Από 13.670 ευρώ το νέο Dacia Duster

To Dacia Duster δεν ειναι τυχαια ενα απο τα πλεον δημοφιλη μοντελα, τοσο στην ελληνικη, οσο και στις υπολοιπες ευρωπαϊκες αγορες. Τωρα, περνα στη νεα, δευτερη γενια του και, παροτι ειναι πληρως ανανεωμενο και αναβαθμισμενο σε ολα τα επιπεδα, θα διατιθεται στις ιδιες, εξαιρετικα χαμηλες τιμες, οπως και ο προκατοχος του, διατηρωντας στο ακεραιο τον κορυφαιο Value for Money χαρακτηρα του.

 Επειδη εν αρχη ην η… εμφανιση, το νεο Duster εχει ακομα πιο εντονη προσωπικοτητα, τοσο οσον αφορα στην εξωτερικη εμφανιση, οσο και στο εσωτερικο. Το αμαξωμα χαρακτηριζεται απο τις δυναμικες γραμμες που ενισχυουν το στιβαρο χαρακτηρα του μοντελου. Το εσωτερικο ξεχωριζει για την ανεση που προσφερει, ενω ιδιαιτερη προσοχη εχει δοθει στα υλικα, το φινιρισμα και το επιπεδο της απτης ποιοτητας.

Το νεοDuster διαθετει νεο σχεδιασμο στο εμπροσθιο μερος με ξεκαθαρη ταυτοτητα και ισχυρη προσωπικοτητα.

    Η ευμεγεθης γριλια και τα τοποθετημενα στα ακρα του αμαξωματος φωτιστικα σωματα εχουν σαν αποτελεσμα το αυτοκινητο να δειχνει ακομα πιο πλατυ.
    Το μοντελο χρησιμοποιει μια νεα φωτεινη υπογραφη, με φωτα ημερας τεχνολογιας LED, τα οποια αποτελουνται απο τρια τμηματα. Το, σχετικα πιο οριζοντια τοποθετημενο, καλυμμα του κινητηρα με τις εντονες πτυχωσεις, προσδιδει στο νεο Duster ενα ιδιαιτερα στιβαρο στυλ.
    Η κατω γραμμη των παραθυρων εχει ανεβει ψηλοτερα ενισχυοντας την αισθηση στιβαροτητας και ασφαλειας που προσφερει το νεο Duster.
    Το παρμπριζ ηρθε πιο μπροστα κατα 100χλστ. και ειναι πιο καθετο με αποτελεσμα η καμπινα των επιβατων να εχει μια πιο ευρυχωρη αισθηση.
    Οι νεες μπαρες αλουμινιου στην οροφη, αποτελουν προεκταση της γραμμης του παρμπριζ, προσδιδοντας ενα πιο δυναμικο προφιλ.

Στο πισωμερος, τα φαρδυτερα φτερα ενισχυουν την αισθηση σταθεροτητας που αποπνεει το μοντελο. Το νεο Duster χρησιμοποιει τη φωτεινη υπογραφη της Dacia και στο πισω μερος με τα τετραγωνα φωτιστικα σωματα να βρισκονται στις ακρες του αμαξωματος. Το συνολο συμπληρωνουν οι φαρδυτερες προστατευτικες ποδιες εμπρος και πισω που τονιζουν τον περιπετειωδη χαρακτηρα του μοντελου.
Στο εσωτερικο, η εστιαση βρισκεται στη εντελως αναθεωρημενη θεση οδηγησης, η οποια τωρα προσφερει κορυφαια ανεση και πρακτικοτητα στις καθημερινες μετακινησεις.

    Οι αναλογιες του νεου ταμπλο ειναι πιο μεγαλες
    Στην κεντρικη κονσολα φιλοξενειται τοποθετημενη ψηλοτερα και σε πιο εργονομικη θεση (+74 χλστ.), η οθονη του συστηματος MediaNav Evolution, για πιο ευκολη χρηση.
    Τα τρια κυκλικα χειριστηρια του αυτοματου κλιματισμου συνεχιζουν το μοτιβο που καθοριζουν οι τρεις αεραγωγοι στο κεντρο του ταμπλο.
    Στην κεντρικη κονσολα οι νεοι διακοπτες τυπου piano, ξεχωριζουν για την αισθητικη τους, αλλα και την ευκολια χρησης.
