Καλοκαιράκι με την Alfa Romeo Giulia στην Ελλάδα

Το φετινο καλοκαιρι θα ειναι \”καυτο\” για τον κοσμο της αυτοκινησης στην Ελλαδα. Τον Ιουνιο, ερχεται στη χωρα μας, ισως το πλεον αναμενομενο μοντελο των τελευταιων ετων, η Giulia, με την οποια η Alfa Romeo σηματοδοτει την \”επιθεση\” της και την επιστροφη της στα \”σαλονια\” της παγκοσμιας αυτοκινησης.

Την εβδομαδα που μας περασε, η πληρης γκαμα της νεας Giulia, παρουσιαστηκε στον διεθνη τυπο στο Κεντρο Δοκιμων του Balocco (Vercelli). Με την εκδηλωση αυτη ολοκληρωνεται το ντεμπουτο της Ιταλιδας \”κυριας\” που ειδαμε στο Διεθνες Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης 2016, αν και ολος ο πλανητης περιμενει κατι ακομα: Εκεινο το βιντεο απο το ρεκορ στο Nurburgring. Γιατι, για ενα γεγονος που οι Alfisti περιμεναν δεκαετιες ολοκληρες, δεν μπορεις να τους στερεις το βιντεο…

Οι παραγγελιες για τη νεα Giulia εχουν ηδη ξεκινησει σε διαφορες χωρες οπως στην Ιταλια, στη Γερμανια, στη Γαλλια, στην Ισπανια, στην Αυστρια, στο Βελγιο, στην Ελβετια και στην Ολλανδια, ενω στις αρχες του Ιουνιου αναμενεται να ανοιξει και στη χωρα μας το βιβλιο παραγγελιων.

 Η σειρα περιλαμβανει τρια επιπεδα εξοπλισμου (Giulia, Super και Quadrifoglio) και αρχικα πεντε νεες εκδοσεις κινητηρων: τους κινητηρες ντιζελ 2.2 JTDM 150HP η 180HP που συνδυαζονται με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο η 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο, και τον βενζινοκινητηρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικα για την εκδοση Quadrifoglio που συνδυαζεται με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο. Η νεα Giulia διαθετει κινηση στους πισω τροχους.
 

Οι επιπλεον ιδιαιτεροτητες της νεας Giulia περιλαμβανουν την εξαιρετικη κατανομη βαρους μεταξυ των δυο αξονων, το συστημα αναρτησης που διαθετει την αποκλειστικη τεχνολογια AlfaLink και το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης στην κατηγορια του. Επιπλεον, η νεα Alfa Romeo συνδυαζει την εξαιρετικη αποδοση του κινητηρα και την αφθονη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων, οπως τα ανθρακονηματα, το αλουμινιο, το κραμα αλουμινιου και το πλαστικο για την επιτευξη της καλυτερης αναλογιας βαρους-ισχυος (μικροτερης απο 3 στην εκδοση Quadrifoglio).

Η νεα Giulia τηρει πιστα τις παραδοσεις της Alfa Romeo προσφεροντας μοναδικες τεχνικες λυσεις. Τα πιο εξελιγμενα χαρακτηριστικα περιλαμβανουν το Integrated Brake System (IBS) για σημαντικη μειωση της αποστασης φρεναρισματος – 38.5 μ. για την επιβραδυνση απο 100 χλμ./ωρα σε 0 και 32 μετρα για την Giulia Quadrifoglio – και ενα ενεργο συστημα αναρτησης για εξαιρετικη ανεση. Αποκλειστικα για την εκδοση Quadrifoglio, η τεχνολογια Torque Vectoring προσφερει εξαιρετικη κατανομη ροπης μεταξυ των δυο τροχων στον πισω αξονα, ενω παραλληλα προσφερεται και η Alfa™ Active Aero Splitter για ενεργο διαχειριση της αρνητικης αντωσης στις υψηλες ταχυτητες.

