Το επόμενο GT86/BRZ θα είναι turbo!

Ειναι πλεον επισημο. Η Subaru και η Toyota ανακοινωσαν οτι θα διευρυνουν τη συνεργασια τους και οτι, αναμεσα σε αυτα που θα κανουν, θα ειναι και η επομενη γενια του BRZ/GT86. To σπορ, κοινο μοντελο των δυο ιαπωνικων βιομηχανιων, οπως μαθαινουμε, θα ειναι αυτο για το οποιο… προσευχονται οι φαν τους, καθως θα ειναι fun to drive (\”περισσοτερο απο τη Supra\”), πισωκινητο και turbo!


H Toyota και η Subaru υπεγραψαν, στο μεταξυ, συμφωνια επεκτασης της συμμαχιας τους με την πρωτη να αυξανει το μετοχικο της ποσοστο στη δευτερη απο το σημερινο 16,83% στο 20%. Η δε Subaru θα αγορασει μετοχες της Toyota, αξιας 80 δισ. γιεν (677,2 εκατ. ευρω). 

Αλλο ενα rendering του Toyobaru, αυτη τη φορα απο το motor1.com

Ομως αυτο, δεν ειναι το μονο. Οι δυο τους θα δουλεψουν επανω σε νεα τετρακινητα μοντελα, ενω η Subaru αποκτα το δικαιωμα χρησης της υβριδικης τεχνολογιας της Toyota, πριν προχωρησουν στην κοινη ερευνα της αυτονομης οδηγησης και των connected cars


Μαλιστα, οι δυο εταιρειες εχουν συμφωνησει στην κοινη εξελιξη μιας πλατφορμας που θα αφορα αποκλειστικα ηλεκτρικα οχηματα. Οι πρωτες πληροφοριες αναφερουν οτι η Toyota βαζει την εμπειρια της στην τεχνολογια ηλεκτροκινησης και η Subaru το knowhow στα AWD.

Τωρα, σε ο,τι αφορα την επομενη γενια του GT86/BRZ, λεπτομερειες δεν εχουν γινει γνωστες, ομως κατι εχει αρχισει να \”κινειται\”. Ισως οχι τυχαια, τεχνικος της Toyota ελεγε προσφατα οτι η δευτερη γενια του 86 θα ειναι \”καλυτερη στην οδηγηση απο τη Supra\”. Οι φημες που ακουγονται ειναι το νεο μοντελο θα μεταβει, απο την πλατφορμα του Impreza, σε σασι της Toyota (TNGA architecture). 

H σημερινη γενια του GT86

Η μεγαλη αλλαγη ερχεται ομως στο μοτερ. Τουλαχιστον σε πρωτη φαση, ξερουμε οτι οι δυο εταιρειες εχουν συμφωνησει να χρησιμοποιησουν στο σπορ μοντελο εναν κινητηρα απο τη Subaru. Ως ιδανικος για τη δουλεια, ειναι αυτος που εχει φορεθει στο Ascent, ενα SUV που παρουσιασε φετος η Subaru.

Το μοτερ αυτο ειναι η… απαντηση στις προσευχες των φαν του 86, μιας και πολλοι \”γκρινιαζαν\” οτι του λειπει δυναμη. Το μοτερ που θα χρησιμοποιηθει -εκτος απροοπτου- στο καινουριο Toyobaru θα ειναι ενα turbocharged (ναι, turbo!) επιπεδο τετρακυλινδρο 2,4 λιτρων μοτερ. Ο κινητηρας αυτος, παραγει 260 ιππους και 38,3 kgm ροπης. Στο Ascent, ο κινητηρας αυτος συνδυαζεται με ενα 8αρι αυτοματο CVT, το οποιο, φανταζομαστε, οι Ιαπωνες θα αντικαταστησουν με χειροκινητο, εκτος αν θελουν να… το κρατησουν για τον εαυτο τους. 

Το επομενο μοντελο αναμενεται περιπου στο 2021, αν και το γεγονος πως δεν υπαρχουν ακομα spy photos απο καποιο mule να δοκιμαζεται ειναι… ανησυχητικο. Ετσι, μπορουμε μονο να κανουμε εικασιες ως προς το πως θα μοιαζει

Bonus: Δες εδω πως μας φανηκε οταν παντιασαμε το Subaru BRZ.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!