    Ο επανασχεδιασμος της κεντρικης κονσολας δημιουργησε επιπλεον αποθηκευτικους χωρους, ενω επετρεψε και την τοποθετηση του επιλογεα του συστηματος 4κινησης στη βελτιστη θεση (διπλα στο χειροφρενο).
    Το τιμονι ρυθμιζεται και στους δυο αξονες (υψος κατα 40χλστ. και βαθος κατα 50χλστ.).
    Η θεση του οδηγου διαθετει υποβραχιονιο, ρυθμιση οσφυϊκης μοιρας και ενα νεο συστημα ρυθμισης του υψους που προσφερει 60χλστ. διαδρομης (σε σχεση με τα 40χλστ. της πρωτης γενιας του Duster).
    Η εδρα του καθισματος εχει μεγαλυτερο μηκος κατα 20χλστ. για καλυτερη στηριξη.
    Ο νεος σχεδιασμος των καθισματων προσφερει καλυτερη πλευρικη στηριξη, ανεση και αντοχη στη χρηση.
    Στο πισω καθισμα τα 3 προσκεφαλα τυπου «κομμα» προσφερουν βελτιωμενη ορατοτητα οταν δεν φιλοξενουνται πισω επιβατες.
Το εσωτερικο του νεου Duster, ειναι σχεδιασμενο για να ανταπεξελθει σε καθε απαιτηση, χαρη και στην προσεκτικη επιλογη των υλικων που χρησιμοποιηθηκαν.
    Το ταμπλο χρησιμοποιει υλικα με πιο εκλεπτυσμενη υφη και ματ φινιρισμα.
    Τα πανελ στις πορτες ειναι πιο στιβαρα και διαθετουν επενδυσεις που ειναι πιο ευχαριστες στην αφη.
    Τα νεα υφασματα προσφερουν βελτιωμενη ανεση και ξεχωριζουν για το μοντερνο σχεδιασμο τους.
    Ο επιλογεας εχει μικροτερο μηκος και διαθετει στοιχεια απο σατινε χρωμιο.
    Αναλογα με την εκδοση εξοπλισμου, το τιμονι του νεου Duster ειναι επενδεδυμενο με ειδικο δερμα το οποιο διαθετει ευχαριστη αφη και ειναι ιδιαιτερα ανθεκτικο στη χρηση.
Συνολικα το φινιρισμα και η συναρμογη εχουν σημαντικα αναβαθμιστει.
Καμπινα γεματη πρακτικες λυσεις
Οι αποθηκευτικοι χωροι στην καμπινα του νεουDuster φτανουν τα 27,2 λιτρα, συμπεριλαμβανομενων και 2,8 λιτρων που προσφερει ενα νεο συρταρι το οποιο βρισκεται κατω απο το καθισμα του συνοδηγου.
Ο χωρος αποσκευων κατω απο την εταζερα ειναι 445 dm3 VDA (478 λιτρα) για την εκδοση 2WD και 411 dm3 VDA (467 λιτρα) για την εκδοση 4WD. Με την αναδιπλωση του πισω καθισματος η συνολικη χωρητικοτητα φτανει τα 1,478 dm3 VDA (1,623 λιτρα).
Ιδιαιτερη προσοχη δοθηκε και στον τομεα της ηχομονωσης με το θορυβο στο εσωτερικο να εχει μειωθει κατα 50% μεσω της χρησης αναβαθμισμενων ηχομονωτικων υλικων.
Η μονωσητης καμπινας βελτιωθηκε μεσω:
    αυξησης του ποσοστου των ηχομονωτικων υλικων στην καμπινα και το χωρο του κινητηρα σε ποσοστο απο 20% εως και 50%,
    μειωσης του θορυβου χαρη στη χρηση βελτιωμενων ελαστικων παρεμβυσματων,
    χρησιμοποιησης κρυσταλλων με αυξημενο παχος (+ 0.35χλστ.) στα εμπρος παραθυρα.
    Ελαττωσης του θορυβου και των κραδασμων απο τον κινητηρα χαρη και στην αυξημενη ακαμψια του εμπρος μερους (υποπλαισιο κινητηρα, ραμφη, βαση παρμπριζ).
Το νεοDuster εφοδιαζεται με μια σειρα νεων συστηματων που του επιτρεπουν να ειναι εξαιρετικα ευελικτο και πρακτικο στις εντος και εκτος δρομου διαδρομες
Το νεοDuster εχει ολα εκεινα τα χαρακτηριστικα τα οποιατο κανουν εξαιρετικα ικανο στις εκτος δρομου διαδρομες, ενα στοιχειο που συνετελεσε σημαντικα στην επιτυχια της πρωτης γενιας του μοντελου. Οι διαστασεις του ειναι:
    Μηκος: 4,34μ.
