Το Honda Civic Type-R ανέκτησε το στέμμα του, στην πίστα του Nurburgring

Δες το νεο ρεκορ γυρου του Civic Type R που αποδιδει 320 PS και ροπη 400Nm στο Nürburgring με χρονο 7:43.8 (video στο τελος του αρθρου μετα τις φωτο)

Ανεκτησε τα ηνια ως το γρηγοροτερο προσθιοκινητο αυτοκινητο στην πιστα του Nurburgring το Honda Civic Type-R, αφου πρωτα εκανε παρτυ το Vw Golf Clubsport S κανοντας το ενα ρεκορ μετα το αλλο εκμεταλεϋοντας την αδρανεια των ανταγωνιστων του.

Ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος με την SEAT, τη Renault και την Honda να εναλλασσονται ανα περιοδους στην κορυφη. Η SEAT πρωτα με το Leon Cupra 280 να καταγραφει χρονο 7:58.4 το Μαρτιο του 2014. Στη συνεχεια, η Renault με το Megane RS 275 Trophy-R πηγε και εσπασε το ρεκορ με χρονο 7:54.36. Οταν ομως εκανε την προσπαθεια του το Honda Civic Type R το 2015 εμφανιστηκε και στην κορυφη με χρονο 7:50.63.
Η Honda εκτοπιστηκε απο την κορυφη το 2016 απο το VW Golf GTI Clubsport S. Αρχικα η Volkswagen εσπασε το ρεκορ με 7:49.21 γιορταζοντας τα 40 χρονια του Golf Gti, ομως δυστυχως για τους ανταγωνιστες του δεν αρκεστηκε σε αυτο και εθεσε ενα νεο ρεκορ πιστας στη Nürburgring Nordschleife κανοντας το back to back με χρονο 7:47.19.


Ωστοσο, η Honda επανεκτησε το στεμμα της. Το νεο Civic Type R που προκειται να κυκλοφορησει το καλοκαιρι εκανε νεο ρεκορ, με χρονο 7:43.8 δευτερολεπτα. Και τωρα τι; Οι fan του ανταγωνισμου θα πουν οτι η Honda εκλεψε γιατι το Civic Type-R ηταν εξοπλισμενο με rollcage και χωρις πισω καθισματα. Οι μηχανικοι της Honda ισχυριζονται οτι το κλουβι δεν προσθετει δομικη ακαμψια και οτι τα καθισματα αφαιρεθηκαν για να αντισταθμισει το προσθετο βαρος του rollcage και οτι ο γυρος ειναι αντιπροσωπευτικος του τι μπορει να κανει το αυτοκινητο παραγωγης. Ο πολεμος δεν χαθηκε παρα μονο μια μαχη για τους αντιπαλους του Type-R, αφου ο ανταγωνισμος καλα κρατει και το νεο Megane RS καραδοκει για να θεσει ακομα πιο ψηλα τον πηχη, αλλα προς το παρον το Type R ειναι ο βασιλιας των προσθιοκινητων…

Μετα την παρουσιαση του στην Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης 2017, το νεο Honda Civic Type R πετυχε νεο ρεκορ γυρου για τα προσθιοκινητα αυτοκινητα στην πιστα Nürburgring Nordschleife. Στις 3 Απριλιου 2017, ενα πρωτοτυπο μοντελο ολοκληρωσε το γυρο της θρυλικης πιστας  σε χρονο 7: 43.8.


Ο χρονος αυτος επιτευχθηκε στην τελικη φαση του προγραμματος εξελιξης του μοντελου, σε στεγνη πιστα με βελτιστη θερμοκρασια περιβαλλοντος για αριστες επιδοσεις των ελαστικων και του κινητηρα.  Ο νεος χρονος ειναι βελτιωμενος κατα 7 δευτερα περιπου συγκριτικα με τον προηγουμενο.


Το νεο Civic Type R ειναι τμημα του νεου προγραμματος εξελιξης της 10ης γενιας Civic – του μεγαλυτερου στην ιστορια της Honda – και σχεδιαστηκε για να προσφερει την πιο απολαυστικη οδηγηση στην κατηγορια hot hatch, στο δρομο και στην πιστα.