Οι κινητηρες

Η σχεδιαση, η τεχνικη και η τεχνολογια αποτελουν ιδιαιτερα στοιχεια της νεας Giulia. Αυτο που την καθιστα μια πραγματικη Alfa Romeo, ωστοσο, συμφωνα με την παραδοση, ειναι οι καρδιες που χτυπουν κατω απο το καπο. Ο κινητηρας 2.9 BiTurbo V6 510 HP καθιστα την εκδοση Quadrifoglio την πιο ισχυρη Alfa Romeo που εχει κατασκευαστει ποτε για χρηση στο δρομο. Επιπλεον, ολοι οι κινητηρες της γκαμας αποτελουν μερος μιας πρωτοφανους γενιας κινητηρων που ενσαρκωνει ο, τι καλυτερο υπαρχει στην τεχνολογια του Ομιλου και κατατασσονται στην κορυφη της κατηγοριας τους ως προς την αποδοση και την οικονομια. Ολοι οι κινητηρες κατασκευαζονται στην Ιταλια, στις εγκαταστασεις στο Termoli (βενζινοκινητηρες) και Pratola Serra (κινητηρες ντιζελ), μεσα απο διαδικασιες και μεθοδους τεχνολογικης αιχμης.

2.2 JTDM
Ο τετρακυλινδρος κινητηρας 2.2 JTDM στη νεα Giulia ειναι ο πρωτος πληρως αλουμινενιος κινητηρας ντιζελ στην ιστορια της Alfa Romeo και εξασφαλιζει ανεση και ευχαριστη οδηγικη εμπειρια. Ξεχωριζει για το συστημα ψεκασμου τελευταιας γενιας με τεχνολογια MultiJet II και Injection Rate Shaping (IRS), καθως και για τις λειτουργικες πιεσεις των 2.000 bar. Ο υπερσυμπιεστης μεταβλητης γεωμετριας ηλεκτρικης λειτουργιας που προσφερει τεχνικη κορυφαιας τεχνολογιας, ελαχιστοποιει τους χρονους αποκρισης και ταυτοχρονα εγγυαται οφελη σε επιπεδο αποδοσης.

Ο νεος κινητηρας 2.2 JTDM ειναι διαθεσιμος σε δυο εκδοσεις, 180HP στις 3.750 σ.α.λ. (μεγιστη ροπη 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150HP στις 4.000 σ.α.λ. (μεγιστη ροπη 380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Και οι δυο εκδοσεις εφοδιαζονται με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο η εναλλακτικα με το νεο 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο.

2.9 BiTurbo V6 510HP

Ο 2.9 BiTurbo V6 510HP αποτελει το νεο σημειο αναφορας της μαρκας και διατιθεται αποκλειστικα για την εκδοση Quadrifoglio. Προκειται για εναν μοναδικο κινητηρα απο αποψη τεχνολογιας και αποδοσης, εμπνευσμενο απο την τεχνογνωσια της Ferrari. Ο V6 BiTurbo ειναι εξ ολοκληρου κατασκευασμενος απο αλουμινιο – για την ελαχιστοποιηση του βαρους του αυτοκινητου, ειδικα στον μπροστινο αξονα – και αποδιδει 510HP και μεγιστη ροπη 600 Nm για καταιγιστικες επιδοσεις: τελικη ταχυτητα 307 χλμ. / ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ. / ωρα σε μολις 3,9 δευτερολεπτα. Μεταξυ αλλων, αν και οι τιμες ιπποδυναμης και ροπης ειναι εξαιρετικες, ο 2.9 BiTurbo V6 510HP ειναι ταυτοχρονα ο καλυτερος στην κατηγορια του ως προς τα επιπεδα εκπομπων ρυπων (198 γρ/χλμ CO2 με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων), ενω χαρη στο ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων προσφερει προσιτο κοστος καταναλωσης καυσιμου.

