Με το… σταγονόμετρο το Volvo XC40

Στο… μαρτυριο της σταγονας μας υποβαλλει η Volvo Cars, η οποια παρουσιαζει σταδιακα το νεο, πολυαναμενο SUV της, XC40, μεχρι την  πληρη αποκαλυψη του στις 21 Σεπτεμβριου. Το καινουριο σουηδικο SUV, θα εχει τα καλη και τα χαρισματα των μεγαλυτερων \”αδερφων\” του, XC60 και XC90, αλλα θα… νιωθει καλυτερα στην πολη.

Η Volvo Cars λεει οτι με το νεο της SUV, θα θεσει νεα προτυπα στους τομεις της ασφαλειας και της οδηγικης εμπειριας στην κατηγορια των «μικρων premium SUV».
Σχεδιασμενο για να αντιμετωπιζει τις προκλησεις του συγχρονου αστικου τοπιου, το XC40 σκοπευει να κανει τις καθημερινες διαδρομες στην πολη λιγοτερο αγχωτικες και πολυ περισσοτερο απολαυστικες, καθως ο οδηγος και οι συνεπιβατες του μπορουν πλεον να βασιζονται στις βραβευμενες τεχνολογιες ασφαλειας, συνδεσιμοτητας και ψυχαγωγιας οι οποιες εχουν πιστοποιησει ηδη την αξια τους στις νεες Σειρες 90 και 60 της Volvo.

«Tο XC40 ειναι το πρωτο μας αυτοκινητο σ\’ αυτη τη ραγδαια αναπτυσσομενη κατηγορια και εστιαζει ξεκαθαρα σε μια ανετη και απολαυστικη κυκλοφορια στο σημερινο φρενηρες αστικο τοπιο. Πιστο στην παραδοση της Volvo στην ασφαλεια, το νεο XC40 θα προσφερει τα υψηλοτερα δυνατα προτυπα ασφαλειας, σε συνδυασμο με ενα interface ευκολο στη χρηση και κορυφαιες, πρακτικες υπηρεσιες συνδεσιμοτητας»,λεει ο Προεδρος και CEO της Volvo Cars, Χακαν Σαμουελσον (Håkan Samuelsson).
Tο νεο XC40 ειναι το πρωτο αυτοκινητο της Volvo που βασιζεται στη νεα Σπονδυλωτη Κομπακτ Αρχιτεκτονικη CMA (Compact Modular Architecture) και περιλαμβανει πρωτοποριακες τεχνολογιες που παρουσιαστηκαν για πρωτη φορα στις Σειρες 60 και 90, οι οποιες βασιζονται στη μεγαλυτερη πλατφορμα SPA – Μεταβλητη Αρχιτεκτονικη Προϊοντος (Scalable Product Architecture).
H Volvo προσεγγιζει την ασφαλεια και την οδηγικη εμπειρια του χρηστη με βαση μια φιλοσοφια που αποκαλει Κυκλο της Ζωης: Προκειται για μια συνεχη βελτιωση προτυπων και τεχνολογιων, που αντλει πληροφοριες απο τους καταναλωτες και ταυτοχρονα δεδομενα απο την πραγματικη ζωη.

Το XC40 προσφερει χαρακτηριστικα ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγου που περιλαμβανουν το Pilot Assist, το συστημα ημιαυτονομης οδηγησης της Volvo, την τελευταια γενια του City Safety, τεχνολογια για αποτροπη της εξοδου του αυτοκινητου απο το δρομο η μετριασμο των συνεπειων της, το Cross Traffic Alert, το οποιο χρησιμοποιει τους αισθητηρες ρανταρ στο πισω μερος του αυτοκινητου – παραλληλα με καμερα 360 μοιρων – για να προειδοποιει τον οδηγο για τυχον διελευση αλλου οχηματος κατα τη διαρκεια ελιγμου με την οπισθεν σε ενα χωρο σταθμευσης και πολλες αλλες τεχνολογιες, που καθιστουν το XC40 ενα απο τα καλυτερα εξοπλισμενα μοντελα της κατηγοριας.
«Η συγχρονη ζωη της πολης παρουσιαζει συνθετες προκλησεις για τους οδηγους, τους πεζους, τους ποδηλατες και τους αλλους χρηστες του δρομου. Με το XC40, στοχευουμε στη μειωση αυτου που αποκαλειται \”διανοητικο φορτιο\” για τον οδηγο. Την ωρα που τα συστηματα ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγου αναγνωριζουν ενεργα και ελαχιστοποιουν τις πιθανοτητες συγκρουσης, ο οδηγος μπορει να νιωσει ακομα πιο ασφαλης κι ετσι να απολαυσει την οδηγηση στην πολη», αναφερει η Αντιπροεδρος Volvo Cars Safety Centre, Μαλιν Εκχολμ (Malin Ekholm).

Εκτος απο το προηγμενα συστηματα ασφαλειας και υποβοηθησης οδηγου, που αποτελουν σημειο εκκινησης για καθε νεο μοντελο της Volvo, το νεο XC40 επωφελειται επισης απο τα υψηλα επιπεδα ασφαλειας, πληροφορησης και ψυχαγωγιας που διαθετουν τα μεγαλυτερα ομοσταυλα μοντελα.

«Δημιουργησαμε μια καθημερινη οδηγικη εμπειρια που αποπνεει σιγουρια, ευκολια χρησης και πρακτικοτητα. Το XC40 ειναι το αυτοκινητο μιας γενιας καταναλωτων που προσδοκουν πληρη συνδεσιμοτητα. Ολες του οι οθονες εχουν βελτιστοποιηθει για μια ασφαλη, ευκολη και αποτελεσματικη διαδραση, που υποστηριζει την ενεργη οδηγηση στην πολη», εξηγει ο Αντιπροεδρος Λογισμικου και Ηλεκτρονικων της Volvo Cars, Εντγκερντ Αντερσον (Ödgärd Andersson).

Οπως τα μεγαλυτερα XC60 και XC90, το XC40 εξοπλιζεται με το Sensus, το συστημα πληροφορησης και ψυχαγωγιας της Volvo. Και εδω κυριαρχει η – οικεια πλεον – μεγαλη κατακορυφη οθονη αφης. Ευκολο και διαισθητικο στη χρηση, το interface του Sensus επιτρεπει στους οδηγους να εχουν προσβαση σε μια σειρα υπηρεσιων και λειτουργιων, με διαισθητικο, ευκολο και ασφαλη τροπο.

Tip: Η πρωτη φωτογραφια του κειμενου δεν εχει ως πηγη τη Volvo, καθως η σουηδικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν εχει παρουσιασει ακομα επισημα το XC40

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!