Το Νοέμβριο στην Ελλάδα το VW Transporter T6.1

Εαν υπαρχει ενα επαγγελματικο αυτοκινητο το οποιο μπορεις να χαρακτηρισεις \”οροσημο\” στην κατηγορια του -και οχι μονο- αυτο σιγουρα ειναι το Volkswagen Transporter. Απο οταν πρωτοπαρουσιαστηκε, εβδομηντα χρονια πριν, μεχρι σημερα, το Transporter εχει καταφερει να εξελιχθει σε κατι παραπανω απο ενα ακομα βανακι. Εκτος απο αγαπημενο οχημα των επαγγελματιων, εξελιχθηκε σε συμβολο εποχων ολοκληρων και, δεν ειναι τυχαιο αλλωστε το γεγονος οτι, σημερα, οι συλλεκτες πληρωνουν περιουσιες ολοκληρες για να αποκτησουν ενα Τ1. 


Με ολα αυτα και πολλα περισσοτερα, το Transporter, στα 70 χρονια παρουσιας του, εχει ξεπερασει τα 12 εκατομμυρια πωλησεις σε ολο το κοσμο. Η πρωτη εκδοση, με την κωδικη ονομασια T1 παρουσιαστηκε το 1949, ξεχωριζοντας απο τον εξυπνο συνδυασμο της μεγιστης πρακτικοτητας με τον καθαρο σχεδιασμο που αμεσως εκτιμησαν οι επαγγελματιες. Στο περασμα των χρονων το Transporter απεκτησε εμβληματικο status, φτανοντας μετα απο συνεχη εξελιξη και πρωτοπορια τις 6 γενιες. Χαρακτηριστικο του, οτι παντα καθε νεα εκδοση εβαζε τους επαγγελματιες σε μια νεα σχεση με το οχημα τους, προσφεροντας καινοτομια συνδυασμενη με πρακτικοτητα. 


Ειναι δεδομενο λοιπον, οτι η γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια, παρουσιαζοντας την καθε γενια, αλλα και την καθε ανανεωμενη εκδοση του πιο επιτυχημενου, ισως, επαγγελματικου οχηματος του πλανητη, πρεπει να αναμετρηθει με τον εαυτο της. Αυτο κανει τωρα, η Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα, η οποια παρουσιαζει την εκδοση T6.1, επιλεγοντας αυτον τον κωδικο με επιρροες απο το χωρο των υπολογιστων, με εμφαση στην ψηφιακη πλεον υποσταση του μοντελου. Το νεο Transporter 6.1 συνδεεται online, προσφερει, αν ειναι επιθυμητο, ψηφιακες πληροφοριες, διαθετει αυτοματοποιημενες λειτουργιες οδηγησης, αναβαθμισμενα χαρακτηριστικα και σχεδιασμο. Στην Ελλαδα αναμενεται το Νοεμβριο, οι τιμες θα ανακοινωθουν το προσεχες διαστημα. Ας δουμε λοιπον τι νεο και τι καινοτομο ερχεται να μας προσφερει το Volkswagen Transporter T6.1.




Συνεχως διαδικτυωμενο 

Η Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα συνδεει το νεο Transporter 6.1 με τον εξω κοσμο περισσοτερο απο καθε αλλη φορα. Ο πληρως επανασχεδιασμενος πινακας οργανων προσφερεται για πρωτη φορα με πληρως ψηφιακα οργανα. Το Digital Cockpit μαζι με το συστημα πολυμεσων δημιουργουν μια νεα ψηφιακη διαταξη. Ολα τα συστηματα πολυμεσων (infotainment) συνδεονται ως στανταρ με μια ηλεκτρονικη online μοναδα συνδεσης (OCU η Online Connectivity Unit) με ενσωματωμενη μια καρτα eSIM. H OCU αποτελει τo κοινο σημειο αναφορας για ενα νεο φασμα λειτουργιων και υπηρεσιων που βασιζονται στο διαδικτυο και ειναι ομαδοποιημενες κατω απο τις επωνυμιες «We Connect» και «We Connect Plus». Για τη διαχειριση των εταιρικων στολων υπαρχει το «We Connect Fleet». 


