Πώς είναι να συντηρείς μια συλλογή αυτοκινήτων;

Ο Francois Chiron εχει ομολογουμενως δυσκολη δουλεια. Ομως, για τους περισσοτερους γνωστες του αντικειμενου, εχει και την ονειρικη δουλεια. Ο Γαλλος τεχνικος, ειναι ενας απο τους ταλαντουχους εξειδικευμενους υπαλληλους της Renault, που εχουν αναλαβει να διατηρουν σε πληρη λειτουργια, οπως τις πρωτες μερες λειτουργιας τους, τα αυτοκινητα της συλλογης της εταιρειας. 

Και ποσα ειναι αυτα; Η Renault εχει δημιουργησει μια μοναδικη συλλογη με αυτοκινητα απ’ ολες τις περιοδους της εταιρειας. Με 120 χρονια λαμπρης ιστοριας, η Renault εχει παρουσιασει μερικα απο τα σημαντικοτερα μοντελα στην ιστορια του αυτοκινητου. 


Η εντυπωσιακη συλλογη Renault Classic περιλαμβανει 750 οχηματα απ’ ολες τις περιοδους της ιστοριας της εταιρειας, ενω εξαιρετικης σημασιας ειναι και το γεγονος οτι τα περισσοτερα απο αυτα τα οχηματα διατηρουνται σε πληρως λειτουργικη κατασταση. Το εργο της αναπαλαιωσης και διατηρησης αυτης της μοναδικης κληρονομιας εχει αναλαβει μια ομαδα εξειδικευμενων ταλαντουχων τεχνικων, οπως ο  Chiron.  

Ο τυχερος που λεγαμε. Ο Φρανσουα

Ο Chiron ενταχθηκε στο δυναμικο της Renault το 1999 ως εξειδικευμενος τεχνιτης κινητηρων και συστηματων μεταδοσης. Η εμπειρια του σε αυτο τον τομεα, του επετρεψε να αναπτυξει τις δεξιοτητες του σε τετοιο επιπεδο ωστε να επιλεγει για την ομαδα που συντηρει τη συλλογη Renault Classic, μια συλλογη που περιλαμβανει απο αρματα μαχης που εχει δημιουργησει η Renault, μεχρι και μονοθεσια της Formula 1. 


Παρα το οτι ειδικευεται σε κινητηρες και συστηματα μεταδοσης, η ποικιλια των εργασιων που αναλαμβανει ο Chiron ειναι τεραστια, ενω καλυπτει ενα πολυ ευρυ χρονικο, αλλα και τεχνολογικο πεδιο. 


Οι εργασιες αποκαταστασης ειναι αρκετα επιπονες, με δεδομενο το κορυφαιο επιπεδο πιστοτητας που επιτυγχανεται, ενω συχνα οι μηχανικοι εχουν να αντιμετωπισουν και την ελλειψη πληροφοριων, οπως στην περιπτωση της Nervastella, του αυτοκινητου που εσπασε το παγκοσμιο ρεκορ ταχυτητας το 1934.

Κι ομως, αυτο ηταν καποτε το ταχυτερο αυτοκινητου του κοσμου

 Χαρακτηριστικο ειναι οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση οι μηχανικοι εργαστηκαν εχοντας στη διαθεση τους μονο δυο φωτογραφιες. Στη συνεχεια το σχεδιαστικο τμημα υπολογισε ολες τις σχετικες διαστασεις ωστε ενας ειδικος ξυλουργος να επισκευασει το πλαισιο και αντιστοιχα οι μηχανικοι το αμαξωμα. Μετα την αποκατασταση του το αυτοκινητο οδηγηθηκε και παλι, δεκαετιες μετα τη δημιουργια του, στην πιστα του Montlhéry που βρισκεται περιπου 30χλμ. νοτια απο το Παρισι. 

Ενα πανεμορφο -και ικανοτατο- R8 Gordini

Εκτος απο αυτοκινητα παραγωγης και αγωνιστικα μοντελα διαφορων κατηγοριων, η συλλογη των 750 οχηματων της Renault Classic περιλαμβανει και αρκετα πρωτοτυπα, οπως το Renault Project 900 του 1959, το οχημα που εθεσε τις βασεις για την κατηγορια των πολυμορφικων οχηματων, στην οποια η Renault κυριαρχησε με τα Scenic / Grand Scenic και Espace.

ΟΚ, ειναι λιγο παραξενο, αλλα ειναι ο προγονος του Espace

Η Renault, μεσω της συλλογης Renault Classic, διατηρει πιο ζωντανη απο ποτε την ιστορια της εταιρειας, προβαλλοντας το πνευμα και τον πρωτοποριακο χαρακτηρα της μεγαλυτερης γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!