    Πλατος: 1,80μ. 
    Αποσταση απο το εδαφος 210χλστ.
    Γωνια προσεγγισης: 30°  – Γωνια διαφυγης 34° (33° εκδοση 4WD)
    Γωνια ραμπας: 21°
Στο δρομο
    Το νεο Duster χρησιμοποιει μια νεα ηλεκτρικα υποβοηθουμενη κρεμαγιερα. Το νεο συστημα μειωνει κατα 35% τη δυναμη που πρεπει να ασκησει ο οδηγος, στοιχειο ιδιαιτερα χρησιμο κατα τους ελιγμους σταθμευσης. Παραλληλα το συστημα διευθυνσης εχει κατα 6% μικροτερο λογο μεταδοσης, προσφεροντας γρηγοροτερη αποκριση και βελτιωμενη ευελιξια. Ο βαθμος υποβοηθησης ειναι μεταβλητος αναλογα με την ταχυτητα του οχηματος για καλυτερη σταθεροτητα στις μεγαλυτερες ταχυτητες, ενω συνολικα προσφερει βελτιωμενη αισθηση, ιδιαιτερα στις εκτος δρομου διαδρομες.
    Το συστημα multi-view camera, αποτελειται απο τεσσερις καμερες (μια εμπρος, απο μια σε καθε πλευρα του οχηματος και μια στο πισω μερος) και επιτρεπει στον οδηγο να εχει μια περιμετρικη εικονα του χωρου γυρω απο το αυτοκινητο, βοηθωντας τον σημαντικα κατα τη διαρκεια των ελιγμων σταθμευσης. Το συστημα ενεργοποιειται αυτοματα με την επιλογη της οπισθεν και αν ο οδηγος επιλεξει την 1η στην οθονη προβαλλεται η εικονα απο την εμπρος καμερα. Παραλληλα η καμερα μπορει να ενεργοποιηθει και χειροκινητα, πατωντας το κουμπι “MVC”. Με το ιδιο κουμπι ο οδηγος μπορει να απενεργοποιησει το συστημα, το οποιο απενεργοποιειται σε καθε περιπτωση αυτοματα αν η ταχυτητα του οχηματος ξεπερασει τα 20χλμ./ωρα. Οι πλαϊνες καμερες ειναι τοποθετημενες στο κατω μερος των εξωτερικων καθρεπτων.
    Το Hill Descent Control επιτρεπει στον οδηγο να ελεγχει με ανεση και ασφαλεια την ταχυτητα του αυτοκινητου σε κατηφορικες διαδρομες με μεγαλη κλιση. Το συστημα επενεργει στα φρενα του οχηματος παρεχοντας εξαιρετικη σταθεροτητα.
    Ο συνδυασμος των συστηματων Hill Start Assist και Hill Descent Control κανουν την οδηγηση σε δρομους με μεγαλη κλιση πολυ πιο ευκολη και ασφαλη.
    Για τους φιλους της εκτος δρομου οδηγησης, η απεικονιση 4X4 στο συστημα MediaNav Evolution περιλαμβανει πυξιδα και κλινομετρα (διαμηκης και εγκαρσιος αξονας) που ενημερωνουν σε πραγματικο χρονο τον οδηγο για τις κλισεις του οχηματος.
    Το νεο Duster ειναι διαθεσιμο και με συστημα εισοδου – εκκινησης χωρις κλειδι. Το συστημα αυτοματα ξεκλειδωνει ολες τις πορτες καθως ο οδηγος πλησιαζει το οχημα και αντιστοιχα τις ασφαλιζει καθως απομακρυνεται. Επισης ο οδηγος δεν χρειαζεται να βγαλει το κλειδι απο την τσεπη του χαρη στο συστημα εκκινησης με κουμπι start/stop.
    Το συστημα πολυμεσων MediaNav Evolution περιλαμβανει και το συστημα Driving Eco2 , το οποιο ενημερωνει και βοηθα τον οδηγο ωστε να χρησιμοποιει το αυτοκινητο με τη μεγιστη οικονομια καυσιμου.