Επιπλεον, η online συνδεση στο νεο Transporter 6.1 επιτρεπει την ευρυτερη χρηση εντελως νεων τεχνολογιων, οπως ειναι ο φυσικος ελεγχος φωνης: «Hey, Volkswagen!». Ειναι το μονο που χρειαζεται ωστε το νεο Transporter 6.1 να ακουσει τις απαιτησεις του οδηγου. Για παραδειγμα, στο συστημα πλοηγησης, αντι της εισαγωγης ενος προορισμου μεσω του πληκτρολογιου στην οθονη, η φωνητικη εκφορα του προορισμου ειναι αρκετη!

Το νεο Transporter 6.1 ειναι… χωρος εργασιας


Το καινουργιο ταμπλο πληροι οχι μονο τις απαιτησεις της ψηφιοποιησης αλλα και υψηλα επιπεδα καθημερινης πρακτικοτητας. Ετσι ειναι εφοδιασμενο με ενα προσθετο “ραφι” μπροστα απο τον οδηγο, καθως και με ενα μεγαλυτερο ανοικτο χωρο αποθηκευσης και ενα ακομη “ραφι”, μπροστα απο τον συνοδηγο. Επισης, νεας σχεδιασης ειναι οι ποτηροθηκες που βρισκονται κοντα στις εμπρος κολονες, καθως και η μεγαλυτερη θεση με προαιρετικη επαγωγικη φορτιση για smartphone. Oι νεοι αεραγωγοι στο ταμπλο μπορουν πλεον να ρυθμιστουν προς καθε κατευθυνση και ταυτοχρονα να ανοιξουν η να κλεισουν χρησιμοποιωντας ενα κυλιομενο ρυθμιστικο ολισθησης (προηγουμενως υπηρχαν δυο ρυθμιστικα). Το τιμονι εχει επισης επανασχεδιαστει. Στο νεο τιμονι πολλαπλων λειτουργιων υπαρχει τωρα ενας διακοπτης View, ο οποιος με ενα μονο κλικ δινει τη δυνατοτητα εναλλαγης των θεματικων ενοτητων του Digital Cockpit.

Το νεο Transporter 6.1 στριβει ηλεκτρομηχανικα


Το τιμονι με ηλεκτρομηχανικη υποβοηθηση χρησιμοποιειται για πρωτη φορα στο νεο Transporter 6.1 και προσφερει δυο σημαντικα οφελη. Σε σχεση με το υδραυλικο συστημα που αντικαθιστα, το νεο συστημα διευθυνσης ελεγχεται αναλογα με τις συνθηκες κινησης και ετσι μειωνεται η καταναλωση καυσιμου. Ταυτοχρονα, χαρη στη δυνατοτητα του ελεγχου, υποστηριζει πολλα νεα συστηματα υποβοηθησης οδηγου. 

Παραδειγμα 1: Υποβοηθηση λωριδας (Lane Assist). Χρησιμοποιει καμερες για την αναγνωριση οδικων σηματων και βοηθα τον οδηγο να παραμεινει στη λωριδα του. 


Παραδειγμα 2: Υποβοηθηση σταθμευσης (Park Assist). Υποβοηθα την εισοδο και την εξοδο απο τους χωρους σταθμευσης. Οταν ενεργοποιηθει, το νεο Transporter 6.1 αναγνωριζει αυτοματα το χωρο σταθμευσης και τοποθετειται σε αυτον, ενω επισης αυτοματα βγαινει και απο αυτον. Ο οδηγος το μονο που εχει να κανει ειναι να χειριζεται το γκαζι και το φρενο και να ελεγχει τη γυρω περιοχη. Παραδειγμα 3: Υποβοηθηση τρεϊλερ (Trailer Assist). Καθε μοντελο της γκαμας αποτελει ενα ιδανικο οχημα ρυμουλκησης, με ικανοτητα ελξης εως 2.500 κιλα. Οι ελιγμοι με ενα τρεϊλερ γινονται πλεον πιο ευκολοι στο νεο Transporter 6.1 χαρη στο Trailer Assist. Ετσι ο οδηγος απαλλασσεται απο την αναγκη να προσαρμοστει στον ειδικο τροπο οδηγησης που απαιτειται στην φαση οπισθοπορειας με ενα ρυμουλκουμενο. Χρησιμοποιωντας τον περιστροφικο διακοπτη του συστηματος ρυθμισης των ηλεκτρικων καθρεφτων (που για το σκοπο αυτο γινεται joystick) και την οθονη του cockpit, ο οδηγος απλα οριζει τη γωνια με την οποια πρεπει να κινηθει προς τα πισω το τρεϊλερ. Το νεο Transporter 6.1 αναλαμβανει το τιμονι!

