Η νέα SKODA OCTAVIA και σε έκδοση G-TEC

Η νεα SKODA OCTAVIA G-TEC εχει σχεδιαστει για να λειτουργει με φιλικο προς το περιβαλλον συμπιεσμενο φυσικο αεριο (CNG). Η OCTAVIA G-TEC κινειται απο εναν 1.5 TSI, ο οποιος αποδιδει 130 ιππους (96 kW) και επιτυγχανει μια αυτονομια περιπου 500 χιλιομετρων στον κυκλο WLTP, οταν λειτουργει χρησιμοποιωντας αποκλειστικα με φυσικο αεριο. Στις τρεις δεξαμενες που βρισκονται κατω απο το δαπεδο μπορουν να αποθηκευτουν συνολικα 17,33 κιλα CNG. Ενα ρεζερβουαρ βενζινης 9 λιτρων εξασφαλιζει την αναγκαια αυτονομια σε περιοχες χωρις καταλληλη υποδομη ανεφοδιασμου. Η νεα OCTAVIA G-TEC αναμενεται στη χωρα μας το τελευταιο τριμηνο του ετους.


Ο 1.5 TSI στην OCTAVIA G-TEC εχει σχεδιαστει για να λειτουργει κυριως με φυσικο αεριο. Αυτος ο τυπος καυσιμου εχει πιο καθαρη καυση, με αποτελεσμα οι εκπομπες CO2 σε λειτουργια CNG να ειναι περιπου 25% πιο χαμηλες απο αυτες της λειτουργιας του με βενζινη. Επιπλεον, εκπεμπονται σημαντικα λιγοτερα οξειδια του αζωτου (NOx) και δεν παραγονται σωματιδια αιθαλης. Ο κινητηρας ειναι πολυ αποδοτικος χαρη, μεταξυ αλλων, στο μεταβλητο ελεγχο των βαλβιδων εισαγωγης σε κυκλο Miller. Κατι που συμβαλλει στην καταναλωση κατα WLTPμολις 3,4 εως 3,6 κιλων φυσικου αεριου ανα 100 χιλιομετρα σε λειτουργια CNG και 5,4 λιτρων ανα 100 χιλιομετρα σε λειτουργια βενζινης.



Με χωρητικοτητα 17,33 κιλων CNG, η OCTAVIA G-TEC εχει αυτονομια με λειτουργια φυσικου αεριου περιπου 500 χιλιομετρων στον κυκλο WLTP. Με τη χρηση της βενζινης που υπαρχει στο ρεζερβουαρ των 9 λιτρων, η OCTAVIA G-TEC μπορει να καλυψει επιπλεον περιπου 190 χιλιομετρα, με αποτελεσμα η συνολικη αυτονομια να αγγιζει τα 700 χιλιομετρα. Η εναλλαγη μεταξυ της λειτουργιας με CNG και αυτης με βενζινη, γινεται αυτοματα χωρις την παρεμβαση του οδηγου και χωρις να γινεται αντιληπτη απο οδηγο η επιβατες.

Το αυτοκινητο λειτουργει με βενζινη μονο σε ορισμενες περιπτωσεις, οπως οταν ο κινητηρας ξεκινα αμεσως μετα την πληρωση του CNG, οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι κατω απο -10 βαθμους Κελσιου η οταν οι δεξαμενες αεριου ειναι τοσο αδειες που η πιεση μειωνεται κατω απο τα 11 bar.

Η νεα SKODA OCTAVIA G-TEC ξεχωριζει εσωτερικα απο μια συγκεκριμενη διαταξη στο Virtual Cockpit (ψηφιακος πινακας οργανων) ενω εξωτερικα τη χρηση του φυσικου αεριου προδιδει το σημα στο πισω μερος της. Το πορτμπαγκαζ της GrandCoupe εκδοσης μπορει να χωρεσει 455 λιτρα αποσκευων, ενω η χωρητικοτητα στη Sportswagon ειναι 495 λιτρα.



Αξιζει μια ιδιαιτερη αναφορα στο τεχνολογικο υποβαθρο της συγκεκριμενης εκδοσης και ιδιαιτερα στον κινητηρα της. Ο κινητηρας της νεας SKODA OCTAVIA GTEC ειναι τοσο προηγμενος, που με τη χρηση 20% bio-CNG, οπως ειναι συνηθες για παραδειγμα στη Γερμανια, το αποτυπωμα ανθρακα του αυτοκινητου μπορει να βελτιωθει περαιτερω εως και 40%. Η χρηση μιγματων καυσιμου με ακομη υψηλοτερο ποσοστο bio-CNG, απο υπολειμματα φυτων και βιολογικα απορριμματα, οδηγει σε μειωσεις της ταξης ακομα και του 90%. Αυτο σημαινει οτι τα ταξειδια υπο αυτες τις συνθηκες ειναι σχεδον κλιματικα ουδετερα. Η πληρης κλιματικη ουδετεροτητα μπορει να επιτευχθει χρησιμοποιωντας συνθετικο μεθανιο, το οποιο παραγεται με πρασινη ηλεκτρικη ενεργεια σε μια διαδικασια απ’ ευθειας μετατροπης της ενεργειας σε αεριο, η οποια ωστοσο βρισκεται ακομα υπο εξελιξη.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!