Ιδού το Nissan GT-R50 των 720 ίππων!

Μπορει ο Godzilla να γινει ακομα πιο ποθητος; \”Ναι\”, λενε η Nissan και η Italdesign, οι οποιοι δημιουργησαν ενα νεο, πρωτοτυπο οχημα,  το Nissan GT-R50 απο την Italdesign,  στην πρωτη τους συνεργασια. Βασισμενο στο μοντελο παραγωγης του Nissan GT-R NISMO του 2018, το μοναδικο αυτο αυτοκινητο μνημονευει τις επετειους των 50 ετων τοσο για το  GT-R, οσο και για την  Italdesign και θα κανει το ντεμπουτο του στην Ευρωπη, τον επομενο μηνα.


\”Τι γινεται αν δημιουργησουμε ενα  GT-R χωρις ορια και στη συνεχεια το κατασκευασουμε πραγματικα;\” δηλωσε με μια ρητορικη ερωτηση ο Alfonso Albaisa, ανωτερος αντιπροεδρος της Nissan για τον παγκοσμιο σχεδιασμο. \”Αυτο ειναι ενα σπανιο παραθυρο στο χρονο οπου τεμνονται  δυο μεγαλες στιγμες:  50 χρονια της Italdesign που διαμορφωνει τον κοσμο της αυτοκινητοβιομηχανιας και 50 χρονια της  Nissan στη δημιουργια ενθουσιασμου, μεσω του κορυφαιου μας GT-R. Ετσι, για να γιορτασουμε αυτη τη συγκλιση, η Nissan και η Italdesign δημιουργησαν αυτο το ειδικο GT- R που σηματοδοτει  50 χρονια κορυφαιας μηχανικης τεχνολογιας.\”


Η Italdesign ανεπτυξε, σχεδιασε και κατασκευασε το αυτοκινητο. Τα ξεχωριστα, απολαυστικα σχεδια του εξωτερικου και του εσωτερικου του αυτοκινητου, δημιουργηθηκαν απο τις ομαδες της Nissan Design Europe στο Λονδινο και της Nissan Design America.


Ο σχεδιασμος στα καλυτερα του !

Ξεκινωντας απο μπροστα, το Nissan GT-R50 της Italdesign διαθετει ενα ξεχωριστο χρυσο εσωτερικο στοιχειο που εκτεινεται σε ολο σχεδον το πλατος του οχηματος. Το καπο ειναι εμφανως διογκωμενο τονιζοντας την ισχυ του αυτοκινητου, ενω  οι λεπτοι προβολεις LED εκτεινονται απο τους θολους των τροχων,  μεχρι το χειλος πανω απο τις εξωτερικες γριλιες της εισαγωγης του αερα.


Κυριαρχωντας στην πλευρικη οψη, η ξεχωριστη γραμμη οροφης εχει χαμηλωσει κατα 54 χιλιοστα και διαθετει χαμηλοτερο κεντρικο τμημα, ενω τα ελαφρως ανυψωμενα εξωτερικα τμηματα, δινουν στο προφιλ της οροφης μια μυωδη οπτικη. Το εμβλημα  GT-R, σε συνδυασμο  με τις εσοχες ψυξεις \”samurai blade\” πισω απο τους μπροστινους τροχους,  προεξεχει περισσοτερο, ενω χαρακτηριστικη ειναι η χρυση επενδυση που εκτεινεται απο το κατω μερος των θυρων εως στη γραμμη των ωμων.

Το πισω μερος τονιζει το πλατος του αυτοκινητου με εναν μυωδη σχεδιασμο γυρω απο τους τροχους. Η γραμμη του ωμου κλινει γυρω απο τη βαση του πισω παραθυρου και κατευθυνεται προς το κεντρο του καπο του πορτμπαγκαζ. Με μια ξεχωριστη εμφανιση, η γραμμη του πισω παραθυρου κατερχεται σε μεγαλυτερο ευρος και βαθος, απο ο, τι στο κανονικο μοντελο. Σε συνδυασμο με τις λεπτομερειες χρυσου, δινει την οψη ενος ξεχωριστου αρθρωτου στοιχειου του οπισθιου τμηματος του αυτοκινητου.

