\”Πιστευουμε ακραδαντα σε ενα μελλον χωρις εκπομπες ρυπων\”, λεει ο Guillaume Pelletreau, αντιπροεδρος και διευθυνων συμβουλος της Nissan Center Europe. \”Ως εκ τουτου, ειμαστε πολυ υπερηφανοι που το Nissan LEAF εχει εγκριθει ως το πρωτο ηλεκτροκινητο αυτοκινητο που ειναι καταλληλο για τη σταθεροποιηση των συχνοτητων του δικτυου. Οι μπαταριες του LEAF θα μπορουσαν να συμβαλουν σημαντικα στην ενεργειακη μεταβαση στη Γερμανια και σε ενα βιωσιμο μελλον\”.
Οι νεες και καινοτομες λυσεις για τη σταθεροποιηση του ηλεκτρικου δικτυου ειναι απαραιτητες για τη μεταβαση στην αποκεντρωμενη παραγωγη ενεργειας απο ανανεωσιμες πηγες, στη Γερμανια. Η αυξανομενη χρηση ανανεωσιμων πηγων ενεργειας οδηγει σε διακυμανσεις στο δικτυο, οι οποιες πρεπει αρχικα να ισορροπηθουν με πρωταρχικες ρυθμισεις, ικανες να αποτρεψουν επικειμενες διακοπες ηλεκτρικου ρευματος, με ειδοποιηση εντος ενος δευτερολεπτου.
Τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, οπως το Nissan LEAF, με ενσωματωμενη τεχνολογια αμφιδρομης φορτισης, θα μπορουσαν να διαδραματισουν σημαντικο ρολο στη σταθεροποιηση του ηλεκτρικου δικτυου. Με τη φισα φορτισης CHAdeMO, το LEAF ειναι σε θεση οχι μονο να “αποσπασει” ενεργεια απο το δικτυο και να την αποθηκευσει στην μπαταρια, αλλα εαν ειναι απαραιτητο, μπορει επισης να τροφοδοτησει με ρευμα το δικτυο. Αυτη ειναι η ιδεα του οχηματος- δικτυου (V2G).
Η αμφιδρομη φορτιση του αμιγως ηλεκτροκινητου αυτοκινητου της Nissan, αποτελει το θεμελιο για την ενσωματωση της στο πιλοτικο εργο της ENERVIE, στο Hagen της Γερμανιας. Σε συνδυασμο με την καινοτομο, εξυπνη τεχνολογια φορτισης και διαχειρισης ενεργειας απο την The Mobility House, οι διαδικασιες φορτισης και αποφορτισης μπορουν να ελεγχθουν και να παρακολουθηθουν.
Η Nissan συμβαλλει στην κατακτηση ενος σημαντικου οροσημου, στην πορεια για την ανευ ρυπων ενεργεια και κινητικοτητα στη Γερμανια. Με μια καινοτομο λυση φορτισης και διαχειρισης ενεργειας, οι εταιροι του εργου, η τεχνολογικη εταιρεια The Mobility House, ο παροχος ενεργειας ENERVIE και ο διαχειριστης του συστηματος μεταφορας Amprion, εχουν προκρινει το Nissan LEAF, συμφωνα με τις κανονιστικες απαιτησεις που πλαισιωνουν την πρωτογενη ρυθμιση της ισχυος. Αυτο σημαινει οτι το LEAF μπορει να χρησιμοποιηθει ως “αποθεματικο” για το γερμανικο δικτυο ηλεκτροδοτησης, συμβαλλοντας στην καθιερωση της τεχνολογιας V2G (Vehicle-to-Grid) στη Γερμανια.