Η επανάσταση των ανοιχτών SUV ξεκίνησε με το Range Rover Evoque Cabriolet

Η παγκοσμια αγορα των SUV προβλεπεται να αυξηθει κατα 20 τοις εκατο κατα τα επομενα πεντε χρονια και το Evoque Convertible θα διαδραματισει καιριο ρολο στη συνεχιση της 45χρονης επιτυχημενης ιστοριας Range Rover.

Μπορει να μοιαζει με ενα soft crossover αλλα στην πραξη προκειται για ενα αυθεντικο Range Rover

Επισημο ειναι πλεον το Range Rover Evoque Cabriolet το πεμπτο και το νεοτερο μελος της οικογενειας Range Rover ανοιξε την οροφη του για πρωτη φορα και φερνει την επανασταση δημιουργωντας μια νεα κατηγορια, αυτη των ανοιχτων SUV.

Πολλοι κατασκευαστες φλερταραν με την ιδεα ενος cabrio SUV παρουσιαζοντας διαφορα concepts ομως η Land Rover το τολμησε αφου η εμπορικη επιτυχια του Evoque αποτελει σιγουρο χαρτι. Απο την παρουσιαση του το 2010, το Evoque εχει αλλαξει το τοπιο στα πολυτελες SUV οντας και το best-seller μοντελο της Land Rover με σχεδον 500.000 να εχουν πουληθει μεχρι σημερα, επαναπροσδιοριζοντας την αντιληψη ως προς τα compact SUV. Η αληθεια ειναι οτι τα αυτοκινητα με ανοιχτη οροφη ειναι στο dna της Land Rover οταν πριν απο 68 χρονια παρουσιασε την πρωτη γενια των Land Rover.

Η ελαφρια υφασματινη κουκουλα χωραει στον χωρο αποσκευων  μονο σε 18 δευτερολεπτα, με ταχυτητες εως και 48 χιλιομετρα/ωρα, αν και ο χωρος αποσκευων εχει μειωθει σημαντικα στα 251 λιτρα απο τα 420 του κλειστου μοντελου. Οταν ειναι κλειστη με το στρωμα ηχομονωσης που διαθετει εξασφαλιζει την ανεση στο εσωτερικο στο ιδιο επιπεδο με το πενταθυρο Evoque. Η υφασματινη οροφη του ειναι η μεγαλυτερη και φαρδυτερη που εχει τοποθετηθει σε οποιοδηποτε οχημα στην αγορα σημερα.

Το Range Rover Evoque Convertible εχει χωρο για τεσσερις ενηλικες, και χωραει ακομα και τα πεδιλα του σκι για τα ταξιδια προς τα χιονοδρομικα . Στην ουσια προκειται για ενα cabrio τεσσαρων εποχων  οπου οι τυχεροι επιβατες του θα απολαυσουν το αψογο και πολυτελεστατο εσωτερικο με αρκετο χωρο για τα ποδια των πισω μαζι πολυτελειες  οπως μασαζ 14 σημειων απο τα δερματινα ηλεκτρικα καθισματα.

Στο επικεντρο της καμπινας κλεβει την παρασταση η νεα, υψηλης αναλυσης 10,2-ιντσων οθονη αφης με το επομενης γενιας συστημα ψυχαγωγιας της Jaguar και της Land Rover το ™ Touch Pro, το οποιο κανει και το ντεμπουτο. Το Touch Pro προβαλλει ολα τα στοιχεια απο το συστημα infotainment, το συστημα τετρακινησης  και προσφερει συνδεση με smartphone, ακομα και ιντερνετ με 3G, δημιουργωντας το δικο του hotspot . Βεβαια διαθετει και ενα κορυφαιο ηχοσυστημα με 10 ηχεια και 2 subwoofer με 60GB χωρητικοτητα για να του βαλετε μεχρι 16.000 τραγουδια. Τι αλλο να χρειαστεις:

