Τους πρώτους μήνες του \’18 στην Ελλάδα το i30N

Η Hyundai ανεβηκε level παρουσιαζοντας το πρωτο της ουσιαστικα GTi απο τον dedicated in house βελτιωτικο οικο της, \”Ν\”. Το υπερτροφοδοτουμενο διλιτρο Hyundai i30N με τους 275 ιππους, που λαμβανει διθυραμβικες κριτικες σε ολο τον πλανητη, ειναι αντικειμενο ενδιαφεροντος και στη χωρα μας, απο τους εραστες της σπορ οδηγησης. Ποτε λοιπον θα ερθει;
Συμφωνα με πληροφοριες του TopSpeed.gr, το hot hatch της Hyundai θα ειναι διαθεσιμο στους Ελληνες αγοραστες του εντος του πρωτου εξαμηνου του νεου ετους, με τις τιμες να μην εχουν γινει ακομα γνωστες. Ειναι βεβαιο παντως, οτι, με βαση την τιμολογιακη πολιτικη που ακολουθει η Hyundai, θα ειναι ανταγωνιστικες (στην Αγγλια οι τιμες του ξεκινουν απο τα 28.440 ευρω για την εκδοση των 250 ιππων και απο 31.850 ευρω για αυτη με τους 275).
Ατου του i30N δεν θα ειναι μονο η τιμη του, αλλα και οι επιδοσεις του. Το \”μικρο\” με τους 250 ιππους κανει το σπριντ στα 100 χ.α.ω. απο σταση σε 6,4 δευτερολεπτα, ενω το ισχυροτερο, με τους 275, χρειαζεται 6,1 δευτερολεπτα. Και στις δυο εκδοσεις, η τελικη ταχυτητα περιοριζεται ηλεκτρονικα στα 250 χ.α.ω.
Πλουσιος ειναι ο εξοπλισμος και στις δυο εκδοσεις, οπου ειναι στανταρ το συστημα εκκινησης Launch Control και ο ενδεικτης αλλαγης σχεσης. Ο βασικος του εξοπλισμος διαθετει ζαντες αλουμινιου 18 ιντσων, με ελαστικα υψηλων επιδοσεων Michelin Pilot Super Sport, ηλεκτρονικα ελεγχομενη αναρτηση, LED φωτιστικα σωματα εμπρος και πισω, ενεργο Cruise Control και συστημα πολυμεσων που υποστηριζει Apple CarPlay/Android Auto και χρησιμοποιει μια οθονη αφης οκτω ιντσων για να προβαλλει τις ενδειξεις του.
Το i 30N 275, φοραει 19αρες ζαντες και ελαστικα Pirelli P-Zero, με ειδικα εξελιγμενη γι\’ αυτο γομα. Επιπλεον, εφοδιαζεται με ενα ηλεκτρονικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης, μεγαλυτερα φρενα, δερματινα/σουεντ καθισματα με ηλεκτρικες ρυθμισεις και ενα ενεργο συστημα εξατμισης που ακουγεται οσο το επιθυμει ο οδηγος.  


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!