Το plug-in υβριδικο SUPERB θα ειναι διαθεσιμο στις εκδοσεις εξοπλισμου Ambition και Style καθως και στις SUPERB SPORTLINE και SUPERB L&K. Η παραγωγη θα ξεκινησει το Φθινοπωρο ενω το λανσαρισμα του μοντελου ειναι προγραμματισμενο για τις αρχες του 2020, οταν αναμενεται και στην Ελλαδα.
Ο συνδυασμος ενος αποδοτικου κινητηρα βενζινης μικρου κυβισμου με εναν ηλεκτροκινητηρα, προσφερει χαμηλες εκπομπες ρυπων και μειωμενη καταναλωση καυσιμου. Η μπαταρια των 37 Ah εχει αποδιδομενη ενεργεια 13 kWh, η εκπομπη ρυπων CO2 ειναι κατω απο τα 40 γρμ./χλμ. ενω η ηλεκτρικη αυτονομια αγγιζει τα 55 χιλιομετρα (κατα WLTP). Το SKODA SUPERB iV πληροι τις πλεον αυστηρες προδιαγραφες Euro 6d TEMP.
Η μπαταρια μπορει να φορτιστει πληρως και κατα τη διαρκεια της νυχτας χρησιμοποιωντας μια στανταρ πριζα η μεσα σε 3 ωρες και 30 λεπτα σε ενα wall-box ισχυος 3,6 kW. Η υποδοχη φορτισης του αυτοκινητου βρισκεται στην εμπρος μασκα. Το SKODA SUPERB iV εχει την δυνατοτητα να φορτιζει η να διατηρει τα επιπεδα της μπαταριας κατα την οδηγηση με χρηση του κινητηρα βενζινης και της ανακτησης ενεργειας κατα την επιβραδυνση. Αυτο δινει τη δυνατοτητα στον οδηγο να καλυψει τα τελευταια χιλιομετρα μιας μεγαλης διαδρομης, π.χ. μεσα σε μια πολη, χωρις να εκπεμπει καθολου ρυπους.
Δυναμικη οδηγηση με ηλεκτρικη υποβοηθηση
Ο ηλεκτροκινητηρας των 85 kW υποβοηθα -οποτε ειναι απαραιτητο η οποτε το επιθυμει ο οδηγος- τον βενζινοκινητηρα 1.4 TSI, ο οποιος αποδιδει 156 ιππους (115 kW). Το συστημα Driving Mode Select προσφερει τρια προφιλ οδηγησης: τα SPORT, E-mode και HYBRID. Στο SPORT ο οδηγος εχει στην διαθεση του τη μεγιστη αποδοση των 218 ιππων (160 kW) και 400 Nm ροπης. Σε συνδυασμο με το στανταρ DSG με τις 6 σχεσεις ο οδηγος βιωνει μια συναρπαστικη εμπειρια. Στο E-mode, το SKODA SUPERB iV κινειται αποκλειστικα με ηλεκτρικη ενεργεια απο τη μπαταρια, ενω στο HYBRID τα ηλεκτρονικα ρυθμιζουν την συνδυασμενη λειτουργια του βενζινοκινητηρα και του ηλεκτροκινητηρα.
Η μπαταρια ιοντων λιθιου ειναι υψηλης τασης και βρισκεται στο δαπεδο και μπροστα απο τον πισω αξονα. Ο χωρος αποσκευων του SKODA SUPERB iV ειναι 485 λιτρα στη λιμουζινα και 510 λιτρα στο COMBI. Το ρεζερβουαρ καυσιμου χωρα 50 λιτρα. Εξωτερικα το υβριδικο μοντελο ξεχωριζει απο τα λογοτυπα iV στο πισω μερος ενω μπροστα υπαρχει επανασχεδιασμενος προφυλακτηρας με κυψελωτη κατασκευη και εισαγωγες αερα τυπου «κουρτινας». Χαρη στο συστημα παραγωγης ηχου E-noise οι πεζοι και οι ποδηλατες, για παραδειγμα, θα μπορουν να αντιλαμβανονται το SKODA SUPERB iV καθε φορα που αυτο κινειται εντελως αθορυβα και αποκλειστικα με ηλεκτρικη ενεργεια.
Σχεδιασμος και αφθονοι χωροι
Η εκδοση plug-in προστιθεται στη γκαμα του SUPERB ως μερος της προϊοντικης ανανεωσης του μοντελου. Η SKODA αναβαθμισε το SUPERB στο πλαισο της ανανεωσης του και ετσι τωρα εντυπωσιαζει ακομα περισσοτερο με τις καινουργιες τεχνολογιες του και το ακομα πιο πολυτελες εσωτερικο του. Για πρωτη φορα μοντελο παραγωγης της SKODA διαθετει φουλ LED Matrix προβολεις, ενω ταυτοχρονα παρουσιαζονται για πρωτη φορα πολλα νεα συστηματα υποβοηθησης, οπως το Προγνωστικο Συστημα Διατηρησης Ταχυτητας (Predictive Cruise Control).
Περα απο το plug-in υβριδικο συστημα προωσης υπαρχουν διαθεσιμοι κινητηρες βενζινης και πετρελαιου, με αποδοση απο 120 εως 272 ιππους (88-200 kW).
Ο δυναμικος και κομψος σχεδιασμος αναβαθμιστηκε με μια επανασχεδιασμενη μασκα και ενα χρωμιωμενο στοιχειο μεταξυ των πισω φωτων LED. Tο μηκος του SUPERB αυξηθηκε κατα 8 χιλιοστα στα 4,869 μετρα (στο COMBI κατα 6 χιλιοστα στα 4,862 μετρα). Το μεταξονιο, το πλατος και τοι υψος εχουν παραμεινει τα ιδια. Στο εσωτερικο οι χρωμιωμενες λεπτομερειες, οι νεες επενδυσεις των καθισματων και οι ραφες που δημιουργουν αντιθεση δημιουργουν μια φρεσκια εικονα. Με εξαιρετικα μεγαλους χωρους και ενα πορτμπαγκαζ 625 λιτρων στο SKODA SUPERB η 660 λιτρων στο SKODA SUPERB COMBI, το μοντελο εξακολουθει να αποτελει το σημειο αναφορας στην κατηγορια του.