Αύξηση πωλήσεων για τον όμιλο PSA Peugeot Citroën με 2.973.000 πωλήσεις παγκοσμίως για το 2015

Με το Peugeot 308 R Hybrid να αναμενεται, το μελλον για τον ομιλο PSA Peugeot Citroën προβλεπεται συναρπαστικο.
 
Αυξηση πωλησεων στην Ευρωπη, Μεση Ανατολη, Αφρικη και Ινδια-Ωκεανια. Στην Ευρωπη υπηρξε ισχυρη ανοδος πωλησεων της ταξεως του 5,9% φτανοντας τις 1.864.000 μοναδες.
Οι πωλησεις Peugeot αυξηθηκαν κατα 9,4% στις 1.056.000 μοναδες, κυριως χαρη στην εξαιρετικη πορεια του Peugeot 308 (αυξηση εως 31%), ενω ισχυρη ηταν η ζητηση για το Peugeot 2008 (+11%) και το Peugeot 208 (+10%). Τα 2008 και 308 στην Ευρωπη φιγουραρουν στις top 3 θεσεις των segments που ανηκουν. Το μεγαλυτερο ποσοστο πωλησεων σημειωθηκε στην Ολλανδια (+25% η 10.500 μοναδες), στην Ισπανια (+24% η 19.900 μοναδες), στην Ιταλια (+21% η 17.500 μοναδες) και στην Γαλλια (+7% η 23.900 μοναδες).
Η Citroën σημειωσε τον μεγαλυτερο ογκο πωλησεων απο το 2012, με ετησια αυξηση πωλησεων στο 3% και στις συνολικα 731.000 μοναδες. Οι πωλησεις της Citroën αυξηθηκαν σε μεγαλες αγορες, οπως του Ηνωμενου Βασιλειου, της Ισπανιας, της Ιταλιας και της Γερμανιας, χαρη στην επιτυχια των επιβατικων αυτοκινητων — το C4 Cactus (82.000 μοναδες), το νεο C1 (60.000 μοναδες) και του C4 Picasso (113.000 μοναδες) — καθως και των επαγγελματικων, οπως το πρωτοποριακο στην κατηγορια του νεο Berlingo.
Με αυξηση των πωλησεων κατα 20,7% απο χρονια σε χρονια για το τεταρτο τετραμηνο, η πολυτελης DS πουλησε 76.500 μοναδες για το 2015. Η προοδος προηλθε απο νεα προϊοντικα λανσαρισματα, συμπεριλαμβανομενων του νεου DS 5 (τον Ιουνιο), των νεων DS 4 και DS 4 Crossback (στο δευτερο μισο της χρονιας), των ειδικων εκδοσεων του DS 3, καθως και της επεκτασης του DS δικτυου με 17 DS Stores και 78 DS Salons στην Ευρωπη.

Στην Κινα και την Νοτιοανατολικη Ασια, οι πωλησεις της PSA Peugeot Citroën εμειναν σχετικα στα ιδια επιπεδα (-0.9%) με 736.000 μοναδες.

Η Μεση Ανατολη και η Αφρικη αποτελουν την 3η μεγαλυτερη αγορα για τον Ομιλο με αυξηση κατα 6,4% στις 180.200 πωλησεις.

Στην Λατινικη Αμερικη και στην Ευρασια οι πωλησεις εξακολουθουν να επηρεαζονται απο το ασταθες οικονομικο περιβαλλον και ο Ομιλος εστιαζει σε συγκεκριμενες αγορες και μοντελα.

Στην Ινδια-Ωκεανια ο Ομιλος πουλησε 23.800 μοναδες το 2015 χαρη στον ισχυρο συνδυασμο των Peugeot 2008 και 308 με το C4 Picasso. Το 6,5% της βελτιωσης προερχεται κυριως απο τη Νοτια Κορεα και την Ιαπωνια.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!