Η Bentley Εξοπλίζει Την Flying Spur Με V8 Κινητήρα

 

  Η Bentley Flying Spur, για πολλους «το καλυτερο υπερπολυτελες σενταν στον κοσμο», ειναι τωρα διαθεσιμη με τον εξαιρετικα επιτυχημενο κινητηρα V8 της Bentley, ως εναλλακτικη λυση για τον εμβληματικο W12.

 


  Ερευνες των τελευταιων δεκα ετων δειχνουν μια σημαντικη αλλαγη στη χρηση της Flying Spur, απο ιδιοκτητες  με οδηγο, σε πελατες που οδηγουν οι ιδιοι, με αλλους επιβατες να τους συνοδευουν. Μια ακομα παγκοσμια ερευνα (συμπεριλαμβανομενων groupsπελατων στην Αμερικη και την Κινα) εδειξε επισης οτι πανω απο το 40% των ιδιοκτητων, ταξιδευουν με επιβατες πισω καθισματων τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα. 

 


  Αυτα τα δεδομενα εχουν χρησιμοποιηθει στην εξελιξη της τελευταιας εκδοσης του πολυτελους Grand Tourer, εστιαζοντας στην εμπειρια του οδηγου, διατηρωντας παραλληλα ενα χωρο καμπινας που συνδυαζει εξαιρετικη πολυτελεια με ενσωματωμενη τεχνολογια τελευταιας γενιας.

 


  Η Flying Spur V8 προσφερει μεγαλυτερη απολαυση στον οδηγο μεσω αυξημενης ευελιξιας και χαρακτηριστικης ακουστικης συμπεριφορας κινητηρα, ενω επωφελειται απο την αυξημενη αυτονομια μεταξυ στασεων για ανεφοδιασμο και μειωση των εκπομπων CO2.

 


  Στην καρδια του μοντελου βρισκεται ο τετραλιτρος κινητηρας V8, διπλα υπερτροφοδοτουμενος, ο οποιος παραγει μεγιστη ισχυ 550 PS και χρησιμοποιει twinscroll turbos για να φτασει τη μεγιστη ροπη 770 Nm σε περιοχη κατω απο 2.000 σ.α.λ..

 


  Ενα βασικο χαρακτηριστικο των twinscroll turbos ειναι τα δυο ξεχωριστα, παραλληλα καναλια ροης στο περιβλημα του στροβιλου. Το αποτελεσμα ειναι υψηλη ροπη διαθεσιμη σε χαμηλες ταχυτητες. Τα turbos βρισκονται μεσα στο «V» του κινητηρα, ελαχιστοποιωντας την αποσταση που διανυουν τα καυσαερια απο τον κινητηρα στους στροβιλοσυμπιεστες, εξασφαλιζοντας ταχεια αποκριση και υψηλη αποδοση. 

 


  Για τη μεγιστοποιηση της οικονομιας καυσιμου, ο V8 μπορει να «σβησει» τεσσερις απο τους οκτω κυλινδρους του υπο συνθηκες ελαφρου φορτιου, οταν η ζητηση ροπης ειναι κατω των 235 Nm και οι στροφες του κινητηρα ειναι κατω απο 3000 σ.α.λ.. Η αλλαγη δεν ειναι αντιληπτη στους επιβατες – με χρονους απενεργοποιησης περιπου 20 χιλιοστα του δευτερολεπτου (το δεκατο του χρονου που χρειαζεται για να ανοιγοκλεισουν τα βλεφαρα). Το αποτελεσμα ειναι ενα οφελος μειωσης καταναλωσης καυσιμου εως και 16%, πραγμα που σημαινει επισης αυξημενη αυτονομια, χαμηλοτερες περιβαλλοντικες επιπτωσεις και περισσοτερη οδηγηση μεταξυ των στασεων για ανεφοδιασμο.

 


  Η διαμορφωση 90 μοιρων “V”, ο εγκαρσιος στροφαλοφορος αξονας και οκτω τελεια ισορροπημενοι κυλινδροι, δινουν στον κινητηρα τον χαρακτηριστικο ηχο ενος V8 καθως και εντυπωσιακες επιδοσεις. Η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα μολις 4,1 δευτερολεπτα, η τελικη ταχυτητα 318 χλμ./ωρα.

 


  Η Flying Spur V8 ειναι 100 κιλα ελαφρυτερη απο την εκδοση W12, κανοντας το οχημα να ανταποκρινεται με πιο ευελικτο τροπο. Ολη η προηγμενη τεχνολογια της αυτοκινησης ειναι παρουσα ως στανταρ στο νεο μοντελο: προσαρμοζομενη αεραναρτηση, δυναμικη κατανομη της ροπης στους τεσσερις τροχους, δυναμικος ελεγχος πλαισιου, ηλεκτρικο συστημα διευθυνσης. Επιπλεον, οι πελατες μπορουν να προσθεσουν ηλεκτρικη τετραδιευθυνση και την πρωτοποριακη τεχνολογια Bentley Dynamic Ride που λειτουργει στα 48V, για ακομα πιο δυναμικη οδηγηση.

