10 αυτοκίνητα που θα ήθελες να αναστηθούν

Αν θελεις να παρεις ενα σπορ, γρηγορο, διασκεδαστικο αυτοκινητο, υπαρχουν δεκαδες επιλογες εκει εξω. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες, βαζουν τα δυνατα τους για να μας προσφερουν ο,τι καλυτερο. Ελκυστικα, γρηγορα, ασφαλη, αλλα και οικονομικα αυτοκινητα που δεν σκοτωνουν τον πλανητη μας. Παρολα αυτα, καποιοι δεν μπορουμε να κρατηθουμε. Αναπολουμε αλλες εποχες, αλλα αυτοκινητα που θα θελαμε να τα δουμε να επανακυκλοφορουν στους δρομους, να πωλουνται ως συγχρονα. Και, ναι, θα τα αγοραζαμε. 

Σημερα, το TopSpeed.gr διαλεξε 10 απο τα αυτοκινητα που εχουν μεινει στο παρελθον και σου τα παρουσιαζει. Εσυ, ποιο θα προτιμουσες; Καποιο απο αυτα, η καποιο αλλο που μας διεφυγε; Πες μας στα σχολια!

Αλλα, ας δουμε τα 10 που διαλεξαμε εμεις: 

10.Nissan 200SX


Η Silvia της Nissan, εκλεισε τον κυκλο της σε αυτο τον κοσμο, το 2002, με την εκτη γενια, την S15. Ομως, παροτι και τα S15 και τα S14 ειναι ομολογουμενως πανεμορφα, στην Ελλαδα, τη δικη του ιστορια εχει γραψει το 200SX που παρηχθη απο το 1989 ως το 1998 και πουλησε καλα, για ευνοητους λογους. Ενα ωραιο σχεδιο για coupe, με τα (φοβερα, αλλα απαγορευμενα πια) pop up φαναρια να ξεπεταγονται απο το καπο. Και, κατω απο αυτο, ο CA18DET, ενας 1.800αρης turbo της Nissan, που απεδιδε 170 ιππους στις 6.400 σ.α.λ. και 225 Nm ροπης στις 4.000 σ.α.λ. να μεταδιδει την κινηση στους πισω τροχους. 

Στο δρομο, δεν εβαζε ακριβως φωτια (6,9 δευτερολεπτα για το 0-100 και 230 τελικη), αλλα ηταν, ειναι και θα ειναι ενα ακρως βελτιωσιμο αυτοκινητο, καθως επανω του \”κουμπωνει\” ο διασημος SR20DET της Nissan (παραγοταν και με αυτον), αλλα και ακομα μεγαλυτεροι. 

9. Mazda RX-7


Ενα πραγματικο ιαπωνικο supercar. Ενας θρυλος. Δυο ροτορες, twin turbo, 270 ιπποι, πισω κινηση, ζυγισμα 50-50, καταπληκτικο κρατημα, ηχος απο αλλο πλανητη. Και μια εμφανιση, θεϊκη. Μεσα και εξω. Απο που να το πιασει κανεις; Τα RX-7 ειναι καταπληκτικα αυτοκινητα, οπως και αν το δει κανεις. Ιδιαιτερα απο πισω, οταν ξερναει φλογες στις αλλαγες, η οταν στροφαρει στο… Θεο. Χαρες που σε ελαχιστα μη αγωνιστικα αυτοκινητα θα βρεις.


Η Mazda εφτασε κοντα στην αναβιωση του wankel και, ενδεχομενως και του RX-7, αφου κατοχυρωσε και το ονομα του (μαζι με του RX-9) και στη Χιροσιμα συνεχιζουν να δουλευουν επανω στον SkyActiv-R (ετσι ονομαζεται ο νεος wankel), ομως, προς το παρον, νεοτερα δεν υπαρχουν. Η αναγκη για μικροτερη καταναλωση και μικροτερους ρυπους, βλεπεις…

8. Opel Manta


Ξερεις τι δεν εχει η Opel; Ενα πισωκινητο coupe. Η Manta ειναι ενα απο τα παλια, καλα, αυθεντικα Opel που μεχρι σημερα χρησιμοποιουνται σε αναβασεις και drift. Και, με δεδομενο οτι χρειαζεται ενα πισωκινητο coupe με \”βαρυ\” ονομα, μια αναβιωση της Manta, με αυτο το μακρυ ρυγχος και τα φουσκωτα καπουλια, θα ηταν ο,τι πρεπει. 

7. Ford Sierra RS Cosworth


Η πιο διασημη φτερουγα της αυτοκινησης (συγνωμη, 911). Ναι, το Focus RS ειναι τελειο. Ειναι ο,τι ζηταει ενας αληθινος petrolhead. Αλλα, το Sierra, ηταν κατι αλλο. Ισως επειδη συμβολιζει μια αλλη εποχη. Ισως επειδη η θυμωμενη, τεραστια σιλουετα του, ισως επειδη ο δαιμονισμενος ηχος απο την εξατμιση του, η τουρμπινα του να ξεφυσαει, εχουν στοιχειωσει τις αναμνησεις μας, ενα νεο Sierra Cosworth, θα εκανε την καρδια μας να φτερουγισει. Μεχρι τοτε, θα \”βολευομαστε\” με το Focus RS, παιζοντας με το drift mode του… 

