Volkswagen : Ηλεκτρική αλλαγή φρουράς στη Δρέσδη (& video)

 


  «Ηλεκτρικη αλλαγη φρουρας» τις τελευταιες εξι εβδομαδες, στο «Διαφανο Εργοστασιο» της Volkswagen στη Δρεσδη. Λιγο πριν τα Χριστουγεννα, το τελευταιο eΓκολφ που κατασκευαστηκε ποτε, βγηκε απο τη γραμμη παραγωγης του. Απο τον Μαρτιο του 2017, οταν η παραγωγη του ηλεκτρικου μοντελου μεταφερθηκε απο το Wolfsburg στη Δρεσδη, συνολικα 50.401 eΓκολφ κατασκευαστηκαν εκει.  Μετα απο μια διακοπη τριων εβδομαδων, απαραιτητη για την προετοιμασια των εγκαταστασεων για να υποδεχθουν το νεο μοντελο, το διαφανο εργοστασιοξεκινησε παλι τη λειτουργια του, αυτη τη φορα κατασκευαζοντας το ολοκαινουργιο ID.3, με το πρωτο αυτοκινητο να βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης την προηγουμενη εβδομαδα.

 


  Πλεον, το διαφανο εργοστασιο γινεται ο δευτερος χωρος κατασκευης του ID.3 μετα το Zwickau και το τεταρτο εργοστασιο της Volkswagen στον κοσμο, που παραγει μοντελα που βασιζονται στην Αρθρωτη Πλατφορμα για την Ηλεκτροκινηση (MEB). Τα αλλα δυο βρισκονται στην Κινα και συνδυαστικα, αυτες οι τεσσερις μοναδες εχουν μεγιστη παραγωγικη ικανοτητα ανω των 900.000 οχηματων ετησιως. Συντομα, σε αυτα θα προστεθουν δυο ακομα στη Γερμανια (στο Εμντεν και το Αννοβερο) και ενα στις Η.Π.Α. (Chattanooga ).

 


  Ταυτοχρονα, η Volkswagenανοιγει ενα νεο κεφαλαιο στη Δρεσδη, πρωτευουσα της Σαξονιας: τα επομενα χρονια, η εγκατασταση που ηταν γνωστη και ως «κεντρο της μελλοντικης κινητικοτητας» θα μετατραπει στο «σπιτι των ID.», προσφεροντας στους πελατες και τους επισκεπτες μια ολιστικη εμπειρια της οικογενειας μοντελων ID.. Απο αρχικη ενημερωση και test drives, εως επισκεψεις στη γραμμη παραγωγης, συμμετοχη στην κατασκευη του ID.3 και αλλες εκδηλωσεις, μεχρι την παραδοση ηλεκτρικων οχηματων σε πελατες.

 


  Μια τετοια εξελιξη δεν ειναι τυχαια και συνδεεται αμεσα με την ιστορια του διαφανου εργοστασιου. Μια εγκατασταση που εξ αρχης σχεδιαστηκε με εκτενη χρηση υαλοπετασματων, ωστε να προσφερει μια «διαφανη» ματια στο εσωτερικο της και στα διαφορα σταδια της παραγωγικης διαδικασιας. Απο το 2001, που ξεκινησε τη λειτουργια του, περισσοτεροι απο 330.000 επισκεπτες εχουν απολαυσει απο κοντα την κατασκευη διαφορων μοντελων. Απο τις γραμμες παραγωγης του βγηκαν το πολυτελες Volkswagen Phaeton (84.235 μοναδες, 2001-2016), η Bentley Flying Spur (2.186 μοναδες, 2005-2006 και 2013-2014) και, απο το 2017, το eΓκολφ (50.401 μοναδες). Το εργοστασιο συντομα καθιερωθηκε ως σημαντικο τουριστικο αξιοθεατο της Δρεσδης, με τους επισκεπτες ειτε να ειναι απλοι τουριστες ειτε και πελατες, που ερχονταν να δουν απο κοντα την κατασκευη του αυτοκινητου τους, με το οποιο μαλιστα αναχωρουσαν, μετα απο λιγες ωρες!

 


  Στο μελλον, σημαντικα περισσοτερα οχηματα θα παραδοθουν σε πελατες στο διαφανο εργοστασιο, το οποιο σημερα απασχολει 380 εργαζομενους. Για το σκοπο αυτο, δημιουργηθηκε προσφατα ενα δευτερο σημειο παραδοσης νεων αυτοκινητων σε πελατες, μεσα στο εργοστασιο. Ο αριθμος των παραδοσεων αναμενεται να αυξηθει απο 1.301 το 2019 και 3.296 το 2020, σε περισσοτερα απο 5.000 οχηματα το 2021. Ο στοχος ειναι περιπου 9.700 παραδοσεις ετησιως, εως το 2022.

 


  Οπως και με την εναρξη κατασκευης του eΓκολφ το 2017, η παραγωγη του ID.3 θα ξεκινησει με μια βαρδια και 35 οχηματα την εβδομαδα, απο Δευτερα εως Παρασκευη. Οι ωρες επισκεψης για το κοινο παραμενουν οι ιδιες: Δευτερα εως Σαββατο απο τις 9:30 π.μ. εως τις 6:30 μ.μ., Κυριακη απο τις 9:30 π.μ. εως τις 5:00 μ.μ..

 

Η εναρξη παραγωγης του ID.3 στο διαφανο εργοστασιο στη Δρεσδη, στο video:

 


 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!