Το πρώτο Focus RS βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis στη Γερμανία, έρχεται και το Ford GT

Η Ford κλεινει το ματι στην Ευρωπη, επιταχυνοντας και αυξανοντας την παραγωγη σπορ μοντελων οπως το Fiesta ST, Focus ST, Focus RS, Mustang και Ford GT!

Μια νεα εποχη για γρηγορα μοντελα Ford ξημερωνει με την εναρξη παραγωγης του νεου Focus RS.

Η Ford προσβλεπει στην παραγωγη 41.000 σπορ μοντελων για την Ευρωπη το 2016. Ο αριθμος αυτος το 2015 ηταν 29.000. Η εταιρια αυξησε την παραγωγη κατα 40% λογω της αυξανομενης ζητησης μοντελων υψηλων επιδοσεων στην Ευρωπη σε σχεση με το 2014 σε ποσοστο +62%.

Τη ζητηση ‘οδηγουν’ το νεο Focus RS που μολις αρχισε να παραγεται στο Saarlouis, η Ford Mustang – ηδη με πανω απο 13.000 παραγγελιες στην Ευρωπη – αλλα και τα συναρπαστικα Focus ST και Fiesta ST.

Με το νεο Ford GT ηδη καθ’ οδον, η Ford προσφερει την πιο ολοκληρωμενη γκαμα μοντελων υψηλων επιδοσεων απο “μικρα” hatchbacks μεχρι υπεραυτοκινητα υψηλων επιδοσεων.

«Θα ειναι μια πραγματικα αξιοσημειωτη χρονια για τα σπορ μοντελα της Ford, με ασυναγωνιστες επιδοσεις και προηγμενες τεχνολογιες κινητηρων και πλαισιου, οπως το νεο συστημα τετρακινησης Ford Performance All Wheel Drive του Focus RS» δηλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, της Ford Ευρωπης.

Ρεκορ επιταχυνσης για το RS
Το Focus RS ειναι ενα απο τα 12 νεα οχηματα υψηλων επιδοσεων που θα λανσαρει η Ford σε ολο τον κοσμο μεχρι το 2020. Το μοντελο εξελιχθηκε απο μια ομαδα μηχανικων της Ford Performance σε Ευρωπη και ΗΠΑ. Εφοδιαζεται με ειδικη εκδοση του νεου κινητηρα 2.3L EcoBoost της Ford που αποδιδει 350 ιππους. Με επιταχυνση 0 -100 km/h σε 4,7 δευτερα, θα ειναι το ταχυτερο σε επιταχυνση Ford RS ολων των εποχων.

Το Focus RS λανσαρει το καινοτομο συστημα τετρακινησης Ford Performance All Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring για αναβαθμισης της οδικης συμπεριφορας, της προσφυσης και της ταχυτητας στις στροφες. Επιλεξιμα προφιλ οδηγησης (Drive Modes) – μεταξυ των οποιων το Drift Mode (Πρωτια στη βιομηχανια) που επιτρεπει την ελεγχομενη υπερστροφη ισχυος (drift) – και το Launch Control (Ελεγχος Εκκινησης) διατιθενται σε μοντελο RS για πρωτη φορα.

Απο το Σεπτεμβριο που αρχισαν οι παραγγελιες, οι πελατες εχουν ηδη κανει πανω απο 3.100 παραγγελιες, ενω αλλοι 250.000 εχουν διαμορφωσει ενα Focus RS μεσα απο την σχετικη εφαρμογη (configurator) στην ιστοσελιδα της Ford.

Η Δημοφιλης Mustang
Η Ford Mustang διατιθεται με το 5.0L V8 κινητηρα της Ford που αποδιδει 421 ιππους και φτανει στα 100 km/h απο σταση μεσα σε 4,8 δευτ., η με τον πιο αποδοτικο 2.3L EcoBoost με μεγιστη ισχυ 317 ιππους και επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 5,8 δευτερολεπτα.

