Η Παραγωγή Της Bentley Flying Spur Ξεπέρασε Το Ορόσημο Των 40.000 Αυτοκινήτων

 

Η Bentley Motors εσπασε το φραγμα των 40.000 αυτοκινητων για το πιο επιτυχημενο σπορ υπερπολυτελες σενταν στον κοσμο, τη Bentley Flying Spur. Το μοντελο πλεον βρισκεται στην ολοκαινουργια τριτη γενια του, με το μονο που το συνδεει με το 2005, οταν πρωτοκυκλοφορησε, να ειναι η παγκοσμια δημοφιλια του. Ακομα και το ονομα εχει αλλαξει!

 

Η αρχικη ονομασια του μοντελου ως Continental Flying Spur, στην πορεια αλλαξε σε Flying Spur για να ξεχωρισει περαιτερω το αυτοκινητο απο την Continental GT. Στο περασμα των χρονων, η Flying Spur εγινε το συμβολο συνδυασμου σπορ χαρακτηρα και μοναδικων επιδοσεων με την απολυτη ανεση, σε αμαξωμα τετραθυρης λιμουζινας.

 


Με μια εμφατικη και συναρπαστικη παρουσια στο δρομο, ξεκαθαρα Bentley, καθως και μια πολυτελη καμπινα που προσφερει ασυναγωνιστα επιπεδα ανεσης και χειροποιητης ποιοτητας, η Flying Spur ικανοποιει απολυτα τοσο τον οδηγο οσο και τους επιβατες με τροπο που κανενα αλλο αυτοκινητο μπορει. Συνδυαζει στον υπερθετικο βαθμο τη βρετανικη δεξιοτεχνια με πρωτοποριακη τεχνολογια. Οχι αδικα, η τριτη γενια Flying Spur εχει γινει η νεα ναυαρχιδα της Bentley και εχει χαιρετιστει ως «το καλυτερο αυτοκινητο στον κοσμο».

 

Και οι τρεις γενιες της Flying Spur εχουν σχεδιαστει, εξελιχθει και κατασκευαστει  στην  εδρα της Bentley στο Crewe, οπου το οροσημο παραγωγης γιορταζεται απο το εξειδικευμενο εργατικο δυναμικο σχεδιαστων, μηχανικων και εξειδικευμενων τεχνιτων. Καθε ενα απο τα 40.000 αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει εχει περασει περισσοτερες απο 100 ωρες σε μια αποκλειστικη γραμμη παραγωγης, οπου μια ομαδα 250 ατομων ολοκληρωνει σχολαστικα καθε Flying Spur στο χερι. Μολις τελειωσει και υποβληθει σε εκατονταδες ελεγχους ποιοτητας, το αυτοκινητο αποστελλεται στον απαιτητικο ιδιοκτητη του, σε μια απο τις 68 διαφορετικες χωρες παγκοσμιως που εχει παρουσια η Bentley.

 


Με 40.000 Flying Spurs να εχουν κατασκευαστει σε 15 χρονια, περιπου το 50% εχει διατεθει σε πελατες στις δυο μεγαλυτερες αγορες της Bentley, την Κινα και τις Η.Π.Α.. Στην εγχωρια αγορα της Bentley, στο Ηνωμενο Βασιλειο, εχουν διατεθει περιπου το 10% ενω αποδεικνυοντας την πραγματικα διεθνη γοητεια του μοντελου, το υπολοιπο 40% των αυτοκινητων απολαμβανουν πελατες σε Ευρωπη, Μεση Ανατολη και Ασια-Ειρηνικο.

 

Η περιφημη ιστορια της Bentley Flying Spur χρονολογειται απο το 1952, οταν ο Chief Designer, J.P. Blatchley και ο μηχανικος Ivan Evernden, συνεργαστηκαν σε ενα ανεπισημο project, με στοχο την κατακτηση της κορυφης στη Grand Touring κατηγορια, απο την Bentley. Το σχεδιο τους βασιστηκε στον 4,9 λιτρων V6 των 180 ιππων, που το 1959 αντικατασταθηκε με τον V8 των 6.320 κ.εκ..

 


H RType Continental coupe που προεκυψε, αναγνωριστηκε ευρεως χαρη στο κομψο αμαξωμα που σχεδιαστηκε απο τον H.J. Mulliner και την ικανοτητα να ταξιδευει συνεχως με ταχυτητα 100 μιλια/ωρα. Ακολουθησε η S1 coupe, η οποια μοιραστηκε πολλα απο τα στοιχεια της RType και ηταν σαφες οτι επρεπε να ακολουθησει μια S1 σενταν. Η Bentley προσφερε ενα τυπικο τετραθυρο αμαξωμα για την S1, με περιπου 3.000 αυτοκινητα να κατασκευαζονται. Μια αναβαθμισμενη Continental εκδοση, χρησιμοποιωντας ελαφρυτερα αμαξωματα, ακολουθησε εξι μηνες μετα την κυκλοφορια της S1.

