Τελικά, το νέο MX-5 δεν είναι τόσο ξενέρωτο όσο νόμιζες

Η αληθεια ειναι οτι οταν μαθαμε πως το νεο Mazda MX-5 δεν θα εχει καμια \”καυτη\” βερσιον, ψιλοξενερωσαμε (δες εδω ποσο). Γιατι, ειπαμε, που πας βρε κακομοιρο Miata με 1.500 κυβικα και 129 αλογα και κορυφαια εκδοση το διλιτρο με τα 158 ατμοσφαιρικα αλογατα; Θα μπορεις να παντιαζεις, η θα πρεπει να σου βαζουμε καραφλολαστιχα και να περιμενουμε τον βαρυ χειμωνα που θα πιασει παγο ο δρομος; Ε, λοιπον, σου εχω νεα φιλε Mazdakia, petrolhead. Το νεο ΜΧ-5, δεν ειναι καθολου κακομοιρο (τουλαχιστον στη διλιτρη εκδοση του). Με σχεδον τις ιδιες διαστασεις και το ιδιο βαρος με το ΜΚ1, το νεο ΜΧ-5 επιστρεφει στις -δοξασμενες- ριζες του. 


Και οχι μονο. Δεν το λες και ψοφιμι στο δρομο. Δηλαδη, εδω, στο βιντεο που ακολουθει, το βλεπεις να συγκρινεται με ενα Subaru BRZ (ναι, καμια σχεση, αλλα ειναι και τα δυο αυτοκινητα εστιασμενα οχι στις επιδοσεις, αλλα στο fun to drive). Και ειναι γρηγοροτερο απο το Subaru. Ειναι βεβαια τοσο διασκεδαστικο;

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=BLtw2z_mZ6w]

Οι πρωτες δημοσιογραφικες δοκιμες (στο εξωτερικο, γιατι εδω δεν αξιωθηκαμε να εχουμε πια αντιπροσωπεια της Mazda και θα περιμενουμε μεχρι μετα τα Χριστουγεννα, λενε πληροφοριες του TopSpeed.gr) λενε πως πλησιαζει πολυ αυτο το \”διασκεδαστικο\” που ειχε η πρωτη γενια του ΜΧ-5 (εμενα μου αρεσε πολυ και το ΜΚ2, αλλα προφανως δεν σε ενδιαφερει και πολυ αυτο). Οπως και οτι εχει πολυ καλο ηχο απο τις εξατμισεις του για τετρακυλινδρο, οπως θα ακουσεις στο video του Carthrottle. Το οποιο λεει οτι εχει θεϊκο κιβωτιο και γραμμικη ροπη… 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!