Γιατί η 911 GT3 RS είναι πράσινη;

Η νεα Porsche 911 GT3 RS κανει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση σε 3,2 δευτερολεπτα. Εχει τελικη ταχυτητα 312 χ.α.ω. Γιατι, ομως, ειναι πρασινη; Σε αυτο το ερωτημα, οι Barbara Sika και Daniela Milošević, απαντουν με ενα χαμογελο γεματο νοημα. Οι δυο σχεδιαστριες, ειναι υπευθυνες για την εξελιξη των νεων χρωματων για τα μοντελα της Porsche. \”Η 911 GT3 RS πιεζει τα ορια του τεχνικα εφικτου και ετσι χρειαζεται ενα ριζοσπαστικο χρωμα\”, εξηγει η Sika. \”Ταιριαζουμε το χρωμα ακριβως στον χαρακτηρα του αυτοκινητου\”, συμπληρωνει η Milosevic, για να προσθεσει οτι \”το χρωμα θα πρεπει να ειναι σαν ενα ρουχο, ενα πανωφορι που υπογραμμιζει με τελειοτητα τις αρετες του αυτοκινητου\”. 


Ετσι, για την 911 GT3 RS, διαλεξαν μια φωτεινη αποχρωση του πρασινου με μια νοτα κιτρινου. Και επειδη στην εξελιξη των χρωματων παιζει αρκετα μεγαλο ρολο και το σωστο ονομα (του χρωματος), το τμημα μαρκετινγκ της γερμανικης μαρκας \”βαφτισε\” αυτη την αποχρωση \”Lizard Green\”. Το οποιο ειναι μαλλον αρκετα ψαρωτικο, η, για να ειμαστε πιο ακριβεις πιο… σαυρωτικο.


 O Sina Broon, product manager για την καινοτομια και τα χρωματα της Porsche, λεει οτι η ονομασια και το χρωμα ταιριαζουν 100% στη νεα 911 GT3 RS. \”Το Lisard Green ειναι ενα πολυ εξεζητημενο χρωμα, το οποιο εκφραζει την αθλητικοτητα, την ευελιξια και τη σβελταδα. 



Και γι\’ αυτο, ειναι τελειο για τη συγκεκριμενη Porsche, η οποια\”, οπως παρατηρει ο Sika, \”ειναι ενα αυτοκινητο που μαλλον δυσκολα θα κρυψεις, εαν το οδηγεις\”.


Το αν οι μελλοντικοι ιδιοκτητες των GT3 RS θα επιλεξουν αυτο το ασυνηθιστο χρωμα, θα το δουμε. Ετσι κι αλλιως, το Lizard Green ειναι αυτο που ειναι περισσοτερο γνωστο ως \”χρωμα επικοινωνιας\”.


 \”Με αυτο τον ορο\”, εξηγει η Brunner, \”εννοουμε την ακριβη αποχρωση που θα χρησιμοποιηθει για ενα συγκεκριμενο μοντελο σε ολο το του το μαρκετινγκ. Απο την παγκοσμια πρεμιερα, ως τις αρχικες διαφημιστικες καμπανιες\”.


 Και, οσο κι αν φαινεται περιεργο, σκοπος ενος \”χρωματος επικοινωνιας\”, δεν ειναι σε καμια περιπτωση να ικανοποιει το ματι, αλλα αντιθετα, να τονισει τις ασυνηθιστες και μοναδικες αξιες μιας Porsche και κατ\’ επακολουθο να ελκυουν την προσοχη των ανθρωπων. 


Η Brunner το αποσαφηνιζει ολο αυτο με μια φραση: \”Η Lizard Grenn 911 GT3 RS εχει φτιαχτει για να τραβηξει το ματι σου και να σε παρασυρει μεσα στην εκθεση (της Porsche)\”. 


Αν νομιζεις οτι ολη αυτη η διαδικασια ειναι ευκολη, πλανασαι πλανην οικτρα. Κι αυτο γιατι οι σχεδιαστες χρωματων πρεπει να ειναι σε επαφη με τα trends της εποχης, αλλα και ταυτοχρονα να εχουν εξαιρετικα διορατικο μυαλο. 


Κι αυτο γιατι παιρνει αρκετα χρονια για να εξελιχθει ενα νεο χρωμα, κυριως λογω των εξαιρετικα υψηλων απαιτησεων της Porsche για την ποιοτητα των χρωματων της. 


Σκεψου οτι για να \”περασει\” ενα χρωμα μεχρι την παραγωγη θα πρεπει πρωτα να περασει (ναι, παλι αυτη η λεξη) καποια τεστ. Για παραδειγμα, ενα κομματι -μη επεξεργασμενου- μεταλλου βαφεται στο υπο δοκιμη χρωμα και αφηνεται στον ηλιο για 24 μηνες, χωρις διακοπη. 


\”Καλα\”, θα πεις, \”αλλα ο Γερμανος δεν ξερει τι παει να πει ελληνικος ηλιος\”. Φαινεται οτι εχει προβλεψει και γι\’ αυτο ομως, καθως οι τεχνικοι της Porsche διεξαγουν τεστ των χρωματων σε ειδικους χωρους δοκιμων που βρισκονται σε ερημους αυτου του πλανητη, ωστε να διασφαλισουν οτι το νεο χρωμα δεν θα αλλοιωθει στο περασμα του χρονου.


 Ταυτοχρονα, τα ιδια χρωματα υποκεινται αλλες… ταλαιπωριες για να αποδειχθει η αντοχη τους στις αντιξοες συνθηκες, οπως η εκθεση σε αλατονερο και χημικα. Ειναι επισης πολυ σημαντικο το χρωμα αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων οπως της 911 GT3 RS να ειναι πολυ ανθεκτικο σε χτυπηματα απο πετρες και αλλα υλικα, επειδη τεινει να υποκειται σε αυτες τις συνθηκες πιο συχνα απο τα αλλα αυτοκινητα.

Tip: Η Porsche 911 GT3 RS φοραει εναν τετραλιτρο ατμοσφαιρικο, αποδοσης 520 ιππων. Επιταχυνει στα 100 σε 3,2 δλ, τελικιαζει στα 312 χ.α.ω. και εχει καταναλωση 12,8 lt/100 km (μικτος κυκλος). 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!