Η SSANGYONG παρουσιάζει ένα μεσαίο πολυχρηστικό SUV

Το SIV-2 θα αποτελεσει τη βαση για ενα μελλοντικο SUV μεσαιου μεγεθους της SsangYong με χαρακτηρα μεσαιου πολυχρηστικου crossover και ηπια υβρδικη τεχνολογια (mild-hybrid).


«Λανσαροντας το Tivoli το 2015, η SsangYong απεδειξε ξεκαθαρα οτι μπορει να σχεδιασει, να κατασκευασει και να πουλησει με επιτυχια ενα συγχρονο αυτοκινητο που εξυπηρετει τις συγχρονες αγοραστικες αναγκες. Προκειται ηδη για το πιο επιτυχημενο, εμπορικο μοντελο της ιστοριας της, οι πωλησεις του οποιου εχουν ξεπερασει ολες τις προσδοκιες της» δηλωσε ο κ. Johng-sik Choi, CEO της εταιρειας. 

«Βασιζομενοι στην εμπειρια και την αυτοπεποιθηση που αποκομισαμε απο το Tivoli, ειμαστε προθυμοι να δημιουργησουμε αυτοκινητα με το σχεδιασμο, την τεχνολογια και τα τεχνικα χαρακτηριστικα που αποζητανε οι οδηγοι του αυριο». 

«Προβαλλοντας αυτο το οραμα στο μελλον ειναι απαραιτητο, οποτε ειμαι τουλαχιστον ενθουσιασμενος που το concept car SIV-2 μπορει να προσφερει αυτη τη ματια στο μελλον». 

Το SsangYong SIV-2 (Smart Interface Vehicle) ειναι ενα concept car που αποτυπωνει ενα premium SUV μεσαιου μεγεθους.  Προκειται για την επομενη φαση του concept car SIV-1, που παρουσιαστηκε στην εκθεση της Γενευης δυο χρονια νωριτερα, και προχωραει ενα βημα πιο μπροστα της ιδεα της «Δυναμικης Κινησης» (Dynamic Motion). 

Το εντυπωσιακο concept car, βασιζεται στη λογικη εξελιξης της SsangYong που συνοψιζεται στις εννοιες «Robust, Specialty, Premium» (Γεροδεμενο, Εξειδικευμενο, Premium) και προωθει την συναισθηματικη επικοινωνια του οδηγου με το οχημα του. Το SIV-2 ειναι σχεδιασμενο να εξελιχθει σε ενα στρατηγικης σημασιας μοντελο για την γκαμα της SsangYong.


Η σχεδιαστικη προσεγγιση του SIV-2 αποτυπωνει ενα ρεον σχημα, το οποιο απλωνεται αρμονικα σε ολη τη σιλουετα του αυτοκινητου. Οι δυναμικες σχεδιαστικες γραμμες του μοντελου διατρεχουν το αμαξωμα απο ακρη σε ακρη, ενω ο σχεδιασμος «L» εμπρος απο τους πισω τροχους δημιουργει μια ενδιαφερουσα διαφοροποιηση στο ολο σχεδιο. 

Στο μπροστινο μερος, ο χαρακτηριστικος σχεδιασμος «shoulder wing» της SsangYong που εχει ορισει τις γραμμες μιας σειρας concept cars του παρελθοντος και υλοποιηθηκε για πρωτη φορα στο Tivoli (ως μοντελο παραγωγης), περιβαλει την κομψη γριλια της μασκας και επεκτεινεται στα εμπρος φωτιστικα σωματα. Παραλληλα, η 3η πλευρικη κολονα (C-pillar) χωριζεται νοητα απο τη γραμμη της οροφης με ενα γυαλιστερο διακοσμητικο, που αναδεικνυει τις σπορ διαθεσεις του μοντελου. 

Το εσωτερικο του SIV-2 ειναι σχεδιασμενο για να δειχνει τοσο δυναμικο και συγχρονο, οσο και το εξωτερικο του μοντελου. Ετσι, οι σχεδιαστες δημιουργησαν μια εικονα κομψης λιτοτητας, που αναμειγνυεται επιτυχημενα με εκλεπτυσμενα αλλα και δυναμικα στιλιστικα στοιχεια, προκειμενου να επιτευχθουν νεα επιπεδα ικανοποιησης του χρηστη. 


Τοσο τα υλικα, οσο και οι χρωματικοι συνδυασμοι αποτυπωνουν τις τασεις που επικρατουν στα πιο πολυτελη εσωτερικα αυτοκινητων, περιλαμβανοντας , μεταξυ αλλων, ξυλινο πατωμα, που χαριζει την αναβαθμισμενη αισθηση που συναντα κανεις σε ενα πολυτελες γιοτ. Οι θεσεις ειναι επενδυμενες με αλκανταρα, ενω το περιβαλλον εχει επισης στοιχεια απο premium ιταλικο δερμα τυπου suede. Παραλληλα, ο ειδικα διαμορφωμενος φωτισμος του εσωτερικου εχει στοχο να αναδειξει τις ενθεσεις απο ξυλο και ατσαλι, καθως και τα καθισματα, συμβαλλοντας σε ενα ραφιναρισμενο αισθητικο αποτελεσμα.

Τα ηχεια που ειναι τοποθετημενα μεσα στα καθισματα τυπου μπακετ, ωθουν τα ηχητικα κυματα και τις δονησεις κατευθειαν στους επιβατες, δημιουργωντας μια εντυπωσιακη ηχητικη εμπειρια. Παραλληλα, υπαρχουν φωτεινα γραφικα που ανταποκρινονται στο ρυθμο, τοποθετημενα στις πορτες και τις πλευρικες κονσολες. Και ολη αυτη η εμπειρια συνδυαζεται με ιδιαιτερα προηγμενα συστηματα αναπαραγωγης ηχου. 


Το SIV-2 προσφερει ενα ευρυχωρο, φιλικο στο χρηστη, εσωτερικο περιβαλλον που προκαλει τους συμβατικους κανονες οδηγικης εμπειριας, με 4 ανεξαρτητα καθισματα τυπου μπακετ, τα οποια ειναι σχεδιασμενα να προσφερουν μια δυναμικη, αλλα φιλοξενη και ασφαλη εμπειρια, αναλογη με αυτη που απαντα σε συγχρονα σπορ-κουπε μοντελα. 

To SsangYong SIV-2 αξιοποιει μια μορφη ηπιας υβριδικης τεχνολογιας (mild hybrid), καθως παιρνει κινηση απο ενα καινουριο μοτερ βενζινης, 1,5 λιτρου με turbo και αμεσο ψεκασμο, το οποιο συνδυαζεται με εναν ηλεκτροκινητηρα 10 kW και μια συστοιχια μπαταριων ιοντων-λιθιου 500Wh. Ο συνδυασμος αυτων των στοιχειων δινει ενα υβριδικο συστημα 48V που προσφερει οικονομια, περιορισμενες εκπομπες CO2 και αθορυβη λειτουργια εν στασει και σε χαμηλες ταχυτητες.

Το οικολογικο αυτο concept car χρησιμοποιει ενα αμαξωμα κατασκευασμενο απο ελαφρια υλικα, εχει χαμηλο κεντρο βαρους αλλα και μια πλατφορμα και αναρτηση που μπορουν να χρησιμοποιηθουν μελλοντικα σε μια σειρα, φιλικων προς το περιβαλλον, μορφων αυτοκινησης, οπως υβριδικα μοντελα (HEV), plug-in υβριδικα (PHEV) και αμιγως ηλεκτρικα οχηματα (EV), δειχνοντας τη δυναμικη της premium κορεατικης φιρμας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!