Η McLaren ερχεται να ξαναγραψει το κεφαλαιο των GT
Σχεδιασμενη για να τη ζησεις, οχι για να συνταξιοδοτηθεις μαζι της
Πιστη στο σκοπο της, ικανη για να κανει τα παντα
Οταν διανυεις μεγαλες αποστασεις και κανεις ταξιδια για αρκετες μερες, περα απο το χωρο αποσκευων,προκειμενου να χωρεσει και το τελευταιο πιχλιμπιδι της γυναικας, πρεπει πανω απο ολα να υπαρχει ο σωστος χωρος για τους επιβατες. Για αυτο και η καμπινα της GT, φερει πιο ανετα καθισματα, ενα νεου σχεδιασμου infotainment συστημα, το οποιο φερνει σχεδιαστικα χαρακτηριστικα απο αεροπορια (ακολουθωντας τις σχεδιαστικες επιρροες της Koenigsegg) και επιπλεον αποθηκευτικους χωρους στις πορτες, 3 ποτηροθηκες, ντουλαπακι συνοδηγου, πραγματα που μεχρι τωρα οι McLaren δεν ειχαν, οχι ολες τουλαχιστον.
Πολυ σημαντικο ρολο παιζει και η ποιοτητα των υλικων. Τι αγγιζεις, τι βλεπεις, τι αισθανεσαι οταν περνας χρονο ταξιδευοντας σε ενα αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας. Στη GT κυριαρχει το δερμα. Και οχι οποιοδηποτε δερμα. Το καλυτερο softgrain βρετανικο δερμα, οπως αυτο των Bentley και Rolls Royce, φτανει να τοποθετειται στη GT. Και δεν ειναι απλα τα καθισματα που ειναι επενδυμενα με δερμα. Ειναι το ταμπλο, η κεντρικη κονσολα, ολο το μερος του πανελ της πορτας, ο ουρανος μεχρι και ο πισω χωρος απο αποσκευων, στη καμπινα των επιβατων. Γιατι εδω, δεν εχει απαραιτητα θεση το Alcantara. Αυτη η McLaren, δεν εστιαζει απολυτα στο \”αγωνιστικο\” συναισθημα. Εστιαζει στην ηρεμια και την αισθηση της χλιδης και της πολυτελειας. Την κορυφαια ανεση, συμπληρωνουν τα νεα Comfort καθιμστα τα οποια σχεδιαστηκαν ειδικα για τη GT, με βασικο στοχο την μεγιστη δυνατη ανεση, χωρις να απουσιαζει βεβαια και η απαραιτητη πλευρικη στηριξη.
Εξισου σημαντικο ειναι βεβαια, ενα Grand Tourer, να εχει κορυφαια ποιοτητα κυλισης. Η McLaren τοποθετει ειδικα ελαστικα, κατασκευης Pirelli, τα οποια μειωνουν το θορυβο που ερχεται στη καμπινα, απο τη κυληση τους, καθως και εχουν και πιο μαλακα πλαϊνα τοιχωματα, προκειμενου να μην ειναι και τοσο σκληρα. Επιπλεον η καμπινα εχει επενδυθει σε ολο το κομματι της, με ηχομονωτικα υλικα, προκειμενου να κραταει εκτος καθε ενοχλητικο ηχο. Στη GT, η McLaren τοποθετει στα 3 πισω παραθυρα (πανω απο το χωρο αποσκευων), τη τεχνολογια \”Sound & Solar Film\” (SSF), η οποια ειναι μια μεμβρανη που αποτελει μερος του γυαλιου που τοποθετειται στα παραθυρα αυτα (και στη προαιρετικη μη-ηλεκτροχρωματικη οροφη) και περα απο τη μειωση των ακτινων του ηλιου που εισερχονται στη καμπινα, εχει καταφερει να απομονωσει και καποιες συχνοτητες απο το θορυβο του δρομου, κανοντας ακομη πιο αθορυβη την νεα GT.