Θα προσφερεται μονο με τετρακινηση και με το συστημα Terain Response να αναλαμβανει για τα δυσκολα παρεχοντας τεσσερις ρυθμισεις αναλογα με το εδαφος οπως γκαζον, χαλικια, χιονι. λασπη και αμμο, ενω τα κιβωτια θα ειναι αυτοματα 9 σχεσεων. Οι διαθεσιμοι κινητηρες ειναι ολοι διλιτροι τετρακυλινδροι, με τους δυο diesel να εχουν ισχυ 150 και 180 ιππους με καταναλωση 5.7 l/100km και ρυπους 149g/km και ενας βενζινης με ισχυ 240 ιππους  με καταναλωση 8.6 l/100km και τους ρυπους να ανερχονται στα 201g/km. Το βαρος των σχεδον δυο τονων αμαξωμα (1967 κιλα) επιταχυνει απο τα 0-100 στα 8.6 δλ στην περιπτωση του βενζινοκινητου, 12  δλ  και 10.3 δλ στην περιπτωση των diesel με τους 150 και 180 ιππους αντιστοιχα.

Αμα τουμπαρει τι γινεται
Η ασφαλεια βεβαια και δεν εχει αγνοηθει μιας και διαθετει μια συσκευη προστασιας απο ανατροπη, που σε περιπτωση που συμβει το αναπαντεχο ανοιγουν δυο προστατευτικες μπαρες μεσα σε 90 χιλιοστα του δευτερολεπτου που ειναι κρυμμενες στο πισω μερος του αμαξωματος δημιουργωντας μια ασπιδα προστασιας και επιβιωσης για τους επιβαινοντες.

Θα ειναι ικανο εκτος δρομου
Το Evoque Convertible εχει ελεγχθει στις ιδιες συνθηκες εκτος δρομου με τα ιδια υψηλα προτυπα οπως ολα τα  Land Rover. Οι δοκιμες περιλαμβανουν φορτωση του Evoque Convertible με το μεγιστο μικτο βαρος του οχηματος και τη κινηση στις πιο δυσκολες εκτος δρομου συνθηκες με σκοπο την υποβολη του σασι σε τεραστιες δυναμεις στρεψης προκειμενου να διαπιστωσουν αν υπαρχει στρεβλωση στο σασι του Evoque.

 Εχει περασει ολες τις διαδικασιες και, ως εκ τουτου, επιτυγχανει παρομοιες off-road επιδοσεις με το κλειστο Evoque. Οι γωνιες προσεγγισης ραμπας και αναχωρησης  ειναι 19, 18,9 και 31,0 εκατοστα αντιστοιχα και παρεχουν εξαιρετικη παντος εδαφους αποδοση. Το Evoque μπορει επισης να κατεβει σε αποτομες κλισεις 45 μοιρων με ασφαλεια, να παρει πλαγια κλιση 35 μοιρες, και να περασει μεσα απο ποταμι μεχρι 500 χιλιοστα βαθος  με αποκορυφωμα το οτι οδηγος μπορει να δει μεσω της οθονης  το τρεχον βαθος του νερου αλλα και το ποσο βαθια μπορει ακομα να προχωρησει με ασφαλεια, μεσω αισθητηρων που βρισκονται στους καθρεπτες. Οτι πρεπει για τους πλημμυρισμενους δρομους της Αθηνας.

Το Evoque Convertible ειναι εξοπλισμενο με  τεχνολογιες οπως Hill Descent
Control (HDC) για να βοηθα τον οδηγο σε καταβασεις διατηρωντας μια σταθερη ταχυτητα και την εφαρμογη πεδησης χωριστα για καθε τροχο.
Υποβοηθηση εκκινησης σε ανηφορα (HSA) για να διασφαλιζει οτι το οχημα δεν θα κυλησει προς τα πισω σε μια ανηφορα με μεγαλη κλιση, ενω τελος
το συστημα (GRC) εχει σχεδιαστει για να εμποδιζει την γρηγορα επιταχυνση του οχηματος σε μια αποτομη κλιση, εαν ο οδηγος αφησει κατα λαθος το φρενο.

Το θελω, ποτε ερχεται;
Το νεο Range Rover Evoque Convertible θα παραγεται στο εργοστασιο Halewood της Land Rover στο Ηνωμενο Βασιλειο, μαζι με το πενταθυρο Evoque και την Coupé εκδοση του αμαξωματος, και θα κυκλοφορησει στην αγορα την ανοιξη του 2016 σε περισσοτερες απο 170 αγορες σε ολο τον κοσμο σε τιμη γυρω στα 55.000€ 

Για περισσοτερες πληροφοριες, επισκεφθειτε τον ιστοτοπο : landrover.com



.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=YLyJuHkgL-E]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!