TopSpeed Retro Car Sunday – Chapter : Lamborghini 350 GT
H ιστορια πισω απο τη 350 GT
Η αρχικη σχεδιαστικη ομαδα
Ο επανασχεδιασμος της πρωτοτυπης 350 GTV
- Η αντικατασταση του αγωνιστικου τυπου ξηρου καρτερ, με ενα συμβατικου τυπου, για τη μειωση του κοστους παραγωγης
- Η μειωση της συμπιεσης του κινητηρα απο 11:1 σε 9.4:1
- Η μειωση της χρησης ακριβων υλικων για τη κατασκευη του στροφαλου και αλλων μηχανικων μερων, με σκοπο τη μειωση του κοστους παραγωγης
- Μετεφεραν τους διανεμητες μπροστα απο τους εκκεντροφορους εξαγωγης, προκειμενου να ειναι πιο ευκολα προσβασιμα
- Τοποθετησαν ενα πολυ μεγαλο, μονο, Lamborghini-made φιλτρο λαδιου
- Αντικατεστησαν τα αγωνιστικου τυπου καρμπυρατερ της Weber, με συμβατικου τυπου, 40 DCOE Weber
- Εκαναν πιο ηπιο το προφιλ των εκκεντροφορων, για χρηση σε δρομο
Αυτη η πρωτη, detuned, εκδοση του L350 κινητηρα, δοκιμαστηκε στις 3 Οκτωβριου του \’63. Το αποτελεσμα, στην εκδοση παραγωγης της 350, ηταν ενας κινητηρας ικανος να αναπτυξει τελικη ταχυτητα της ταξης των 255 χιλιομετρων / ωρα.
Οσο η δουλεια των Dallara και Wallace συνεχιζοταν, ο Ferruccio παρουσιασε το πρωτοτυπο της 350 GTV στο press meeting της 26ης Οκτωβριου, ενω στην αρχη του Σαλονιου Αυτοκινητου του Τορινο, στις 30 Οκτωβριου, παρουσιασε τη 350 GTV με το κινητηρα του Bizzarrini απαραλακτο σε ενα stand, εκτος της 350, λεγοντας πως δεν ειναι η τελικη μορφη του. Οι αντιδρασεις που ελαβε ηταν \”χλιαρες\”, γεγονος που δεν οδηγησε την 350 αμεσα στη παραγωγη, καθως ο Lamborghini περιμενε να δει τις αντιδρασεις του κοσμου στο τελικο πρωτοτυπο, το οποιο εκεινη τη περιοδο ηταν ακομη σε εξελιξη.
Το Μαρτιο του 1964, στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, μολις 5 μηνες μετα τη \”πρεμιερα\” της 350 στο Τορινο, η \”Ανασχεδιασμενη GTV\” – που τωρα λεγοταν 350 GT – εκανε τη πρεμιερα της στη σημαντικοτερη εκθεση αυτοκινητου του κοσμου. Η 350 GT ελαβε αρκετα θετικες αντιδρασεις, ωστε ο Lamborghini να αποφασισει να τη βαλει στη παραγωγη το Μαϊο.