6. Porsche 928


ΟΚ, το ξερουμε οτι η Porsche δεν προκειται να καταργησει ποτε την 911. Και καλα θα κανει. Αλλωστε και η 928, με την, πρωτοφανη για τη μαρκα, διαταξη \”κινητηρας εμπρος-κινηση πισω\”, αυτο το σκοπο ειχε, αλλα δεν τα καταφερε. Γιατι οι φιλοι της Porsche, συνεχισαν να αγοραζουν την 911. Και καπως ετσι, η Porsche σκοτωσε την 928, την πρωτη Porsche που φορεσε V8 μαζικης παραγωγης. Η οποια ομως, ακομα και σημερα, συνεχιζει να μοιαζει διαστημικη και πρωτοποριακη σε σχεδιαση, με μοντερνα εργονομια, ανεση, συναρμογη και δυναμη που, σιγουρα, δεν θυμιζει οτι προκειται για ενα αυτοκινητο που μας ερχεται απο τη δεκαετια του \’70. Ε, καιρος δεν ειναι να ξαναρισκαρει η Porsche με κατι εντελως διαφορετικο, εκτος απο τις Cayenne και Panamera;

5. Honda Integra Type R


Μπορει να μην παρηχθη σε μεγαλους αριθμους και μπορει σημερα να υπαρχει το \”διαστημικο\” Civic Type R, ομως το Integra ειναι ο ορισμος του iconic car των 90\’s και δη στα ιαπωνικα. Αυτο το υψηλων επιδοσεων κουπε, μπορει να μην ειναι τοσο \”της μοδας\” σημερα, αλλα αν κρινουμε απο την υποδοχη της οποιας ετυχε η αναγεννηση του Toyota GT86, ειναι μαλλον σιγουρο οτι μια νεα γενια του Integra θα οδηγουσε πολυ κοσμο στα showrooms της Honda.

4. Fiat Uno Turbo


Δωστε γκαζια στο λαο! Προφανως και το Uno Turbo, σημερα, μπροστα σε ενα Abarth 595 Competizione, ειναι αστειο να μπει σε συγκριση. Ομως, γιατι μπορει καποιος να πεθυμησει το Uno Turbo που σημερα ειναι ενα \”κουτι\”; Γι\’ αυτο που πρεσβευε και πρεσβευει. Οταν παρουσιαστηκε, το Uno Turbo ηταν πραγματικα πρωτοποριακο. Η τιμη του, ηταν μικρη. Οι επιδοσεις του, ομως, ηταν αντιστοιχες ενος πολυ πολυ ακριβοτερου αυτοκινητου της εποχης. Σκεψου το: Ειναι σαν να παιρνεις σημερα ενα μικρο Fiat Turbo στην τιμη των περισσοτερων hot hatches και να ειναι γρηγοροτερο απο τις τετρακινητες ναυαρχιδες πολλων εταιρειων. 


Συν τοις αλλοις, το Uno Turbo ειχε καποια καλουδια που θα θελαμε να ξαναδουμε. Καινοτομιες δηλαδη. Σκεψου τωρα, στα μακρινα 80s, οτι ενα μικρο σπορ αυτοκινητο ειχε ψηφιακο καντραν, για παραδειγμα…

3. Honda S2000


Ο βασιλιας των ανοιχτων. Ενας κινητηρας- διαμαντι, με… συλλογη απο βραβεια, ενα πλαισιο ποιημα, μια εμφανιση που ξεσηκωνει, ενας ηχος που και νεκρο ανασταινει. Και φυσικα, η κινηση στον σωστο αξονα. Δυστυχως, η Honda αποφασισε οτι επρεπε να το \”σκοτωσει\”. Η μηπως οχι; Οι τελευταιες πληροφοριες αναφερουν οτι η ιαπωνικη εταιρεια ετοιμαζει την \”ανασταση\” του πολυαγαπημενου roadster και πως θα ειναι καλυτερο απο ποτε…

2. Dodge Viper


Ναι, μπορει να ηταν μακρια απο το πορτοφολι των περισσοτερων petrolheads και, η αληθεια ειναι πως οι περισσοτεροι που τα ειχαν, δεν αγοραζαν την \”Οχια\”, προτιμωντας ενα αλλο supercar. Και καπως ετσι, η θηριωδης Dodge με τα 8 και βαλε λιτρα, τα τεραστια ελαστικα, την εμφανιση που προκαλουσε δεος, περνα στην ιστορια, λογω… downsizing. Ομως, θα ειναι εδω για να θυμιζει παντα τι σημαινει big is better, τι σημαινει αμερικανικη δυναμη και οτι τα πολλα κυβικα, απλα δεν αντικαθιστανται…

1. Lancia Delta Integrale


Ο θρυλος θελει την FCA να εξεταζει την αναγεννηση της Lancia Delta Integrale. Ο θρυλος μονο. Γιατι, στην πραγματικοτητα, η ιδεα επεσε στο τραπεζι και απορριφθηκε. Η FCA, εχει στηριξει πολλα στη Giulia, τη Stelvio και τα επερχομενα SUV της και η Lancia, ειναι καταδικασμενη να μεινει σε δημιουργικη απραξια. 


Αλλωστε, ακομα και διαφορετικα να ηταν τα πραγματα, οι ανθρωποι της FCA θα ειχαν πολυ δυσκολη δουλεια να κανουν. Γιατι, πως να αντικαταστησεις ενα αυτοκινητο που εχει μετατραπει σε θρυλο, εχει γραψει ιστορια στον κοσμο των Ραλλυ και θεωρειται, ως σημερα, το απολυτο driver\’s car; Πως να αντιγραψεις και να εξελιξεις αυτα τα θεϊκα καπουλια, αυτα τα τρομερα φουσκωματα, αυτη την αλητικη και συναμα \”σαλονατη\” εμφανιση; Αυτα τα σχεδια, δεν ξαναβγαινουν… 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!