Τεχνολογια

Τα ηλεκτρονικα συστηματα δεν πρεπει ποτε να ειναι επεμβατικα, αλλα χρησιμοποιουνται απλα και μονο για να κανουν την οδηγικη εμπειρια ακομα πιο συναρπαστικη, χαρη στο τελεια σχεδιασμενο αμαξωμα και στο συστημα αναρτησης. Αυτο αποδεικνυεται απο τα πολλαπλα εξελιγμενα συστηματα της νεας Giulia, τα οποια προσφερονται ως στανταρ η προαιρετικα και συμπεριλαμβανουν:

Alfa ™ Torque Vectoring (μονο για Giulia Quadrifoglio)
Η τεχνολογια Torque Vectoring, με εναν διπλο συμπλεκτη ενσωματωμενο στο πισω διαφορικο, καθιστα δυνατο τον ελεγχο της ροπης σε καθε τροχο ξεχωριστα. Με τον τροπο αυτο, βελτιωνεται η μεταδοση της ισχυος στο δρομο σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης, κανοντας την οδηγηση ασφαλη και διασκεδαστικη.

Integrated Brake System  (IBS)
Η νεα Giulia λανσαρει παγκοσμιως το καινοτομο συστημα IBS το οποιο συνδυαζει τον ελεγχο σταθεροτητας με ενα παραδοσιακο σερβοφρενο. Με την επιτυχη ενσωματωση των ηλεκτρονικων στα μηχανικα μερη, εκτος απο σημαντικη βελτιστοποιηση της κατανομης βαρους, την εξαιρετικη αισθηση και απολυτη απουσια των δονησεων του πενταλ, το συστημα IBS εγγυαται σημαντικη μειωση-ρεκορ της αποστασης φρεναρισματος: απο τα 100 χλμ/ωρα στα 0 στα 38,5 μετρα για την Giulia και 32 μετρα για την εκδοση Quadrifoglio.

Forward Collision Warning (FCW) και Autonomous Emergency Brake (AEB) με αναγνωριση πεζων
Το Forward Collision Warning (FCW) ειναι στανταρ σε ολες τις εκδοσεις και, χρησιμοποιωντας εναν αισθητηρα ρανταρ και μια καμερα ενσωματωμενη στο μπροστινο παρμπριζ, εντοπιζει την παρουσια τυχον εμποδιων η τα οχηματα στην τροχια του αυτοκινητου, προειδοποιωντας τον οδηγο για τον κινδυνο επικειμενης συγκρουσης. Σε περιπτωση που ο οδηγος δεν παρεμβει, το Autonomous Emergency Brake φρεναρει αυτοματα, ενω χαρη στη λειτουργια αναγνωρισης πεζων, το AEB ειναι ικανο να σταματησει το αυτοκινητο αυτοματα καθως κινειται με ταχυτητες εως και 65 χλμ/ωρα.

Σημειωση: Αυτο ειναι το εσωτερικο της Giulia που παραδοθηκε στους Carabinieri


Alfa ™ Active Aero Splitter (μονο για Giulia Quadrifoglio)
Σε συνδυασμο με τον εξαιρετικο αεροδυναμικο συντελεστη  Cx (0,32), η εκδοση Giulia Quadrifoglio εφοδιαζεται με το Alfa ™ Active Aero Splitter για ενεργο διαχειριση της αρνητικης αντωσης στις υψηλες ταχυτητες.

Alfa™ DNA και Alfa™ DNA Pro (μονο για Giulia Quadrifoglio)
Η νεα Giulia επιπλεον περιεχει το ολοκαινουργιο Alfa™ DNA, το οποιο τροποποιει τη δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου αναλογα με την επιλογη του οδηγου: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργια εξοικονομησης ενεργειας που εφαρμοζεται για πρωτη φορα σε μια Alfa Romeo) και Race (μονο για Giulia Quadrifoglio).

