Γιατί το Type-R έχει τρεις εξατμίσεις;

H Honda εφερε το νεο Civic Type-R και στην Ελλαδα, το παρουσιασε και, κατα κοινη αποδοχη, ειναι το καλυτερο Type-R που εφτιαξε ποτε. Στην πορεια των προηγουμενων ημερων εχουν γινει γνωστα τα περισσοτερα, αν οχι ολα τα τεχνικα του στοιχεια, ομως ενα  ειναι που κανει (ακομα) πολυ κοσμο να αναρωτιεται: Γιατι αυτο το ιαπωνικο μοντελο εχει τρεις αποληξεις της εξατμισης; Ειναι πληρως λειτουργικες η εξυπηρετουν μονο αισθητικους σκοπους;
Το διλιτρο μοντελο της Honda με τον πανισχυρο υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα αμεσου ψεκασμου (320 PS στις 6.500rpm, και μεγιστη ροπη 400 Nm απο 2.500rpm – 4.500rpm) και τις εκρηκτικες επιδοσεις (επιταχυνση 0-100km/h σε 5,7 δευτερολεπτα και τελικη ταχυτητα 272km/h) \”κουβαλαει\” υψηλη τεχνολογια σε καθε σπιθαμη του.
 

Αυτο συμβαινει και με τις τρεις, πληρως λειτουργικες αποληξεις, οι οποιες ειναι τοποθετημενες στο κεντρο του πισω διαχυτη. Πως λειτουργουν ομως αυτες; Οι αποληξεις σε καθε πλευρα απελευθερωνουν τα καυσαερια, ενω η κεντρικη αποληξη ελεγχει τον ηχο του κινητηρα. Η ροη των καυσαεριων εχει αυξηθει μεσω της εξαγωγης κατα 10% συγκριτικα με του προηγουμενου Type R, πραγμα που μειωνει την πιεση επιστροφης μεσα στο συστημα. Για να παραγεται πιο δυναμικος ηχος κατα την επιταχυνση, η κεντρικη αποληξη λειτουργει σαν μια ακομα ροη εξαγωγης, με αποτελεσμα αυξηση 2dB συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο με τις ιδιες ταχυτητες.

Ωστοσο, στα μεσαια φορτια κινητηρα η πιεση στην κεντρικη αποληξη εξαγωγης γινεται αρνητικη, αντλωντας ατμοσφαιρικο αερα. Αυτο βελτιωνει τα χαρακτηριστικα NVH εξαλειφοντας το βουητο που σε αλλη περιπτωση θα γινοταν αντιληπτο στην καμπινα επιβατων.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!