 

Ο H. J. Mulliner υποστηριξε οτι θα υπηρχε μια μικρη μεν αλλα απαιτητικη αγορα για μια τετραθυρη S1 Continental κατα παραγγελια, ως εναλλακτικη λυση για τη στανταρ προσφορα του εργοστασιου. Ο σχεδιασμος της ηταν ισορροπημενος και κομψος, με αφθονο χωρο για τεσσερα ατομα. Το νεο τετραθυρο πηρε το ονομα του απο τον Arthur Talbot Johnstone, Διευθυνοντα Συμβουλο της H. J. Mulliner, μαλιστα με τη μασκοτ του προσωπικου οικου του να κοσμει τη μασκα του ψυγειου. H Mulliner δημιουργησε 217 κομματια της S1 Continental Flying Spur, ενα απο τα οποια βρισκεται σημερα στη συλλογη κλασσικων κομματιων της Bentley, στο Crewe.

 


Η αφιξη του ισχυροτερου αλουμινενιου V8 Bentley το 1959 σηματοδοτησε επισης την κυκλοφορια της S2, αντικαθιστωντας την S1. Ταυτοχρονα, η Mulliner αγοραστηκε απο τη Bentley Motors για να γινει τμημα της εταιρειας. Διαθεσιμη απο το εργοστασιο με ενα στανταρ τετραθυρο αμαξωμα ως το γρηγοροτερο τετραθυρο αυτοκινητο στον κοσμο εκεινη την εποχη, η S2 Continental ειχε επισης την επιλογη ενος αμαξωματος Mulliner Flying Spur. Απο τις 2.308 S2 που κατασκευαστηκαν, οι 128 ολοκληρωθηκαν ως Continental Flying Spurs, η καθεμια αντιπροσωπευοντας μια νεα εποχη υπερπολυτελων, υψηλων επιδοσεων αυτοκινητων που μετετρεψαν το βρετανικο αυτοκινητο στο απολυτο Grand Tourer. Η εκδοση S3 ακολουθησε μεταξυ 1962 και 1965 και παλι διαθεσιμη ως Continental Flying Spur με αμαξωμα Mulliner για το απολυτο υπερπολυτελες τετραθυρο σενταν.

 

Η Bentley αναβιωσε το ονομα Continental Flying Spur το 2005, ως τετραθυρη εκδοση της Continental GT coupe, με το πραγματικο πνευμα του ονοματος. Το νεο μοντελο ηταν διαθεσιμο με κινητηρα W12 και τετρακινηση και εφτανε τελικη ταχυτητα 194 μιλια/ωρα (312 χλμ./ωρα) – συνδυαζοντας την πολυτελεια και τον σπορ χαρακτηρα με πρωτογνωρο τροπο.

 

Το 2013, η δευτερη γενια Flying Spur κυκλοφορησε, ως ξεχωριστη γραμμη μοντελου πλεον και ετσι αφαιρεθηκε το ονομα Continental. Κατα τη διαρκεια των επομενων ετων, το αυτοκινητο μετασχηματιστηκε με ενα προγραμμα συνεχους αναπτυξης και εξελιξης, συμπεριλαμβανομενης της προσθηκης ενος κινητηρα twin turbo V8 4,0 λιτρων.

 

Η τριτη επαναληψη της Flying Spur γραφει ενα εντελως νεο κεφαλαιο στην ιστορια του τετραθυρου Grand Touring της Bentley. Χωρις να περιοριζεται στην απλη δημιουργια με βαση τη διθυρη Continental GT, η Bentley εχει επανασχεδιασει την ολοκαινουργια Flying Spur απο το μηδεν ετσι ωστε να ξεχωριζει ως ο απολυτος συνδυασμος της κορυφαιας πολυτελειας, της κομψοτητας και των επιδοσεων.

 

Ο μοναδικος τροπος της Bentley να συνδυαζει καινοτομο τεχνολογια αιχμης με κορυφαια εκφραση βρετανικης χειροτεχνιας, ωθει τα υπαρχοντα κατασκευαστικα ορια στην κορυφαια πολυτελεια ακομα πιο ψηλα και εχει ως αποτελεσμα το καλυτερο υπερπολυτελες σπορ σενταν που κατασκευαστηκε ποτε.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!