 


  Η αεραναρτηση χρησιμοποιει ελατηρια τριων θαλαμων, τα οποια περιεχουν 60% περισσοτερο ογκο αερα σε συγκριση με την προηγουμενη γενια Flying Spur. Αυτο επιτρεπει περισσοτερο ευρος διακυμανσης απο σπορ επιπεδα ακαμψιας ελατηριου εως πολυτελη ανεση οδηγησης με λιμουζινα, αναλογα με τον τροπο λειτουργιας που εχει επιλεξει ο οδηγος.

 


  Το συστημα Bentley Dynamic Ride ελεγχει την ανεση οδηγησης και τις πλευρικες κλισεις, με δυνατοτητα να εφαρμοζει εως και 1300 Nm αντιστροφης ροπης σε 0,3 δευτερολεπτα, οταν στριβει το αυτοκινητο, για να κρατησει τα σωματα των επιβατων καθετα και σταθερα.

 


  Το προαιρετικο ηλεκτρονικο συστημα τετραδιευθυνσης AllWheel Steering ειναι ενα νεο χαρακτηριστικο τεχνολογιας για τη Flying Spur, το οποιο βελτιωνει τοσο τη σταθεροτητα στους αυτοκινητοδρομους οσο και την ευελιξια σε αστικο περιβαλλον. Κατα τη διαρκεια ελιγμων χαμηλης ταχυτητας, το συστημα οδηγει τους πισω τροχους προς την αντιθετη κατευθυνση απο τους εμπρος τροχους. Αυτο εχει ως αποτελεσμα τη σημαντικη μειωση του κυκλου στροφης, την αυξηση της ευελιξιας και τη διευκολυνση κατα τους ελιγμους σταθμευσης.

 


  Κατα τη διαρκεια ελιγμων υψηλης ταχυτητας, το συστημα οδηγει τους πισω τροχους στην ιδια κατευθυνση με τους μπροστινους τροχους, αυξανοντας τη σταθεροτητα και καθιστωντας πιο ασφαλη την προσπεραση και τις αλλαγες λωριδων. Το ηλεκτρονικο συστημα διευθυνσης σε ολους τους τροχους εγγυαται αυξημενη ασφαλεια χωρις τον παραμικρο συμβιβασμο.

 


  Στο εσωτερικο, η πρωτοποριακη περιστρεφομενη οθονη της Bentley στην κεντρικη κονσολα, ειναι επισης διαθεσιμη στη νεα Flying Spur V8. Οταν πατηθει το κουμπι εκκινησης του κινητηρα, το τμημα καπλαμα στο κεντρο του ταμπλο περιστρεφεται για να αποκαλυψει μια οθονη αφης 12,3 ιντσων, εμφανιζοντας τρια, προσαρμοσιμα ψηφιακα τμηματα. Η δευτερη πλευρα της οθονης αποκαλυπτει τρια κομψα αναλογικα οργανα που δειχνουν εξωτερικη θερμοκρασια, μια πυξιδα και ενα χρονομετρο. Μια πληρης ψηφιακη αποτοξινωση μπορει να επιλεγει στην τριτη πλευρα, για να απολαυσει απλα ο οδηγος την απροσκοπτη αισθηση ξυλου.

 


  Στο πισω μερος, ενα ολοκαινουργιο τηλεχειριστηριο αφης ειναι διαθεσιμο. Ενσωματωνεται σχεδον αορατα στην κονσολα, αλλα αφαιρειται ευκολα με το πατημα ενος κουμπιου για απομακρυσμενη χρηση. Επιτρεπει την προσβαση σε ενα ευρυ φασμα εφαρμογων, συμπεριλαμβανομενου του ελεγχου ολων των περσιδων, της λειτουργιας μασαζ πισω καθισματος και του ελεγχου κλιματος πισω και μπορει να χρησιμοποιηθει για την αποθηκευση διαμορφωσεων οπως ο ατμοσφαιρικος φωτισμος.

 


  Μεσα απο μια γκαμα προαιρετικου εξοπλισμου, συμπεριλαμβανομενου του κορυφαιου συστηματος Naim for Bentley και ακομη και της πολυτελειας ενος ενσωματωμενου ψυγειου ποτων δυο φιαλων, η πισω καμπινα της Flying Spur ειναι το απολυτο μερος εργασιας η χαλαρωσης στο δρομο.

 


  Το νεο ψυγειο μπουκαλιων μπορει να βρεθει αναμεσα στα πισω καθισματα πισω απο το κεντρικο υποβραχιονιο. Με δυο επιπεδα ψυξης απο + 6° C εως -6° C και δυνατοτητα υποδοχης εξι αναψυκτικων 330 ml, τεσσαρων φιαλων 500 ml η δυο φιαλων σαμπανιας πληρους μεγεθους (750 ml), το ψυγειο μπορει να εφοδιαστει για καθε ταξιδι. Το ψυγειο καταλαμβανει πολυ μικροτερο χωρο απο ο, τι η προηγουμενη γενια Flying Spur, που σημαινει λιγοτερη εισβολη στον τεραστιο χωρο αποσκευων των 420 λιτρων. Την ιδια στιγμη, ηλεκτρικα χειριζομενα τραπεζια πικ-νικ με επενδυση ξυλου και δερματος, τοποθετημενα στο πισω μερος των μπροστινων καθισματων, μπορουν να αναπτυχθουν η να επιστρεψουν στη θεση τους, με ενα μονο πατημα ενος κουμπιου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!