Alfa™ Chassis Domain Control (μονο για Giulia Quadrifoglio)
Η τεχνολογια Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) αναπτυχθηκε απο κοινου με την Magneti Marelli και συντονιζει ολα τα ηλεκτρονικα του αμαξωματος. Το συστημα αυτο διαχειριζεται τη δραση των διαφορων συστηματων – οπως το ανανεωμενο Alfa™ DNA Pro selector, το Alfa™ Torque Vectoring, το Alfa™ Active Aero Splitter, το ενεργο συστημα αναρτησης και το ESC – στοχευοντας σε μεγιστες επιδοσεις.

Συστημα αναρτησης με την αποκλειστικη τεχνολογια Alfa™ Link
Προκειται για αποκλειστικες αναρτησεις που εξασφαλιζουν τον καλυτερο μεσο λογο μεταδοσης του συστηματος διευθυνσης στην αγορα (11,8). Επισης, αφορα μια λυση πολλαπλων συνδεσμων – αποκλειστικοτητα της Alfa Romeo – που εχει υιοθετηθει στον πισω αξονα, διασφαλιζει μεγιστες επιδοσεις και οδηγικη απολαυση αλλα και ανεση.

Συστημα 8.8\” Connect 3D Nav
Η επομενη γενια του Συστηματος 8.8’’ Connect 3D Nav για τη νεα Giulia προσφερει μια εκλεπτυσμενη σειρα απο χαρακτηριστικα και λειτουργιες, συμπεριλαμβανομενης της νεας γενιας HMI (Human-machine interface). Το συστημα ελεγχεται μεσω του Rotary Pad και της υψηλης αναλυσης οθονης 8.8 \” που ειναι ενσωματωμενη στο ταμπλο.
Το 8.8 \”Connect 3D Nav ειναι εξοπλισμενο με ενα προηγμενο συστημα αναγνωρισης φωνης για πληρη συνδεσιμοτητα με ολες τις φορητες συσκευες (κινητα τηλεφωνα, smartphones, tablets με iOS και λειτουργικα συστηματα Android). Το επομενης γενιας συστημα infotainment της νεας Giulia επιτρεπει εκτος απο τη διαχειριση του ψηφιακου ραδιοφωνου DAB και του ψηφιακου ηχοσυστηματος Hi-Fi, και τη χρηση του Bluetooth για τηλεφωνικες κλησεις και την αναπαρωγη δεδομενων απο μια συσκευη USB η απο το smartphone. Τελος, το συστημα εκτελει λειτουργιες πλοηγησης διαθετοντας υψηλης αναλυσης χαρτες 3D.

Human-machine interface (διεπαφη ανθρωπου – μηχανης)
Το σαλονι επιβατων προσφερει ο,τι καλυτερο οσον αφορα την ποιοτητα, την ασφαλεια, τον εξοπλισμο και την ανεση, με τον οδηγο να βρισκεται παντα στο επικεντρο: ολα τα βασικα χειριστηρια, συμπεριλαμβανομενου του κουμπιου εκκινησης, ειναι ενσωματωμενα στο τιμονι.

Ταμπλο οργανων
Αναλογα με το επιπεδο εξοπλισμου, το ταμπλο οργανων 3.5\” η 7\” προσφερει στον οδηγο ολες τις απαραιτητες πληροφοριες σχετικα με το αυτοκινητο, οπως οι πραγματικοι χρονοι οδηγησης, οι επιταχυνσεις, η καταναλωση καυσιμου και οι προτεινομενες αλλαγες ταχυτητας

Εμπρος και πισω φωτιστικα σωματα: η επιτομη του στιλ και της τεχνολογιας
Κατασκευασμενα απο τη Magneti Marelli σε συνεργασια με την Alfa Romeo, τα εμπρος και πισω φωτιστικα σωματα της νεας Giulia ειναι αυθεντικα στοιχεια υψηλου design, τονιζοντας με την πρωτη ματια την κομψοτητα, τη σιλουετα και την προσωπικοτητα του αυτοκινητου.

