4λιτρη, ατμοσφαιρική, χειροκίνητη. Η νέα 718 GTS.

Πριν απο μερικους μηνες, η Porsche παρουσιασε τις 718 Spyder και 718 Cayman GT4, οι οποιες εγιναν ιδιαιτερα αρεστες στο κοσμο των πετροκεφαλων, καθως συνδυαζουν στοιχεια που πλεον εχουν αρχισει να εκλιπουν απο τα σπορ αυτοκινητα. Εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα, ενα μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων και ενα πλαισιο, ικανο να αναδειξει τις συνολικες δυνατοτητες του αυτοκινητου.

Πριν μερικες μερες, η Porsche μας παρουσιασε αλλα δυο μοντελα, αυτη τη φορα στη γκαμα GTS, τις 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0 . To 4.0 στην ονομασια του εκαστοτε μοντελου, δεν ειναι για απλα εμπορικους λογους, αλλα για να δειξει πως προκειται για το ανανεωμενο μοντελο της 718, στην εκδοση GTS, καθως το προηγουμενο, φερει τον ιδιο turbo κινητηρα με τις μικροτερες εκδοσεις, ο οποιος δεν εγινε ποτε αρρεστος στο καταναλωτικο κοινο της εταιρειας.

Ωστοσο, η Porsche, οντας γνωστη για την ταση της να ακουει τα \”θελω\” και τα σχολια συνολικα, του καταναλωτικου της κοινου, υφισταμενου και υποψηφιου, \”διορθωσε\” την εκδοση GTS, τοποθετοντας το κινητηρα των 718 Spyder και 718 Cayman GT4, στην GTS. Εξου και το \”4.0\” στην ονομασια της ανανεωμενης εκδοσης. Ο συγκεκριμενος ατμοσφαιρικος boxer 6κυλινδρος κινητηρας, χωριτικοτητας 4 λιτρων, αποδιδει στην 718 GTS 4.0, 400 ιππους. Το sprint 0-100 γινεται σε 4.5 δευτερολεπτα, ενω η τελικη ταχυτητα αγγιζει τα 293 χιλιομετρα/ωρα.

Στο κομματι της αποδοτικοτητας, ο νεος αυτος boxer, εχει τη δυνατοτητα, σε χαμηλο φορτιο, να απενεργοποιει τη μια σειρα κυλινδρων, μειωνοντας τοσο τη καταναλωση, οσο και τις εκπομπες ρυπων.

Εξωτερικα, η GTS φερει πολλα μαυρα διακοσμητικα στοιχεια, χαρακτηριστικο καθε μοντελου της γκαμας της Porsche σε εκδοση GTS, με αυτα τα στοιχεια που κυριαρχουν, να ειναι οι γρυλιες στο εμπρος μερος, ο πισω διαχυτης με τις διπλες αποληξεις της εξατμισης σε μαυρο χρωμιο και τα πισω φωτιστικα σωματα με μαυρο φοντο. Η 718 GTS ειναι κατα 20mm χαμηλοτερη, με τη δυνατοτητα επιλογης να ειναι μονο 10mm χαμηλοτερη, συνδυαζει ιδανικα το σπορ χαρακτηρα με τη καθημερινη πρακτικοτητα.

Η 718 GTS, φερει πολλες τεχνολογιες που τονιζουν τοσο τη δυναμικη, οσο και τη \”καθημερινη\” πλευρα της. Στο δυναμικο κομματι, εφοδιαζεται με ενα μηχανικο μπλοκε διαφορικο, φερει την ενεργη αναρτηση Porsche Active Suspension Management, το πακετο Sport Chrono ανηκει στο βασικο εξοπλισμο οπως και η sport εξατμιση, ενω τα συστηματα Porsche Stability Management, Porsche Active Drivetrain Mounts και Porsche Torque Vectoring, φροντιζουν για τη καλυτερη δυνατη προσφυση και αξιοποιηση των δυνατοτητων του αυτοκινητου.

 Η 718 GTS, στο βασικο εξοπλισμο της, ειναι εφοδιασμενο με συμβατικα φρενα, ενω υπαρχει και η δυνατοτητα επιλογης κεραμικων.

Στο πρακτικο – \”καθημερινο\” κομματι του χαρακτηρα της, η 718 GTS ειναι εφοδιασμενη με μια οθονη αφης 7\”, απο την οποια με το Porsche Communication Management, ο οδηγος χειριζεται ολες τις λειτουργιες του συστηματος ψυχαγωγιας, αλλα και το χειρισμο της εφαρμογης Track Precision App, η οποια συλλεγει δεδομενα απο την οδηγηση σε πιστα, για μετεπειτα αναλυση. Η GTS ειναι εφοδιασμενη με ηχοσυστημα BOSE Surround Sound, ενω υπαρχει και η δυνατοτητα επιλογης του συστηματος High-End Surround Sound, της Burmester.

Το ανω μερος του εσωτερικου ειναι επενδυμενο σε δερμα, ενω το υπολοιπο (στην Cayman και ο ουρανος) φερουν επενδυση απο Alcantara, παντα σε μαυρο (οντας η GTS), δημιουργοντας μια σπορ αλλα ταυτοχρονα κομψη αισθηση στο εσωτερικο. Ο εσωτερικος διακοσμος ειναι ολος σε ανθρακονημα, συμπληρωνοντας την σπορ ατμοσφαιρα που δημιουργει το Alcantara.

All in all

Η GTS, ερχεται να προσφερει μια οδηγικη εμπειρια, λιγο πιο ηπια και \”daily\” απο αυτη των αντιστοιχων κορυφαιων εκδοσεων, Spyder και GT4. Ειναι λιγο πιο πρακτικες και λιγο λιγοτερο hardcore. Ειναι μια ισορροπημενη ενδιαμεση λυση μεταξυ των 718 S και των κορυφαιων εκδοσεων τους.
Οι νεες 718 GTS, θα ειναι διαθεσιμες, απο το Μαρτιο του 2020.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!