800 χιλιόμετρα αυτονομία για το Hyundai FE Fuel Cell

Η Hyundai Motor παρουσιαζει το μελλοντικο οραμα της αυτοκινησης με μηδενικες εκπομπες ρυπων

Η Hyundai Motor αποκαλυψε το φουτουριστικο πρωτοτυπο FE Fuel Cell που κοιταζει μπροστα στην επομενη γενια οχηματων που κινουνται με υδρογονο. Εχοντας καθιερωθει ως ενας παγκοσμιος ηγετης στη μετακινηση με υδρογονο, η εταιρεια επιβεβαιωσε στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης του 2017 τη δεσμευση της να εξελιξει την αναπτυξη οχηματων κυψελων καυσιμου. Το πρωτοτυπο FE Fuel Cell αποτελει το επομενο βημα για τη Hyundai Motor προς την πραγματοποιηση της απολυτης φιλοδοξιας για τη δημιουργια μιας Κοινωνιας μηδενικων εκπομπων με βαση την ενεργεια απο υδρογονο. 

Στις αρχες του 2017 στο Παγκοσμιο Οικονομικο Φορουμ του Νταβος, η Hyundai Motor Company προσχωρησε στο Συμβουλιο Υδρογονου, μια παγκοσμια πρωτοβουλια για την προωθηση της αναπτυξης και της εμπορευματοποιησης των αυτοκινητων κυψελων καυσιμου ως εναλλακτικη λυση των οχηματων με ορυκτα καυσιμα. Η ενεργεια αυτη ειναι αποτελεσμα δυο δεκαετιων στην πρωτη γραμμη αναπτυξης οχηματων υδρογονου, και πιο προσφατα με το ix35 Fuel Cell (Tucson Fuel Cell σε ορισμενες αγορες), το οποιο το 2013 εγινε το πρωτο υδρογονοκινητο οχημα μαζικης παραγωγης στον κοσμο, και αυτη τη στιγμη διατιθεται σε 17 χωρες σε παγκοσμιο επιπεδο.

Ο κ. Woong Chul Yang, Αντιπροεδρος της Hyundai Motor Company, δηλωσε: «Η Hyundai Motor εχει μια κληρονομια στην αναπτυξη καινοτομων, αποδοτικων οχηματων που προωθουν την περιβαλλοντικη προοδο του κλαδου της αυτοκινητοβιομηχανιας. Το πρωτοτυπο FE Fuel Cell της εταιρειας μας ειναι μια σημαντικη εξελιξη και μας κινει πιο κοντα στο οραμα μας για μια «Κοινωνια Υδρογονου», οπου η μετακινηση ειναι καθαρη, αποτελεσματικη και βελτιωνει τη ζωη των πελατων μας.\”


Το πρωτοτυπο FE Fuel Cell συνεχιζει τη δεσμευση της Hyundai Motor, για αναπτυξη οχηματων κυψελων καυσιμου και αποτελει μερος του προγραμματος οικολογικων οχηματων της εταιρειας συμφωνα με το οποιο 14 η και περισσοτερα νεα μοντελα θα παραχθουν εως το 2020 με περιβαλλοντικο τεχνολογικο προσανατολισμο. 

Με γνωμονα τη συνεχως αυξανομενη παγκοσμια ζητηση για οχηματα με καυσιμα φιλικα προς το περιβαλλον, το προγραμμα συνεχιζει το παραδειγμα της καινοτομιας που εθεσε το IONIQ, το πρωτο παγκοσμιως αυτοκινητο που διατιθεται με τρεις ηλεκτροκινητηρες σε ενα ενιαιο τυπο σωματος.

Η ρεουσα γραμμη του πρωτοτυπου FE Fuel Cell ειναι εμπνευσμενη απο τη φυση και το νερο. Με την καθαρη και ηρεμη σχεδιαση τονιζονται τα καθαρα στοιχεια της φυσης. Η γραμμη του αυτοκινητου ακολουθει τη λειτουργικοτητα για να δωσει ενα μινιμαλιστικο στυλ. Αντιπροσωπευτικο δειγμα αυτης της προσεγγισης ειναι οτι το πρωτοτυπο FE διαθετει μια κομψη πισω αεροτομη και ολοκληρωμενους αεραγωγους που παρεχουν αεροδυναμικη αποδοση μεσω ευφυους μηχανικης.

Το ονομα του πρωτοτυπου «FE» σημαινει Future Eco, αντανακλωντας τις καινοτομες νεες τεχνολογιες που συμπληρωνουν τη φιλικοτητα του αυτοκινητου προς το περιβαλλον – μια αναγνωριση της μοναδικης του πηγης καυσιμου. Ενα απο τα πιο αξιοσημειωτα χαρακτηριστικα του νεου πρωτοτυπου ειναι ο υγραντηρας αερα στο εσωτερικο του, που ανακυκλωνει το νερο που εκπεμπεται απο την καθαρη κυκλοφορια της ενεργειας υδρογονου του αυτοκινητου και δημιουργει ενα πιο ανετο περιβαλλον στην καμπινα των επιβατων.


To πρωτοτυπο FE αναδεικνυει την 4η γενια της τεχνολογιας κυψελων καυσιμου υδρογονου της Hyundai Motor, μια εξελιξη της ερευνας, της αναπτυξης και των προγραμματων αξιολογησης σε πραγματικες συνθηκες σε παγκοσμιο επιπεδο. Συγκρινομενο με το συστημα της σημερινης γενιας που χρησιμοποιειται στα Tucson / ix35 Fuel Cell, η νεα τεχνολογια ειναι 20% πιο ελαφρια και επιτυγχανει 10% μεγαλυτερη αποδοση. Επιπλεον, η πυκνοτητα ισχυος της συστοιχιας των κυψελων καυσιμου αυξανεται κατα 30%, ενισχυοντας σημαντικα την αυτονομια του αυτοκινητου.

Ενα ακομη χαρακτηριστικο του πρωτοτυπου FE που αποδεικνυει την ενδυναμωση των οικολογικων διαπιστευτηριων του αυτοκινητου και την εμφαση στην εξυπηρετηση του πελατη, αποτελει το φορητο πακετο μπαταριων – που φορτιζονται απο την παραγωγη ενεργειας του αυτοκινητου – με αποστολη να φορτιζουν τις συσκευες των επιβατων. Εν τω μεταξυ, το αμαξωμα διαθετει ενσωματωμενο χωρο αποθηκευσης και φορτισης για ηλεκτρικο σκουτερ, αποδεικνυοντας πως η Hyundai Motor αναπτυσσει λυσεις φορητοτητας για να ταιριαζουν στον μελλοντικο τροπο ζωης.

Το νεο πρωτοτυπο αυτοκινητο ειναι κατι περισσοτερο απο απλα ομορφο και καινοτομο, ειναι επισης ιδιαιτερα ικανο. Το αυτοκινητο εχει σχεδιαστει για να λειτουργει για περισσοτερο απο 800 χιλιομετρα μεταξυ σημειων ανεφοδιασμου, αναγνωριζοντας την υπαρχουσα περιορισμενη υποδομη σταθμων υδρογονου. Τα στοιχεια του πρωτοτυπου FE Fuel Cell θα επηρεασουν ενα μοντελο SUV Fuel Cell που θα παρουσιαστει το 2018 και θα περιλαμβανει προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης «Hyundai Smart Sense» για τον οδηγο, σε συνδυασμο με μια ευρεια υδρογονοκινητη γκαμα.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!