Συστηματα υποβοηθησης
Συστηματα οπως, το συστημα προειδοποιησης προσκρουσης (Forward Collision Warning), το προαιρετικο Adaptive Cruise Control και το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας (Lane Departure Warning), βοηθουν τον οδηγο με καθε τροπο, προσφεροντας την καλυτερη διαθεσιμη τεχνολογια για τη μεγιστη ηρεμια του και την οδηγικη ασφαλεια.

Κατανομη βαρους και η αναλογια βαρους-ισχυος

Ενας απο τους πρωταρχικους στοχους στην καρδια της σχεδιασης της νεας Giulia ηταν να επιτευχθει η απολυτη οδηγικη ευχαριστηση. Οι βασικοι συντελεστες για την επιτευξη αυτου του στοχου ειναι η τελεια κατανομη του βαρους μεταξυ των δυο αξονων και η αριστη αναλογια βαρους-ισχυος.

Η αριστη κατανομη βαρους μεταξυ των δυο αξονων απαιτουσε εξυπνη διαχειριση των βαρων και των υλικων, η οποια επιτευχθηκε με μικρες αλλαγες στη διαταξη και την τοποθετηση βαρυτερων στοιχειων οσο το δυνατον πιο κεντρικα.

Η ιδανικη αναλογια βαρους-ισχυος επιτευχθηκε με τη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων. Επιλεχθηκαν ανθρακονηματα για τον περιστρεφομενο αξονα και αλουμινιο για τους κινητηρες, το συστημα αναρτησης, τα φρενα, τις πορτες, τους θολους και το καπο. Η εκτεταμενη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων οδηγησε σε βαρος χωρις φορτιο 1.374 κιλα για την εκδοση 2.2 JTMD 180 HP.

Το μειωμενο βαρος δεν επηρεαζει την εξαιρετικη στρεπτικη ακαμψια που εγγυαται υψηλη ποιοτητα στην παροδο του χρονου, ακουστικη ανεση και καλο κρατημα ακομα και σε ακραιες συνθηκες.

Η εκδοση Quadrifoglio με τον κινητηρα βενζινης 2.9 V6 BiTurbo 510HP εχει βαρος 1.524 κιλων και αναλογια βαρους-ισχυος 2,99 kg/HP. Αυτα τα αξιοσημειωτα αποτελεσματα επιτευχθηκαν με την επεκταση της χρησης των ανθρακονηματων σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου οπως στην οροφη, στο καπο κ.α., ενω το βαρος της εκδοσης Quadrifoglio μπορει να μειωθει περαιτερω με τη χρηση δυο συστατικων τα οποια ειναι διαθεσιμα κατοπιν αιτηματος: τα ανθρακονηματα – κεραμικα δισκοφρενα και τα καθισματα Sparco με πλαισιο απο ανθρακονηματα.

Τα χρωματα

Εξωτερικα, η Alfa Romeo λεει πως το σχημα της νεας Giulia ειναι μνημειωδες και θυμιζει μια μεγαλη γατα ετοιμη να πεταχτει μπροστα. Την σιλουετα τονιζουν παραλληλα νεες αποχρωσεις: τρια παστελ χρωματα, λευκο, μαυρο και Alfa κοκκινο, και οκτω μεταλλικα χρωματα: μαυρο Vulcano, γκρι Silverstone, γκρι Lipari, γκρι Stromboli, γκρι Vesuvio, Imola Titanium, μπλε Montecarlo και κοκκινο Monza. Επιπλεον, υπαρχουν δυο αποκλειστικα τριπλης επιστρωσης χρωματα που ειναι διαθεσιμα για την εκδοση Quadrifoglio: λευκο Trofeo και κοκκινο Competizione.

