Μπορει λοιπον το παλιομοδιτικο να συνδυαστει με το φουτουριστικο; \”Ναι\”, λενε οι ανθρωποι της Genovation, οι οποιοι προχωρουν την Corvette στον 21ο αιωνα με αντικατασταση του κινητηρα της με ηλεκτρικο. Μα θα πεις, \”ιεροσυλια, να βγαλεις τον V8 απο εκει μεσα\”. Πρωτα να βλεπεις και μετα να μιλας, ομως.
Γιατι, τωρα, με τα ηλεκτρικα μοτερ, η Corvette σπαει το ενα ρεκορ μετα απο το αλλο. Με μια μπαταρια 44Kwh και δυο ηλεκτρικα μοτερ, βγαζει τωρα 600 ιππους (100 περισσοτερους απ\’ οτι εβγαζε) και την ειδαμε να επιτιθεται σε εναν διαδρομο προσγειωσης/απογειωσης αεροδρομιου. Οι ανθρωποι της Genovation (εχοντας λαβει φυσικα ολα τα απαραιτητα μετρα ασφαλειας) δοκιμαζουν τις δυναμεις και την τελικη του τερατος, εκει οπου πρεπει.
Εκει, στο κλειστο (φυσικα) αεροδρομιο, η ηλεκτρικη Corvette εβγαλε 330 χιλιομετρα την ωρα. Και αυτη, ηταν μονο η αρχη. Τωρα, οι ανθρωποι της Genovation, αποφασισαν να υποβαλλουν τη Vette τους στη δοκιμασια του standing mile. Δηλαδη, τι τελικη θα εχει, οταν θα καλυπτει ενα μιλι (1,6 χιλιομετρα) αποστασης, απο σταση. Φυσικα, επειδη οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες βελτιωτες και οχι επικινδυνοι καγκουρες, βρηκαν ενα κομματι ευθειας με καλη ασφαλτο, το απεκλεισαν απο την κυκλοφορια (με την αναλογη αδεια των Αρχων) και εκαναν τις δοκιμες τους. Στις οποιες, παρεμπιπτοντως, η Vette βγηκε απο το μιλι με 305 χ.α.ω.