Το Hyundai i20 στην κορυφή της κατηγορίας του

Το Hyundai i20 κατακτα σε συγκριτικη δοκιμη του γερμανικου περιοδικου Auto Zeitung τις κατηγοριες της οδηγικης ανεσης και της δυναμικης οδικης συμπεριφορας

Σε μια μεγαλη συγκριτικη δοκιμη που πραγματοποιηθηκε απο το γερμανικο περιοδικο αυτοκινητου Auto Zeitung (τευχος 7/2017), το Hyundai i20 κατεκτησε την κορυφη – αφηνοντας πισω καταξιωμενους γερμανους και γαλλους αντιπαλους του.

«Το i20 ειναι ενα σημαντικο μοντελο και το Auto Zeitung επιβεβαιωνει την εμπιστοσυνη που εχουμε στο αυτοκινητο», δηλωσε ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. «Αυτο δεν ειναι μονο η αποδειξη οτι σημειωνουμε προοδο στο σχεδιασμο, την ποιοτητα και την δεξιοτεχνια, αλλα επισης αποδεικνυει οτι ειμαστε μια ηγετικη μαρκα στην ανταγωνιστικη κατηγορια Β».

Συμφωνα με τους ειδικους δοκιμαστες που συμμετειχαν στην δοκιμη, το Hyundai i20 αξιζει «την ηγετικη τoυ θεση στην κατηγορια των μικρων αυτοκινητων. Ειναι αξιοσημειωτο το ποσο σχολαστικα αναπτυσσει η εταιρεια τα οχηματα της». Το i20 σημειωσε ιδιαιτερα καλη βαθμολογια στις κατηγοριες της οδηγικης ανεσης και της δυναμικης οδικης συμπεριφορα. Ενας σημαντικος παραγοντας που οδηγησε το i20 στην κορυφη της καταταξης μπροστα απο τα Citroën C3, Opel Corsa, Renault Clio και Volkswagen Polo ηταν ο turbo state-of-the-art κινητηρας των 1.0-λιτρων με 74 kW (100 PS) (Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 4,6-4,0 lt/100 km, Εντος πολης: 5,8-5,0 lt/100 km, Εκτος πολης: 3,9-3,4 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 107-94g/km). Το περιοδικο Auto Zeitung αρκετα εντυπωσιασμενο εγραψε: «Ο τρικυλινδρος turbo κινητηρας ακουγεται ισχυρος, ειναι ελαστικος και με υψηλες στροφες και αναδεικνυει τη Hyundai σε εναν κορυφαιο σπριντερ με μεγιστη πιθανη ταχυτητα 188 km/h». Το περιοδικο επισης βραβευσε του i20 για την υψηλη του βαθμολογια στην ποιοτητα και τη δεξιοτεχνια.

Το i20 Νεας Γενιας εντυπωσιασε και τους ειδικους δοκιμαστες «με την υποδειγματικη και εργονομικη χρηση του χωρου. Ακομη και οι μεγαλοσωμοι και ψηλοι επιβατες εχουν αφθονο χωρο προς ολες τις κατευθυνσεις στα μπροστινα καθισματα». Στο κορυφαιο i20 δεν υπαρχει ιχνος απο περιορισμους που συνηθως συνανταμε σε μικροτερα αυτοκινητα. Αυτο ισχυει και για το εξαιρετικο συστημα πεδησης, το οποιο μπορει να ακινητοποιησει το αυτοκινητο στα 35,6 μετρα στα 100 km/h – μια αποσταση ακινητοποιησης συγκρισιμη με εκεινη ενος σπορ αυτοκινητου, γραφουν οι ειδικοι δοκιμαστες.

Το i20 κατακτα ακομη υψηλοτερη βαθμολογια στη δοκιμη του Auto Zeitung για την ολοκληρωμενη, 5ετη εγγυηση απεριοριστων χιλιομετρων της Hyundai Motor, η οποια ισχυει για ολα τα αυτοκινητα που αγοραζονται απο Επισημο Εμπορο της Hyundai στη Γερμανια. Το συμπερασμα του περιοδικου ηταν: «αυτο κανει τη Hyundai «σχεδον ανικητη». Εκτος απο την 5ετη εγγυηση του οχηματος, το πακετο περιλαμβανει εγγυηση βαφης για 5 ετη, ετησιους ελεγχους ασφαλειας για 5 ετη και οδικη βοηθεια για 5 ετη που εκτεινεται σε μια μακροχρονια εγγυηση καλης λειτουργιας χωρις χρονικο περιορισμο και χωρις καμια επιπλεον επιβαρυνση, ενω οι προβλεπομενες εργασιες συντηρησης διεξαγονται απο Εξουσιοδοτημενο Επισκευαστη της Hyundai.

Δεδομενα καταναλωσης

Κινητηρες βενζινης
1.2-lt (75 PS) : Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 5,1 – 4,7 lt/100 km, Εντος πολης: 6.6 – 5.8 lt/100 km, Eκτος πολης: 4,2 – 4,0 lt/100 km, Eκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 119-109 g/km

1.25-lt (84 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 5,1 – 4,7 lt/100 km, Εντος πολης: 6.6 – 5.8 lt/100 km, Εκτος πολης: 4,2 εως 4,0 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 119-109 g/km

1.4-lt (100 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 6,4 – 6,2 lt/100 km, Εντος πολης : 8,5 – 8,2 lt/100 km, Εκτος πολης: 5.1 – 4.8 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 148-143 g/km

1.0 Τ-GDi (100 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 4,6 – 4,0 lt/100 km, Εντος πολης : 5,8 – 5,0 lt/100 km, Εκτος πολης: 3.9 εως 3.4 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης : 107-94 g/km

1.0 Τ-GDi (120 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 5,0 – 4,6 lt/100 km, Εντος πολης : 6,3 – 5,8 lt/100 km, Εκτος πολης: 4.2 – 3.9 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 115-107 g/km

Κινητηρες Diesel
1.1 CRDi (75 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης: 4,0 – 3,2 lt/100 km, Εντος πολης: 4.9 – 3.4 lt/100 km, Εκτος πολης: 3,4 εως 3,0 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης: 103-83 g/km

1.4 CRDi (90 PS): Καταναλωση καυσιμου μικτης διαδρομης : 4,1 – 3,7 lt/100 km, Εντος πολης: 4,9 – 4,5 lt/100 km, Εκτος πολης: 3.5 εως 3.3 lt/100 km, Εκπομπες CO2 μικτης διαδρομης : 106-97 g/km

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!