Το νεο Transporter 6.1 προσφερει εξαιρετικο κρατημα και επιπεδο ανεσης


Το ηλεκτρομηχανικο συστημα υποβοηθησης του συστηματος διευθυνσης μεταφερει τις εντολες στους τροχους πιο αμεσα σε σχεση με αυτα των προηγουμενων μοντελων. Κατι που κανει το νεο Transporter 6.1 πολυ πιο ευελικτο και πιο ακριβες στους χειρισμους. Προκειμενου να αξιοποιηθει το καινουργιο συστημα διευθυνσης με τα νεα ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης, οι συμβατικες αλλα και ρυθμιζομενες αναρτησεις βελτιωθηκαν περαιτερω στον τομεα της ανεσης και της δυναμικης συμπεριφορας. Με την εισαγωγη της δευτερης γενιας του DCC αυξηθηκαν και οι επιλογες ρυθμισης. Μεσω της επιλογης προφιλ οδηγησης, ο οδηγος μπορει πλεον να ρυθμισει το επιθυμητο επιπεδο αποσβεσης χρησιμοποιωντας εναν κυλιομενο διακοπτη. 

Στις συμβατικες αναρτησεις, η αποσβεση καθοριζεται αναλογα με τη διαδρομη του ελατηριου και ετσι εξασφαλιζεται οτι το νεο Transporter 6.1 διατηρειται απολυτα σταθερο σε ολες τις συνθηκες φορτιου. Η λειτουργια των γνωστων συστηματων ελεγχου ολισθησης και πεδησης εχει αναβαθμιστει περαιτερω με την προσθηκη του συστηματος XDS, το οποιο βελτιωνει τα χαρακτηριστικα προσφυσης και ελξης του νεου Transporter 6.1 με διακριτικη επεμβαση στα φρενα. Ο συνδυασμος του ηλεκτρομηχανικου συστηματος διευθυνσης, καθως και των συστηματων ελεγχου της δυναμικης και προσαρμοσμενης ρυθμισης της αναρτησης εχει ως αποτελεσμα μια σημαντικη βελτιωση των δυναμικων χαρακτηριστικων του νεου Transporter 6.1, ενω διατηρουνται -μεταξυ αλλων και σε μεγαλυτερα ταξιδια- τα γνωστα επιπεδα ανεσης.

Εχει εντυπωσιακα συστηματα ασφαλειας

Στο συνολο των νεων συστηματων προστιθεται και το συστημα αναγνωρισης οδικων σηματων, ενω για επιπλεον ασφαλεια υπαρχει και το συστημα πλευρικης προστασιας (side protection) απο το Crafter που εχει προσαρμοστει για το νεο Transporter 6.1. Χρησιμοποιωντας αισθητηρες υπερηχων μειωνεται το ενδεχομενο οποιασδηποτε ζημιας. Την προστασια απο ατυχηματα κατα την οπισθοπορεια φροντιζει το συστημα Rear Traffic Alert που προειδοποιει ηχητικα εαν υπαρχουν οχηματα, πεζοι η ποδηλατες που πλησιαζουν πλευρικα το νεο Transporter 6.1. Εαν ο οδηγος δεν ανταποκριθει, τοτε το συστημα αναλαμβανει επεμβαινοντας στο συστημα πεδησης. Νεο στην γκαμα, αλλα στανταρ συστημα ειναι το Cross Wind Assist, το οποιο σταθεροποιει αυτοματα το νεο Transporter 6.1 στην περιπτωση πλευρικων ανεμων. 
Αυτο, επιτυγχανεται με την ανεξαρτητη ανα τροχο ενεργοποιηση του συστηματος πεδησης, ωστε το νεο Transporter 6.1 να παραμενει παντα στην ιδανικη θεση στο δρομο, μενοντας ανεπηρεαστο απο πλευρικους ανεμους. Επισης νεο και σε συνδυασμο με το DSG ειναι το προαιρετικο ACC (Adaptive Cruise Control), το οποιο πλεον διαθετει λειτουργια stop-and-go. Σε περιπτωση κυκλοφοριακης συμφορησης η οδηγησης στην πολη, το νεο Transporter 6.1 ξεκινα αυτοματα μολις ξεκινησει το προπορευομενο οχημα.