Τα διπλα στρογγυλα πισω φωτα του GT-R επανασχεδιαστηκαν στη λογικη ενος ξεχωριστου  \”πλωτου\” χαρακτηριστικου, με λεπτους δακτυλιους φωτος και κοιλα κεντρα, τοποθετημενα ετσι ωστε να ενωνουν το εξωτερικο στηριγμα και το κεντρικο τμημα της δομης του χωρου αποσκευων. Η μεγαλη, ρυθμιζομενη πισω αεροτομη, τοποθετημενη με δυο ορθοστατες, ολοκληρωνει τη συνολικη εμφανιση. Οι ειδικης κατασκευης τροχοι, 21 x 10 ιντσες μπροστα και 21 x 10,5 ιντσες πισω,   τονιζουν την επιθετικη εμφανιση του αυτοκινητου. Η εξωτερικη βαφη ειναι χρωματος Liquid Kinetic Grey, με εντονες λεπτομερειες σε Energetic Sigma Gold.

Στο εσωτερικο του, το Nissan GT-R50 της Italdesign αντανακλα το μοντερνο, υψηλων επιδοσεων DNA του. Δυο διαφορετικα φινιρισματα απο ανθρακονηματα χρησιμοποιουνται εκτενως σε ολη την κεντρικη κονσολα, το ταμπλο και τις επενδυσεις των θυρων, μαζι με το μαυρο Alcantara® και το κορυφαιο μαυρο ιταλικο δερμα στα καθισματα. Οι χρυσες λεπτομερειες αντανακλουν τον εξωτερικο σχεδιασμο σε ολο τον πινακα οργανων, τις πορτες και τον φουτουριστικο επιλογεα ταχυτητων, που ειναι εμπνευσμενος απο τους αγωνες αυτοκινητου. Το κεντρο του τιμονιου και οι ακτινες του ειναι κατασκευασμενα απο ανθρακονημα, ενω η στεφανη διαθετει ενα επιπεδο κατω μερος, με το συνολο του τιμονιου να ειναι αψογα επενδυμενο με Alcantara.


Δυνατο σαν… Godzilla!


Κατω απο το νεο σχημα του Nissan GT-R50 απο την Italdesign, κρυβεται ενας πραγματικος θησαυρος !  Βασιζομενη στην εμπειρια των αγωνων GT3 της Nissan, η NISMO ενισχυσε τον συναρμολογημενο με το χερι κινητηρα V638RETT V6 3.8 λιτρων, που για την περισταση αποδιδει 720ps και 780 Nm ροπης.

Οι μεταβολες στο μηχανικο συνολο  περιλαμβανουν βελτιστοποιημενους στροβιλοσυμπιεστες αγωνιστικου τυπου GT3 και μεγαλης διαμετρου, μεγαλα intercoolers,  βαρεως τυπου στροφαλοφορο αξονα, εμβολα, συνδεσμους και εδρανα, αναθεωρημενα προφιλ εκκεντροφορων, βελτιστοποιημενα συστηματα αναφλεξης, εισαγωγης και εξαγωγης. Ενα ενισχυμενο συστημα μεταδοσης διπλων συμπλεκτων, σε κιβωτιο εξι ταχυτητων, με ενσωματωμενο πισω διαφορικο, τοποθετημενο στον πισω αξονα,   “κατευθυνει” την αστειρευτη δυναμη στους τροχους.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=WvgIjHiMQjc&w=320&h=266]


Η αναρτηση εχει και αυτη επανασχεδιαστει, διαθετοντας το συστημα DampTronic® της BILSTEIN.  Για την πεδηση, φροντιζουν τα εμπρος 6-πιστονα φρενα της Brembo και τα αντιστοιχα 4-πιστονα πισω, με τις τεραστιες δαγκανες, λαμπερου κοκκινου χρωματος,. Τα ελαστικα Michelin Pilot Super Sport, μεγεθους 255/35 R21 μπροστα και 285/30 R21 πισω, προσφερουν την απαιτουμενη προσφυση, προκειμενου να αξιοποιηθει στο επακρο η ισχυς του κινητηρα. 

\”Αν και δεν ειναι η επομενη γενια του GT-R, εντουτοις αποτελει το προϊον  μια συναρπαστικης γιορτης δυο επετειων με εναν προκλητικο και δημιουργικο τροπο, αγκαλιαζοντας μια απο τις καλυτερες μηχανολογικες πλατφορμες της Nissan και την ιαπωνικη σχεδιαση, με την ιταλικη αμαξοποιια\”, δηλωσε ο Albaisa.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!