Ενα βασικο στοιχειο εμπνευσης για τον σχεδιασμο της νεας Giulia ειναι ο ιδιος ο οδηγος. Το εσωτερικο του αυτοκινητου επικεντρωνεται στην οδηγικη απολαυση με εναν καθαρο και ουσιαστικο τροπο: η παρουσια μη επεμβατικης τεχνολογιας μπορει να γινει αντιληπτη απο τα οργανα τα οποια ειναι συγκεντρωμενα γυρω απο τον οδηγο. Το τουνελ ειναι διαγωνιο, το ταμπλο ελαφρα κυματιστο και το τιμονι, το οποιο συγκεντρωνει ολα τα βασικα χειριστηρια, ειναι μικρο και απλο, καταλληλο για καθε στιλ οδηγησης. Το συνολικο πακετο πλαισιωνεται απο πολυτιμα υλικα, που εχουν επιλεγει για την ικανοποιηση που παρεχουν στην οραση και στην αφη και εχουν συναρμολογηθει με χειροποιητη φροντιδα.

Η γκαμα της νεας Giulia στην περιοχη της EMEA

Στην περιοχη της EMEA, η γκαμα της νεας Giulia περιλαμβανει αυτην τη στιγμη τρεις εκδοσεις εξοπλισμου (Giulia, Super και Quadrifoglio) και πεντε νεες εκδοσεις κινητηρων: τους κινητηρες ντιζελ 2.2 JTDM 150HP η 180HP που συνδυαζονται με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο η 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο, και τον βενζινοκινητηρα 2.9 BiTurbo V6 510HP αποκλειστικα για την εκδοση Quadrifoglio που συνδυαζεται με 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο.

Η βασικη εκδοση της νεας Giulia περιλαμβανει εναν αρκετα ολοκληρωμενο βασικο εξοπλισμο. Ο πιο πληρης βασικος εξοπλισμος περιλαμβανει νεα αποδοτικα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας, οπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνωριση πεζων, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το cruise control. Αυτο που συμπληρωνει την εκδοση εξοπλισμου ειναι το στιλ και χαρακτηριστικα λειτουργιας, οπως ζαντες αλουμινιου 16\’\’, συστημα διζωνικου κλιματισμου, Alfa™ DNA και Συστημα Infotainment με οθονη Connect 6.5\”.

Η Super διακρινεται για τον ακομα πλουσιοτερο εξοπλισμο, που περιλαμβανει μεταξυ αλλων, ζαντες αλουμινιου 17\”, εκλεπτυσμενη δερματινη και υφασματινη ταπετσαρια με επιλογη τριων χρωματων.
Η κορυφαια εκδοση Quadrifoglio συμπληρωνεται με λειτουργικα και στιλιστικα στοιχεια ενισχυοντας την εκλεπτυσμενη και σπορ αισθηση: αυτα περιλαμβανουν δερματινα Alcantara σπορ καθισματα, σπορ τιμονι με κοκκινο κουμπι εκκινησης, ανθρακονηματα για το εσωτερικο και εξωτερικα αεροδυναμικα σποϊλερ, εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας που περιλαμβανει ταυτοχρονα την τεχνολογια BSM (Blind Spot Monitoring) και καμερα οπισθοπορειας, καθως και προβολεις Xenon 35W με τεχνολογια AFS. Επιπλεον, διαθετει τεχνικο εξοπλισμο που εχει σχεδιαστει ειδικα για μεγιστες δυναμικες επιδοσεις: το Alfa™ Active Aero Splitter, το αποκλειστικο συστημα φρεναρισματος, τον επιλογεα Alfa™ DNA Pro selector με τη λειτουργια Race που επικοινωνει με το συστημα Alfa™ Chassis Domain Control (CDC), και την τεχνολογια Alfa™ Torque Vectoring.

Επιπλεον, οι καταναλωτες μπορουν να εξατομικευσουν τη δικη τους Giulia με τα πακετα Sport (για την εκδοση Super), Driver Assistance και Business (για τις εκδοσεις Giulia και Super).

Χρηματοδοτικα

Η Alfa Romeo ανανεωνει τη φιλοσοφια της μαρκας, προσφεροντας το «τελειο συγχρονισμο αναμεσα στον ανθρωπο και το αυτοκινητο\” και εστιαζοντας σε ορισμενους βασικους παραγοντες για τον πελατη, οπως το ανωτερο επιπεδο αποδοσης σε συνδυασμο με την ποιοτητα, την εξυπηρετηση και την καινοτομια σε ολους τους τομεις.