Το νεο Transporter 6.1 ειναι χαρισματικο

Αν υπαρχει ενα επαγγελματικο οχημα σε αυτον τον πλανητη η σχεδιαση του οποιου θεωρειται  εμβληματικη τοτε αυτο ειναι το νεο Transporter 6.1. Η Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα δεν εχει σταματησει ουτε στιγμη την εξελιξη του μοντελου. Στο νεο Transporter 6.1 ιδιαιτερα εντυπωσιακη ειναι η μασκα, η οποια ειναι πλεον αισθητα μεγαλυτερη και αποτελει μια ενιαια σχεδιαστικη μοναδα με το νεο προφυλακτηρα. Ολα τα στοιχεια χαμηλοτερα απο το καπο, συμπεριλαμβανομενων των προβολεων και των φτερων, ειναι καινουργια αλλα παρολα αυτα χαρακτηριστικα για το νεο Transporter 6.1. 

Σε ολες τις εκδοσεις, δυο χρωμιωμενες εγκαρσιες λωριδες συνδεουν τους νεους προβολεις με τη μασκα. Οι γραμμες των δυο εγκαρσιων λωριδων εκτεινονται ως τα φωτα ημερας LED, μεχρι και την βαση των προβολεων που αναλογα με την εκδοση μπορουν επισης να ειναι LED. Στις πιο πλουσιες εκδοσεις εξοπλισμου μια λωριδα χρωμιου προσθετει με τη σειρα της εναν εκλεπτυσμενο τονο στον προφυλακτηρα. Με η χωρις χρωμιωμενα στοιχεια, ο νεος σχεδιασμος του εμπρος μερους προσδιδει εμφαση στο πλατος και ενισχυει τη χαρισματικη εμφανιση του νεου Transporter 6.1. Εξι νεας σχεδιασης ζαντες, εξι νεα εξωτερικα χρωματα και επτα νεες διχρωμιες ολοκληρωνουν την ελκυστικη εξωτερικη αναβαθμιση.

Εχει εντυπωσιακο εξοπλισμο 

Το νεο Transporter 6.1 διαθετει ιδιαιτερα αναβαθμισμενα στοιχεια βασικου εξοπλισμου. Αναλογα με την εκδοση, μερικα απο αυτα ειναι τα ηλεκτρικα παραθυρα, το κεντρικο κλειδωμα, το καινουργιο δερματινο τιμονι πολλαπλων λειτουργιων, οι ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι καθρεπτες, τα θερμαινομενα καθισματα, η διακοσμητικη επενδυση στα οργανα και στις πλευρικες επιφανειες οι νεοι Η7 προβολεις η LED προβολεις και πισω φωτα, ο εσωτερικος LED φωτισμος και το ηχοσυστημα Composition Audio με Bluetooth hands-free, θυρες USB και SD, συνδεσιμοτητα Smartphone/iPhone, οθονη αφης 8 ιντσων, το App Connect (εξυπνη ενσωματωση εφαρμογων τηλεφωνου), τα We Connect και We Connect Plus (online υπηρεσιες και λειτουργιες). 

Το νεο Transporter 6.1 ειναι κορυφαιο για τις καθημερινες εργασιες  

Στην 70χρονη ιστορια του το Transporter εχει αποκτησει φημη ενος στιβαρου οχηματος που ικανοποιει ολες τις αναγκες του συγχρονου επαγγελματια. Εχει καταγραφει στην αντιληψη των ειδικων ως το ιδανικο οχημα για εταιρειες διανομων, εμπορικες και κατασκευαστικες, δημοσιες υπηρεσιες και υπηρεσιες παροχης υπηρεσιων στον τουρισμο, τις μεταφορες και αλλου. 