Ολες οι Ford Mustang που προοριζονται για την Ευρωπαϊκη αγορα περιλαμβανουν στον στανταρ εξοπλισμο τους το πακετο Performance Pack που περιλαμβανει αναβαθμισμενα φρενα ιδανικα για σπορ οδηγηση. Παραλληλα, η προηγμενη δομη του αμαξωματος, τα επιλεξιμα προφιλ οδηγησης (Drive Modes) και οι διαθεσιμες εφαρμογες μετρησης των επιδοσεων Track Apps, βελτιστοποιουν τη δυναμικη συμπεριφορα και υποσχονται τη σπορ εμπειρια που ονειρευονται οι αγοραστες μιας Ford Mustang.

Η Ford Mustang ηταν bestseller σπορ αυτοκινητο σε ολο τον πλανητη το πρωτο εξαμηνο του 2015, συμφωνα με στοιχεια παγκοσμιων ταξινομησεων της IHS Automotive.


Απολαυστικα και οικονομικα μοντελα ST
Οι πωλησεις του Ford Focus ST αυξηθηκαν κατα 160% το 2015, συγκριτικα με το 2014, μετα το λανσαρισμα του για πρωτη φορα στις αρχες της χρονιας με κινητηρα diesel.

Το νεο Ford Focus ST συνδυαζει επιδοσεις με πρακτικοτητα. Διατιθεται σε πενταθυρες και wagon εκδοσεις με ενα νεο κινητηρα 2.0L diesel 185 ιππων που αποδιδει ροπη 400 Nm απο τις 2.000 – 2.750 σ.α.λ. διπλα στο δοκιμασμενο βενζινοκινητηρα 2.0L EcoBoost 250 ιππων.

Μετα το λανσαρισμα του νεου μοντελου στις αρχες του 2015, το 47% των πελατων επελεξε τον κινητηρα diesel, που προσφατα αρχισε να διατιθεται με ενα εξαρι κιβωτιο διπλου συμπλεκτη PowerShift.

Το νεο Focus ST diesel με κιβωτιο PowerShift ειναι το ταχυτερο ντιζελοκινητο μοντελο στην ιστορια της Ford, με επιταχυνση 0-100 km/h σε 7,7 δευτερα – 0,4 δευτ. ταχυτερο απο τη χειροκινητη εκδοση – με εκπομπες CO2 119 g/km απο καταναλωση μικτου κυκλου 4,6 l/100km.  Το μοντελο με τον κινητηρα 2.0L EcoBoost εχει χρονο επιταχυνσης 0-100 km/h 6,5 δευτερολεπτα.

Το Fiesta ST γρηγορα επικρατησε στην κορυφη της κατηγοριας των μικρων σπορ hatchback στην Ευρωπη μετα το λανσαρισμα του. Την πρωτη χρονια συγκεντρωσε πανω απο 20 βραβεια και διακρισεις. Με κινητηρα βενζινης 1.6L EcoBoost, το Fiesta ST επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 6,9 δευτερολεπτα. Πανω απο 30.000 Fiesta ST εχουν πουληθει σε ολη την Ευρωπη, ενω περισσοτερα νεα για το Fiesta ST θα δημοσιευτουν αργοτερα μεσα στη χρονια.

Το απολυτο εργαλειο
Το πρωτο νεο supercar υπερυψηλων επιδοσεων Ford GT θα μπει στην παραγωγη για περιορισμενο αριθμο πελατων στην Ευρωπη στα τελη του 2016.

Διαθετοντας τον ισχυροτερο κινητηρα παραγωγης Ford EcoBoost ολων των εποχων – που αποδιδει πανω απο 600 ιππους – σε συνδυασμο με επταταχυτο κιβωτιο ταχυτητων με χειριστηρια στο τιμονι (paddles), το Ford GT ειναι ενα supercar υπερυψηλων επιδοσεων που προβαλλει τις δυνατοτητες της τεχνολογιας Ford EcoBoost μαζι με καινοτομιες στην αεροδυναμικη και μια ελαφρια δομη αμαξωματος απο ανθρακονηματα.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=3uhUYBrfbzI]

Focus RS AWD drive fun .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=vDf1HvI20mc]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!