Λεπτομέρεια οχήματος
ALFA ROMEO Giulia 2.0 280hp AT Βενζίνη VELOCE 4X4
Η πρώτη Alfa που θέλετε να αγοράσετε μετά από πολύ καιρό. Η Giulia είναι η απάντηση της ιταλικής μάρκας στις BMW Σειρά 3, Mercedes-Benz C-Class, Audi A4 και Jaguar XE - ένα μεσαίου μεγέθους σεντάν με μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς (η οποία υποστηρίζει επίσης το νέο SUV Stelvio) στην οποία η Alfa (ή η μητρική εταιρεία FCA) επένδυσε δισεκατομμύρια σε μια προσπάθεια να οδηγήσει την Alfa από τις 75.000 πωλήσεις ετησίως στις 400.000 μέσα σε τρία χρόνια. Αυτό... δεν συνέβη. Αλλά σίγουρα δεν είναι επειδή η Giulia είναι ένα υποβαθμισμένο εξάρτημα. Οδηγώντας την, είναι στην πραγματικότητα ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούν να αγοράσουν τα χρήματα.
Όπως και οι ανταγωνιστές του, υπάρχει ένας κινητήρας σε κάθε γεύση και για κάθε περίσταση. Συνολικά, υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες, δύο ντίζελ και ένα σούπερ καυτό μοντέλο επιδόσεων - το twin turbo V6 Quadrifoglio των 503 ίππων. Αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο. Όσον αφορά τις προδιαγραφές, έχετε Super, Speciale, Veloce και αυτό το ριψοκίνδυνο Quadrifoglio με τις τιμές να ξεκινούν λίγο κάτω από τις 35.000 λίρες και να φτάνουν μέχρι τις 70.000 λίρες για ένα πλήρως φορτωμένο super saloon.
Με αυτά τα χρήματα, μπορείτε να αποκτήσετε αρκετή τεχνολογία, ιδιαίτερα στην Quadrifoglio. Torque vectoring και κάποιο νέο σύστημα πέδησης που χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό σερβομηχανισμό μαζί με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας για να βελτιώσει προφανώς τις αντιδράσεις. Όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν το συνηθισμένο σετ προειδοποίησης σύγκρουσης, ανίχνευσης πεζών και αυτόνομης πέδησης που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε.
Από δυναμική άποψη, η Alfa το έχει καταφέρει με την πρώτη της προσπάθεια. Ανεξαρτήτως προδιαγραφών, η Giulia έχει την έμφυτη αίσθηση ενός πραγματικού αυτοκινήτου οδηγού. Η θέση του καθίσματος είναι εξαιρετική, το τιμόνι φανταστικά γρήγορο (που την κάνει σβέλτη, σχεδόν σαν να έχει τιμόνι στους πίσω τροχούς) και έχει εξαιρετική ισορροπία και πιο παιχνιδιάρικη διάθεση από τους ανταγωνιστές της.
Φαίνεται επίσης καλό. Η επιθετικότητα αυξάνεται καθώς περνάτε μέσα από τη σειρά, αλλά υπάρχει ένα υπέροχο τακτοποιημένο και πολύ ζωντανό πρόσωπο σε όλα αυτά, ενώ οι πλευρικές μορφές είναι απλές και οργανικές. Όπως θα περιμένατε, η Quadrifoglio είναι ένα θυμωμένο θηρίο, αλλά ακόμα και στις χαμηλότερες εκδόσεις η Giulia εξακολουθεί να κάθεται φανταστικά καλά στους τροχούς της. Είναι μια Alfa, άλλωστε.
Είναι επίσης αρκετά ελαφρύ. Οι πόρτες, τα φτερά, οι κινητήρες και τα μέρη των συστημάτων πέδησης και ανάρτησης είναι όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ ο άξονας μετάδοσης κίνησης είναι από ανθρακονήματα. Το γρήγορο πηγαίνει τα πράγματα ακόμα πιο μακριά, με καπό από ανθρακονήματα, οροφή από ανθρακονήματα, σπόιλερ και splitters από ανθρακονήματα και κεραμικούς δίσκους. Η κατανομή του βάρους όλων των εκδόσεων είναι 50/50 (είναι πισωκίνητο, μην ξεχνάτε). Η Alfa φαίνεται επίσης ιδιαίτερα περήφανη για τη ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης της Giulia, με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη τεσσάρων βραχιόνων για τον πίσω άξονα που την κάνει να οδηγείται απίστευτα καλά. Πολύ καλύτερα από ό,τι θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο με τόσο σύντομη περίοδο εξέλιξης, αυτό είναι σίγουρο.
