Αυτό το ελληνικό R5 Group B (ξανα)πουλήθηκε για 189 χιλ. ευρώ

Μολις τον Φεβρουαριο, διαβαζες στο TopSpeed.gr (εδω) οτι ενα απο τα πιο iconic αυτοκινητα της Ελλαδας και γενικοτερα διεθνως, το εργοστασιακο Renault 5 Group B, πουληθηκε. Τοτε, σε δημοπρασια του RM Sothebys, επιασε 267.500 ευρω. Δεν περασαν παρα μονο λιγοι μηνες και το ελληνικο 5αρι, εμφανιστηκε ξανα, στην τελευταια δημοπρασια του RM Sothebys. Και πουληθηκε (ξανα), αυτη τη φορα για 189.610 ευρω.
Το κτηνος της Renault φοραει εναν υπερτροφοδοτουμενο τετρακυλινδρο κινητηρα 1.397 κ.εκ., αποδοσης 255 ιππων, με ψεκασμο Bosch K-Jetronic και πενταρι χειροκινητο κιβωτιο.

Μερικες φορες, ακομα και αν προκειται για τα ιερα τερατα των rally, τα κτηνη του Group B, οπως το συγκεκριμενο 5 GT Turbo, τα πραγματα δεν πανε οπως σχεδιαζονται. Μπορει να βγει στη δημοπρασια και να μην πιασει την επιθυμητη τιμη, η μπορει να μεινει στα χερια του πωλητη, για διαφορους λογους. Η μπορει να αγοραστει και να πωληθει λιγους μηνες αργοτερα, λογω αναγκης. Ειναι περιεργη αγορα αυτη των κλασικων.
Το 5 GT Turbo Group B εχει ανεξαρτητη αναρτηση εμπρος πισω με αντιστρεπτικες και το μεταξονιο του ειναι 2.430 mm. 

Οπως και να χει, στη δημοπρασια του βρετανικου οικου, βρεθηκε για δευτερη φορα μεσα σε εννεα μηνες, το Renault 5 Turbo Group B του Δημητρη Μανωλοπουλου. Απο το 1984 το ειχε ο Ελληνας οδηγος αγωνων στην ιδιοκτησια του και οχι ως μουσειακο εκθεμα. Αλλα με τη ζωη που του επρεπε: 

Το κοκπιτ ειναι καθαρα \”πολεμικο\”

Σε αυτα τα 30 χρονια συμβιωσης μαζι του, εκτος απο την αριστη, υποδειγματικη συντηρηση, ο Μανωλοπουλος απολαυσε περισσοτερες απο 200 νικες σε αγωνες του Πανελληνιου Πρωταθληματος Ραλλυ, ενω οι θεατες απολαυσαμε εκατονταδες φορες τα ουρλιαχτα του turbo του να αντηχουν σε δαση και βουνα, σε καποια απο τις αναβασεις που συμμετειχε.
 


Ξεχωριζει, φυσικα, η ελληνικη σημαια στην πορτα του
 

Πριν απο τον Μανωλοπουλο, το συγκεκριμενο τερας, με τον αριθμο πλαισιου  D000020, εμφανιστηκε το 1981, ως εργοστασιακο, αγωνιστικο αυτοκινητο της Renault. Το εργοστασιακο αυτοκινητο με το νουμερο 20 στις πορτες του, ετρεξε στο Rally Monte Carlo την ιδια χρονια με οδηγους τους Bruno Saby και Daniel Le Saux. 

Μετα απο ενα ατυχημα πουληθηκε στον Ελληνα, αντιπροσωπο τοτε της Renault στη χωρα μας, Αλεξανδρο Μανιατοπουλο. Ο οποιος τοτε, το 1982 το κατεβασε στο Rally Acropolis, τερματιζοντας 8ος στη γενικη καταταξη. Την ιδια χρονια ταξιδεψε παλι στη Γαλλια, στα κεντρικα της Renault Sport στη Dieppe ωστε να αναβαθμιστει συμφωνα με τους κανονισμους του Group B.
Μετα απο ενα ακομα Rally Acropolis, το γαλλικο τερας πουληθηκε στον Δημητρη Μανωλοπουλο, ο οποιος το ετρεχε με τον γιο του, Θωμα.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!