5 ιαπωνικές εταιρείες συνεργάζονται για την εξέλιξη συστημάτων επικοινωνίας, σε οχήματα επόμενης γενιάς

5 ιαπωνικες εταιρειες συνεργαζονται για την εξελιξη συστηματων επικοινωνιας, σε οχηματα επομενης γενιας

[ad_1]


  Οι εταιρειες Suzuki, Subaru, Daihatsu,
Toyota και Mazda κατεληξαν
σε συμφωνια για την απο κοινου αναπτυξη, προωθηση και κοινη χρηση τεχνικων
προδιαγραφων σε συσκευες και συστηματα επικοινωνιας που θα φιλοξενουνται σε
οχηματων επομενης γενιας. Στοχος η δημιουργια μιας πιο ελκυστικης προτασης σε
θεματα υπηρεσιων, ωστε να παρεχονται πιο αμεσες, πιο ασφαλεις και πιο ευκολες
στη χρηση, υπηρεσιες δικτυωσης.


  Στα
πλαισια του προγραμματος CASE (
Connected, Autonomous/Automated, Shared, and Electric – συνδεδεμενο, αυτονομο/αυτοματοποιημενο,
κοινοχρηστο και ηλεκτρικο), το οποιο προκαλει σημαντικους μετασχηματισμους στην
αυτοκινητοβιομηχανια, πραγματοποιειται ταχυτατη εξελιξη στον τομεα της
δικτυωσης σε σχεση με τις παραμετρους των επικοινωνιων και της τεχνολογιας,
συμπεριλαμβανομενων των υπηρεσιων cloud, IoT,
big data και AI. Οι μεμονωμενοι
κατασκευαστες αυτοκινητων εξελισσουν ανεξαρτητα ο καθενας, συσκευες
επικοινωνιας αυτοκινητων και καθε εταιρεια υιοθετει μια διαφορετικη προσεγγιση και
δαπανα η καθε μια ξεχωριστα σημαντικους πορους.


  Σε
απαντηση αυτης της αναγκης, οι συνεργαζομενες εταιρειες μπορουν να παρεχουν στους
πελατες τους ασφαλεστερες και ευκολοτερες στη χρηση υπηρεσιες δικτυωσης σε
συντομοτερο χρονο. Τοποθετωντας εξελιγμενες συσκευες επικοινωνιας στα
συνδεδεμενα αυτοκινητα, επιτυγχανουν μεγαλυτερη αποδοση και ταχυτερη εξελιξη στα
συστηματα επικοινωνιας οχηματων. Ως αποτελεσμα της κοινης υποδομης, η καθε
εταιρεια μπορει να επικεντρωθει περισσοτερο στην αναπτυξη εφαρμογων και
υπηρεσιων.

  Αυτη
τη στιγμη, οι εταιριες Suzuki, Subaru, Daihatsu και Mazda, αφου ενσωματωνουν
τις τεχνολογιες δικτυωσης τους πανω σε αυτες που ανεπτυξε η Toyota, θα
κατασκευασουν απο κοινου συστηματα δικτυωμενων αυτοκινητων επομενης γενιας με
κοινες προδιαγραφες συνδεσης των οχηματων. Αποτελεσμα της συνεργασιας, θα ειναι
η αναβαθμισμενη ποιοτητα επικοινωνιας μεταξυ οχηματων και κεντρου επικοινωνιας
και η παροχη πιο ευκολων στη χρηση υπηρεσιων δικτυωσης στους πελατες, οπως ειναι
οι ανεμποδιστες κλησεις μεταξυ πελατων και
call center, και οι γρηγοροτερες
ταχυτητες συνδεσης. Ταυτοχρονα, θα ειναι δυνατο να μειωθουν τα κοστη αναπτυξης της
καθε εταιρειας, και να απλοποιηθουν οι λειτουργιες του συστηματος και οι
αναβαθμισεις, βελτιστοποιωντας ετσι την εκμεταλλευση πορων.

  Οι Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota και Mazda θα
εξετασουν ανοιχτα τη συνεργασια με αλλους, παρομοιας αντιληψης, κατασκευαστες
ενω συνεχιζουν τις προσπαθειες τους να αναπτυξουν υπηρεσιες που βελτιωνουν τη
ζωη των ανθρωπων και επιλυουν κοινωνικα προβληματα.



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!