Η γκαμα των κινητηρων
Το νεοDuster συνεχιζει να εφοδιαζεται με μια σειρα αποδοτικων και αξιοπιστων κινητηρων του GROUPE RENAULT. Οι κινητηρες ξεχωριζουν για την πολιτισμενη λειτουργια τους, την οικονομια καυσιμου, αλλα και το χαμηλο κοστος συντηρησης.
    Ο κινητηρας βενζινης 1.6 SCe 115 (εκδοσεις 2WD και 4WD) που συνδυαζεται με μηχανικο κιβωτιο.
    Ο κινητηρας πετρελαιου 1.5 dCi 110 (εκδοσεις 2WD και 4WD) ο οποιος συνδυαζεται με μηχανικο κιβωτιο, αλλα και το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC (μονο στην εκδοση 2WD).
Το νεοDuster ειναι διαθεσιμο με μια σειρα τεχνολογιων για την προστασια του οδηγου και των επιβατων.
Ενισχυμενο πλαισιο:
    νεα ατσαλινα στοιχεια πλαισιου με αυξημενο παχος κατα 0,2χλστ. τα οποια προσφερουν αυξημενη μηχανικη αντοχη
    νεα σημεια ενισχυσης στο πλαισιο του παρμπριζ και το πατωμα του αυτοκινητου
Παραλληλα το μοντελο ειναι διαθεσιμο και με τα παρακατω στοιχεια:
    νεο πλαισιο καθισματων
    νεα, μεγαλυτερα σε μεγεθος και παχος, εμπρος προσκεφαλα για καλυτερη προστασια σε περιπτωση οπισθιας συγκρουσης
    νεοι αεροσακοι τυπου κουρτινας στο βασικο εξοπλισμο
    πυροτεχνικοι προεντατηρες με μηχανισμο περιορισμου δυναμης για τις εμπρος και πισω θεσεις
    Σημεια προσδεσης Isofix με αυξημενη αντοχη και πρακτικοτητα
    Συστημα ειδοποιησης για τις ζωνες ασφαλειας των εμπρος και πισω καθισματων
    νεος προφυλακτηρας και καπο με βελτιωμενα χαρακτηριστικα για την προστασια των πεζων
    νεοι, κατα 8% μεγαλυτεροι, εξωτερικοι καθρεπτες για βελτιωμενη ορατοτητα
Παραλληλα το νεο Duster εφοδιαζεται με μια σειρα χρησιμων οδηγικων βοηθηματων για μεγαλυτερη ενεργητικη ασφαλεια.
    Προειδοποιηση τυφλου σημειου (Blind Spot Warning) συστημα που αποτελειται απο 4 αισθητηρες υπερηχων  τοποθετημενων στο εμπρος και πισω μερος του οχηματος. Οι αισθητηρες εντοπιζουν οχηματα που κινουνται στις πλευρες του αυτοκινητου σε ενα πλαισιο αποστασης 3 – 5 μετρων. Μια προειδοποιητικη λυχνια αναβει στους εξωτερικους καθρεπτες οταν υπαρχει οχημα στην τυφλη γωνια του Duster ειδοποιωντας τον οδηγο. Το συστημα λειτουργει σε ταχυτητες απο 30χλμ./ωρα εως 140 χλμ./ωρα
    Το Cruise Control με συστημα περιορισμου ταχυτητας επιτρεπει στον οδηγο ειτε να επιλεξει την ταχυτητα που επιθυμει και να τη διατηρει σταθερη, ειτε να επιλεξει την ταχυτητα που δεν θελει να ξεπερασει.
    Το νεο Duster ειναι διαθεσιμο με αυτοματο συστημα ενεργοποιησης των φωτων.
Το πιο VFM της αγορας;
Παρα τη σημαντικη αναβαθμιση σε ολα τα επιπεδα, το νεο Dacia DUSTER διατιθεται στις δημοφιλεστερες εκδοσεις του στηνΕλληνικη αγορα χωρις απολυτως καμια αυξηση της τιμης σε σχεση με το μοντελο της προηγουμενες γενιας. Με αυτο τον τροπο διατηρει στο ακεραιο τον κορυφαιο Value for Money χαρακτηρα του. Το νεο Dacia Duster εξακολουθει να ειναι διαθεσιμο απο τις 13.670 ευρω, ενω η πληρως εξοπλισμενη εκδοση 1.5 dCi 110 4Χ4 Sportive, παραμενει σταθερα στις 17.350 ευρω. Σταθερη παραμενει και η διαθεση του μοντελου με 5 Χρονια Εργοστασιακη Εγγυηση και 3 Χρονια Οδικη Βοηθεια.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!