2 οι κινητηριοι τροχοι. Χαρη στο εξαιρετικο πλαισιο, και τον ισορροπημενο χαρακτηρα, το Abarth 124 Rally, αρκετες φορες αποδειχθηκε ταχυτερο απο τετρακινητες συμμετοχες, οπως για παραδειγμα στο θρυλικο ραλι του Monte-Carlo.
6 οι αγωνες που θα προσμετρουν στο Abarth Rally Cup 2019 (4 σε ασφαλτινες διαδρομες και 2 σε χωματινες διαδρομες).
13 οι τιτλοι που εχει κατακτησει το Abarth 124 Rally (το Παγκοσμιο Πρωταθλημα FIA R-GT 2018, την κατηγορια R-GT του ERC και 11 Εθνικα Πρωταθληματα).
50 οι νικες του Abarth 124 Rally στην κατηγορια R-GT.
139 ειναι κωδικη ονομασια του προγραμματος εξελιξης του Abarth 124 Rally. Ο αριθμος αποκαλυπτει οτι προκειται για το 139ο αγωνιστικο που εξελισσει η Abarth.
300 hp ειναι η ιπποδυναμη του υπερτροφοδοτουμενου κινητηρα των 1.8 λιτρων.
335 χιλιοστα ειναι η διαμετρος των δισκοφρενων της Brembo που εφοδιαζονται με 4πιστονες αλουμινενιες δαγκανες.
1.050 κιλα ειναι το βαρος του αγωνιστικου που αγγιζει την ιδανικη κατανομη, με 49% του βαρους στον εμπρος αξονα και 51% στον πισω.
12.000 ευρω ειναι το επαθλο ανα αγωνα για τον νικητη της κατηγοριας R-GT.
30.000 ευρω ειναι το επαθλο για τον Πρωταθλητη της κατηγοριας R-GT.
110.000 ευρω ειναι το κοστος για την αγορα ενος Abarth 124 Rally (το κοστος συμπεριλαμβανει το παραβολο για τη συμμετοχη στο πρωταθλημα ERC).
«Μεσα σε μολις 2 χρονια απο την παρουσιαση του, το Abarth 124 Rally, καταφερε να αποτελεσει το μετρο συγκρισης στην κατηγορια R-GT, κερδιζοντας το κοινο τοσο με το θεαμα που προσφερει, οσο και τις επιδοσεις. Για το 2019 θελουμε να βελτιωσουμε ακομα περισσοτερο τα αποτελεσματα μας σε καθε επιπεδο. Οι αγωνες αποτελουν βασικο στοιχειο της ιστοριας, αλλα και του σημερα της Abarth. Η συνεπης παρουσια στους αγωνες, μας επιτρεπει εκτος των αλλων να δοκιμασουμε νεες λυσεις και τεχνολογιες, οι οποιες στη συνεχεια μεταφερονται στα μοντελα παραγωγης, αφου στοχος ειναι να προσφερουμε παντα στους πελατες μας προϊοντα με κορυφαια αποδοση και αξιοπιστια», σχολιασε σχετικα ο Επικεφαλης των Fiat & Abarth για την περιοχη EMEA, Luca Napolitano.