Η μελέτη των υλικών στην καμπίνα του Quadrifoglio σερβίρει ένα πιάτο σύγχυσης, καθώς υπάρχουν μερικά υπέροχα στοιχεία: τα μεγάλα μεταλλικά paddles στην κολόνα του τιμονιού που κινούνται με υπέροχη σταθερότητα, οι εκτεθειμένες επενδύσεις από carbon (στο κορυφαίο μοντέλο) και οι αριστοκρατικές ραφές με πράσινο και λευκό χρώμα σε αντίθεση. Αλλά υπάρχουν και τα βασικά, ανέμπνευστα και ελαφρώς άθλια μέρη: τα χειριστήρια της θέρμανσης, οι μοχλοί της κολόνας και ο τρόπος με τον οποίο η ζώνη ασφαλείας χτυπάει-χτυπάει-χτυπάει στην κολόνα Β, αν δεν υπάρχει συνοδηγός που κάθεται δίπλα στον οδηγό.
Μάρκα | ALFA ROMEO | ||
Μοντέλο | GIULIA | ||
Κινητήρας | 2.2 190 PS | ||
Εξοπλισμός | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ | ||
Πόρτες | 4 | ||
Κυβισμός | 2143 | ||
Κατηγορία | ΜΕΣΑΙΑ | ||
Κυκλοφόρησε | 2016 | ||
Δοκιμή πρόσκρουσης EURONCAP | ***** | ||
Τιμή | 48.000 | ||
Τιμή με έκπτωση | 48.000 | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |||
---|---|---|---|
Μήκος | 4643 | ||
Πλάτος | 2024 | ||
Υψος | 1436 | ||
Μεταξόνιο | 2820 | ||
Μετατρόχιο εμπρός | 1557 | ||
Μετρατρόχιο πίσω | 1625 | ||
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 480 | ||
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 52 | ||
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |||
Καθαρό | 1374 | ||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |||
Κυβικά εκατοστά | 2143 | ||
Μέγιστη ισχύς (PS) | 190 | ||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3750 | ||
Μέγιστη ροπή (Nm) | 380 | ||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | ||
Κύλινδροι - διάταξη | 4 | ||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | ||
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E | ||
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ | ||
Turbo | Ναι | ||
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |||
Τύπος | ΠΙΣΩ | ||
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||
Αριθμός σχέσεων | 6 | ||
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |||
Εμπρός | ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ | ||
Πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | ||
ΦΡΕΝΑ | |||
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι | ||
Πίσω | Δίσκοι | ||
Βοήθεια εκκίνησης | |||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | |||
Τύπος υποβοήθηση | Ηλεκτρική κρεμαγιέρα | ||
Στροφές τιμονιού | 2,2 | ||
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ) | |||
Διάσταση εμπρός | 225/40 R18 | ||
Διάσταση πίσω | 225/40 R18 | ||
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ../100 ΚΙΛΤ.) | |||
Νόρμα eu | EU6 | ||
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) | 5,3 | ||
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) | 3,5 | ||
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,2 | ||
Co2 (γρ./χλμ.) | 109 | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ | |||
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 7,2 | ||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 230 | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ | |||
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 7,9 | ||
60-100 χ.α.ω. (δλ.) | 5,8 | ||
80-120 χ.α.ω. (δλ.) | 7,6 | ||
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) | 37,2 | ||
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ | |||
100 χ.α.ω. με 4η | 66,3 | ||
100 χ.α.ω. με 5η | 66,9 | ||
120 χ.α.ω. με 5η | 67 | ||
Ρελαντί | 44 | ||
Μέγιστος (με 2α) | 71 | ||
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ) | |||
Στα 60 χ.α.ω. | 56 | ||
Στα 80 χ.α.ω. | 76 | ||
Στα 100 χ.α.ω. | 96 | ||
Στα 120 χ.α.ω. | 116 | ||
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ | |||
Καθαρό βάρος (κ.) | 1449 | ||
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ) | |||
Πλάτος εμπρός | 1430 | ||
Πλάτος πίσω | 1385 | ||
Κεφάλι εμπρός | 54 | ||
Κεφάλι πίσω | 17 | ||
Γόνατα πίσω | 142 | ||
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE | |||
Μηχανικά μέρη | 2 | ||
Διάτρηση από σκουριά | 2 | ||
Χρώμα | 3 | ||
Οδική βοήθεια | 2 | ||
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ | |||
ESP | |||
Αερόσακος οδηγού | 1 | ||
Αερόσακος συνοδηγού | 1 | ||
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 | ||
Αερόσακοι κεφαλης | 2 | ||
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης | |||
Isofix | |||
Συναγερμός | OXI | ||
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ | |||
Κλιματισμός | OXI | ||
Κλιματισμός | |||
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | |||
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | |||
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | |||
Θερμαινόμενοι καθρέφτες | |||
Κεντρικό κλείδωμα | |||
Προβολείς ομίχλης | |||
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας | |||
Αισθητήρες παρκαρίσματος | |||
Αισθητήρας βροχής | |||
Αισθητήρες φώτων | |||
Φώτα xenon | OXI | ||
Ρύθμιση τιμονιού | |||
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών | |||
Cruise Control | |||
Ηχοσύστημα | |||
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού | |||
Σπορ καθίσματα | |||
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | |||
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI | ||
Ζάντες ελαφρού κράματος | |||
Ηλιοροφή | OXI | ||
Πλοηγός | OXI |