Αρκετοι παραγοντες συνεβαλαν στο νεο ρεκορ του νεου Civic Type R στην ‘Πρασινη Κολαση’. Πιο συγκεκριμενα, ο βελτιστοποιημενος και αναβαθμισμενος διλιτρος κινητηρας VTEC TURBO παραγει 320 PS και αποδιδει ροπη 400Nm. Νεες πιο κοντες σχεσεις στο εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο βελτιωνουν την επιταχυνση, ενω το ολοκληρωμενο αεροδυναμικο πακετο του νεου Type R προσφερει εξαιρετικη ευσταθεια σε υψηλες ταχυτητες, με την καλυτερη στην κατηγορια ισορροπια μεταξυ ανωσης και αντιστασης.
Το υψηλης ακαμψιας πλαισιο του νεου Civic Type R ειναι κατα 16kg ελαφρυτερο απο του προηγουμενου μοντελου, με βελτιωμενη στρεπτικη ακαμψια κατα 38%, προς οφελος της αποκρισης διευθυνσης και της ευσταθειας στις στροφες. Νεα πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων βελτιωνει τη σταθεροτητα  στο φρεναρισμα και μειωνει συνολικα τις κλισεις του αμαξωματος, επιτρεποντας πιο αργο φρεναρισμα στην εισοδο της στροφης και καλυτερο κρατημα και ταχυτητα κατα την εξοδο.


Ο Ryuichi Kijima ειναι ο επικεφαλης μηχανικος πλαισιου για το Honda Civic Type R. Αυτος εξηγει  σε ποια σημεια το νεο μοντελο παρουσιαζει τις σημαντικοτερες βελτιωσεις στο Nürburgring συγκριτικα με την προηγουμενη γενια: «Η ταχυτητα εισοδου σε στροφη με το νεο Type R ειναι υψηλοτερη επειδη διαθετει μεγαλυτερο μετατροχιο και ελαστικα, μακρυτερο μεταξονιο, νεα αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω και βελτιστοποιημενη αεροδυναμικη που βελτιωνει την ευσταθεια. Για παραδειγμα οι οδηγοι συνηθως μπαινουν στη στροφη μετα τη Metzgesfeld με περιπου 150 km/h. Ακομα και σε αυτη τη στροφη μετριας ταχυτητας, η ταχυτητα ειναι περιπου 10 km/h υψηλοτερη λογω της εξαιρετικης σταθεροτητας του νεου Type R. Ετσι, με βελτιωμενες επιδοσεις στις στροφες, μπορουμε να αυξησουμε την ταχυτητα σε ολο το γυρο, βοηθωντας το νεο Type R να πετυχει πολυ ταχυτερο χρονο».


Το πρωτοτυπο ηταν τεχνικα αντιπροσωπευτικο του μοντελου παραγωγης.  Η προσθηκη ενος πλευστου κλωβου ασφαλειας (roll cage) δεν προσεφερε περισσοτερη στρεπτικη ακαμψια στο πλαισιο. Το προσθετο βαρος του κλωβου αντισταθμιστηκε με την προσωρινη αφαιρεση του συστηματος ενημερωσης / ψυχαγωγιας και των πισω καθισματων. Χρησιμοποιηθηκαν ελαστικα παραγωγης για χρηση στη πιστα, με εγκριση τυπου και για το δρομο.


Η παραγωγη του νεου Civic Type R για Ευρωπαιους πελατες θα ξεκινησει το καλοκαιρι του 2017 στο εργοστασιο της Honda (HUM) στο Swindon – στον παγκοσμιο κομβο παραγωγης ολης της δεκατης γενιας Civic hatchback. Το Type R θα εξαγεται σε ολη την Ευρωπη και αλλες αγορες ανα ολο τον κοσμο, συμπεριλαμβανομενης της Ιαπωνιας και της Αμερικης. Η αφιξη του στη Β. Αμερικη θα σηματοδοτησει την πρωτη φορα που ενα Type R με το εμβλημα της Honda θα πωλειται στην περιοχη.


.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=W-H-R-PNmt4]

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=VyYdEwI-CeQ]

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=wGbbLJONLFk]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!