Το Peugeot L500 R Hybrid δημιουργήθηκε από το παρελθόν για να διαβλέψει το μέλλον των αγώνων αυτοκινήτου!

30 Μαϊου 1916, το PEUGEOT L45 με οδηγο τον Dario Resta κατακτα το μυθικο αγωνα του Indianapolis 500 με μεση ωριαια ταχυτητα 135 χλμ./ωρα! Εναν αιωνα αργοτερα η PEUGEOT παρουσιαζει το L500R HYbrid, μια φουτουριστικη συλληψη εμπνευσμενη απο το πνευμα των Indy, που αποδιδει φορο τιμης στους μοναδικους «Charlatans», την ομαδα που εδωσε στην PEUGEOT τρεις ιστορικες νικες (στις ΗΠΑ και στο Indy 500 απο το 1913 εως το 1919).

Το PEUGEOT L500 R HYbrid δημιουργηθηκε απο το παρελθον για το μελλον συναρπαζοντας με το φαρδυ μετατροχιο, το χαμηλο προφιλ (υψος μολις ενος μετρου) και το εξαιρετικα χαμηλο αποβαρο (στα 1.000 κιλα). Οι επιδοσεις του ασυλληπτου σπορ υβριδικου PEUGEOT κοβουν την ανασα: απο σταση επιταχυνει σε μολις 2,5 δευτερολεπτα εως τα 100 χλμ./ωρα, ενω τα πρωτα 1.000 μετρα καλυπτονται σε 19 δευτερολεπτα. To L500 R HYbrid εξελιχθηκε σε συνεργασια με την PEUGEOT Sport και το υβριδικο συστημα προωσης αποδιδει συνολικα 500hp, συνδυαζοντας δυο ηλεκτροκινητηρες (εναν μπροστα και εναν στον πισω αξονα) με εναν βενζινοκινητηρα ισχυος 270hp και μεγιστη ροπη στα 730 Nm. 


Η μοναδικη αγωνιστικη εμπειρια που μπορει να προσφερει το L500 R HYbrid ενισχυεται απο μια φουτουριστικη γενια i-Cockpit οπου οι πληροφοριες απεικονιζονται στο χωρο χαρη στη μορφη ολογραμματος. Επισης, το PEUGEOT L500 R HYbrid σχεδιαστηκε για να ειναι ενα ενιαιο σωμα με τον οδηγο του και για αυτο το λογο εχει το σχημα καψουλας. Το κοκπιτ εχει ως σημα κατατεθεν το κομπακτ βολαν, ενω ο οδηγος μπορει να πληροφορειται για οτι συμβαινει σε πραγματικο χρονο απο δυο κυκλικα τρισδιαστατα ολογραμματα. Τα χρωματα εχουν διατηρηθει, αλλα η διθεσια διαταξη του θρυλικου L45 εχει πλεον διασκευαστει σε ενα μονοθεσιο, οπου τα ολογραμματα λαμβανουν το ρολο ενος εικονικου συνοδηγου, οπως τον φανταζεται η PEUGEOT στο μελλον και στο μηχανοκινητο αθλητισμο!

Πισω στο χρονο.
Το PEUGEOT L500 R HYbrid αποτελει μια τιμητικη διακριση για το L45 που εξυψωσε το σημα του Λεοντα στον αγωνα των 500 μιλιων με 3 νικες στην 2η παλαιοτερη χρονολογικα πιστα του κοσμου! To L45 (η ονομασια προεκυψε απο τα 4,5 λιτρα) ανελαβε μετα το L76 και διεπρεψε μεσα απο μια ομαδα νεαρων οδηγων με το προσωνυμιο «Charlatans». To L76 ηταν το πρωτο αυτοκινητο στον κοσμο με τετρακυλινδρο κινητηρα που ειχε τεσσερις βαλβιδες ανα κυλινδρο με δυο επι κεφαλης εκκεντροφορους, καθως και το πρωτο αγωνιστικο που εφτανε τα 190 χλμ./ωρα. Οδηγωντας τα L76, L57, L4 και L45, οδηγοι οπως οι Georges Boillot, Jules Goux και Paolo Zuccarelli, χαρισαν πολλες επιτυχιες στην ομαδα των «Charlatans».

H PEUGEOT Sport εχει να επιδειξει αξιοσημειωτες νικες στις ΗΠΑ: o Ari Vatanen το 1988 και ο Robby Unser το 1989 κατακτουν το μυθικο Pikes Peak με το PEUGEOT 405 T16, ενω ο Sébastien Loeb σημειωσε το 2013 ενα απιστευτο ρεκορ με το 208 T16, ολοκληρωνοντας τα 20 χλμ. της αναβασης σε μολις 8’13’’878. Οι επιτυχιες της PEUGEOT Sport εκτεινονται σε ολο τον πλανητη με πιο προσφατη την νικη του Stéphane Peterhansel στο τελευταιο Ντακαρ, μετα απο τεσσερις συνεχεις επιτυχιες απο το 1987 εως το 1990!

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!