Η FCA BANK Hellas & FCA CAPITAL Hellas, ως ο χρηματοδοτικος ομιλος της  Fiat Chrysler Automobiles και της Crédit Agricole Consumer Finance, αποφασισε επισης να  εστιασει στην αναπτυξη των οικονομικων χρηματοδοτικων λυσεων σχεδιασμενων γυρω απο τον πελατη, εξασφαλιζοντας ετσι «tailor-made» λυσεις για την αποκλειστικη εμπειρια στο τιμονι της νεας Giulia.

Αυτη η στρατηγικη συνεπαγεται μια σειρα απο καταλληλα χρηματοδοτικα εργαλεια για την αποκτηση νεων πελατων τοσο απο τον επιχειρηματικο κοσμο, καθως και ιδιωτων, εξασφαλιζοντας ετσι την προσβασιμοτητα στην νεα Giulia καθως και σε ολοκληρο τον κοσμο της Alfa Romeo.

Για την κατηγορια των ελευθερων επαγγελματιων καθως και επιχειρησεων , η οποια αντιπροσωπευει το κυριο καναλι πωλησεων για την νεα Giulia,  η FCA BANK Hellas & FCA CAPITAL Hellas, εχει δημιουργησει ανταγωνιστικες λυσεις μακροχρονιας μισθωσης καθως και ιδιαιτερα ευελικτων χρηματοδοτικων προγραμματων προσαρμοζοντας την μηνιαια δοση η (μηνιαιο μισθωμα)  στα επιθυμητα ορια ενω παραλληλα μπορουν να συμπεριλαβουν την προγραμματισμενη συντηρηση, την ασφαλιση, (αυτοκινητου η / και οδηγου – ιδιοκτητη) καθως και την επεκταση εγγυηση,  συμφωνα παντα με τις αναγκες καθως ολα τα προϊοντα μπορουν να προσαρμοστουν αναλογως των ενδεικνυομενων χιλιομετρικων αποστασεων.

Η Mopar για τη νεα Giulia

Η Mopar, η μαρκα αναφορας της FCA για αξεσουαρ, υπηρεσιες, την Εξυπηρετηση Πελατων και τα γνησια ανταλλακτικα προσφερει περιπου 80 αξεσουαρ που θα ικανοποιησουν τις αισθητικες και λειτουργικες αναγκες, αλλα και την αναγκη για ασφαλεια των πελατων της Alfa Romeo, που παντα εψαχναν για ενα προϊον που μεγιστοποιει παραλληλα τις εννοιες σπορ και κομψοτητα.

Μερικα ιδιαιτερα στοιχεια ειναι κατασκευασμενα απο ανθρακονημα, οπως η εμπρος μασκα σχηματος V, τα καλυμματα καθρεπτων, ο επιλογεας ταχυτητων και οι φωτισμενες πινακιδες που τονιζουν το “αγωνιστικο” πνευμα της νεας Giulia. Ενα αλλο στοιχειο που εχει σχεδιαστει για να προσθεσει ακομη περισσοτερη προσωπικοτητα στις ηδη σπορ γραμμες του αυτοκινητου ειναι το αεροδυναμικο kit, ενω παραλληλα το αυτοκινητο ομορφαινουν ακομα περισσοτερο τα προσαρμοσμενα φωτα με LED προβολεις, τα βασικα καλυμματα που διατιθενται σε χρωματα τριπλης επιστρωσης (λευκο η κοκκινο), τα καπακια των βαλβιδων, το αλουμινενιο καπακι για τα λαδια καθως και αυτο του ντεποζιτου καυσιμου, ολα με το λογοτυπο της Alfa Romeo, οι ειδικα σχεδιασμενες ζαντες αλουμινιου που διατιθενται σε τρια μεγεθη 17\”, 18\” και 19\”.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=1zrXQLGeItQ]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!