Σε μια διαρκη προσπαθεια εξελιξης, η Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα παρουσιαζει συνεχως λυσεις και ευκολιες και η εκδοση 6.1 δεν θα μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση. Αρκετα στοιχεια εχουν βελτιωθει ενω παρουσιαζονται μερικα εντελως νεα χαρακτηριστικα για τις καθημερινες εργασιες. Ρυθμιζομενες σε πολλες κατευθυνσεις θεσεις οδηγου και συνοδηγου οπως και το τιμονι, εσωτερικες επενδυσεις σε χρωματα που «κρυβουν» τη σκονη η διχρωμιες που δημιουργουν πολυ ευχαριστη ατμοσφαιρα για οδηγο και επιβατες, ιδιαιτερα ανθεκτικοι προφυλακτηρες, ταπετσαριες καθισματων απο πολυ ανθεκτικα υλικα, πολλες ηλεκτρικες ευκολιες (παραθυρα, καθρεφτες, κεντρικο κλειδωμα κλπ.), αποτελεσματικα συστηματα κλιματισμου και/η εξαερισμου οροφης, φωτα αναγνωσης LED για καλυτερη αποδοση, γυαλινες επιφανειες που αντανακλουν τη θερμοτητα του ηλιακου φωτος, μια ηλεκτρικη πριζα 230 V διπλα στο καθισμα του οδηγου και ενα ντουλαπακι που κλειδωνει στο διπλο καθισμα απο την πλευρα του συνοδηγου και πολλα αλλα. 

Επιπλεον, εχει σχεδιαστει ενας νεος τροπος φορτωσης για ιδιαιτερα μακρια αντικειμενα που μπορουν πλεον να σπρωχτουν κατω απο το διπλο καθισμα απο την πλευρα του συνοδηγου (λειτουργια φορτωσης κατω απο το καθισμα). Αυτη η δυνατοτητα αυξανει το μεγιστο μηκος του χωρου φορτωσης απο τα 2.450 στα 2.800 χιλιοστα και στην εκδοση με το μεγαλυτερο μεταξονιο απο τα 2.900 στα 3.300 χιλιοστα. Το Transporter 6.1 ειναι επισης εξοπλισμενο με ξεχωριστο συστημα κλειδωματος του χωρου φορτωσης (για οχηματα με διαχωριστικο) ωστε να επιτρεπεται το ανεξαρτητο κλειδωμα απο την καμπινα. 

Επιλογη 1: Μονο ο χωρος φορτωσης ειναι κλειδωμενος (λειτουργια Postman) και η Επιλογη 2: Μονο η καμπινα ειναι κλειδωμενη (λειτουργια Workshop). Αργοτερα θα ειναι διαθεσιμο το Courier Pack, το οποιο διαθετει ακομη πιο ενισχυμενα μερη, οπως ο εναλλακτης, η μπαταρια και οι αξονες κινησης, για υψηλη αντοχη σε ιδιαιτερα υψηλες καταπονησεις.

Το νεο Transporter 6.1 με αποδοτικους TDI κινητηρες

Η γκαμα των κινητηρων περιλαμβανει κορυφαιους πετρελαιοκινητηρες δυο λιτρων. Οι πολυ αποδοτικοι turbo diesel (TDI) κινητηρες ειναι διαθεσιμοι σε τρεις εκδοσεις ισχυος: 110, 150 και 199 ιππους. Οι εκδοσεις με τους 150 και 199 ιππους μπορουν να συνδυαστουν με το συστημα τετρακινησης 4MOTION. Ολες οι εκδοσεις του νεου Transporter 6.1 με τους κινητηρες TDI πληρουν τις πιο απαιτητικες προδιαγραφες ρυπων Euro 6d TEMP EAVP. 

Το νεο Transporter 6.1 στην Ελλαδα 

Η επιτυχια του Transporter οφειλεται και στο οτι σε καθε εκδοση υπαρχει η απαντηση για καθε επαγγελματικη απαιτηση και αναγκη. Η προϊοντικη γκαμα στην Ελλαδα χωριζεται στις εξης εκδοσεις: 

Van 
Chassis (ιδανικη βαση για μετασκευες) 
Multivan (7-θεσιο, με Luxury εξοπλισμο και design, ιδανικο για VIP μετακινησεις) ,
Caravelle (σε διαφορες διαμορφωσεις, εως και 9-θεσιο)  
Kombi (με βασικο πλουσιο εξοπλισμο, εως και 9-θεσιο)

Διαθεσιμη θα υπαρχει επισης και η γνωστη ειδικη εκδοση τυπου αυτοκινουμενου, το ιδιαιτερα γνωστο  California.

Το νεο Volkswagen Transporter 6.1 αναμενεται στην Ελλαδα το Νοεμβριο, με τη Kosmocar-Volkswagen Επαγγελματικα Οχηματα να ανακοινωνει τις προτεινομενες τιμες λιανικης τις προσεχεις εβδομαδες.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!