Το νέο Opel Insignia OPC θα είναι άνω των 400 ίππων

Η Opel εδωσε στη δημοσιοτητα τα πρωτα στοιχεια για το νεο Insignia Grand Sport που θα κανει πρεμιερα στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, τον Μαρτιο του 2017. Ομως, οσο ωραιο και τεχνολογικα αναβαθμισμενο να ειναι το νεο Insignia, η Opel κρατα μυστικο το -για καποιους- σημαντικοτερο σημειο: Αυτο των κινητηρων, αλλα και της ισχυροτερης εκδοσης. Οχι απο το TopSpeed.gr, το οποιο εχει καποιες πληροφοριες απο τη Γερμανια, οι οποιες θα κανουν τους φαν της Opel να αρχισουν να μαζευουν λεφτα…

Σε ο,τι αφορα το Grand Sport, οι πληροφοριες μας αναφερουν οτι η Opel θα προσφερει μια γκαμα κινητηρων απο 1,5 ως 2,0 λιτρα στη βενζινη (turbocharged) και απο 1,6 ως 2,0 λιτρα στα turbodiesel, οι οποιοι θα εχουν ως κορυφαιο εναν βενζινης αποδοσης 250 ιππων που θα εφοδιαζει το τετρακινητο Insignia Grand Sport. Σε ο,τι αφορα τα κιβωτια, θα προσφερονται σε χειροκινητο 6 σχεσεων και σειριακο οκτω σχεσεων.


Τα μεγαλα νεα ομως, αφορουν το Insignia OPC. Πληροφοριες του TopSpeed.gr απο γερμανικη πηγη, αναφερουν οτι η Opel εχει κρατησει \”ρεζερβε\” για την πιο hot εκδοση της ναυαρχιδας της, εναν ολοκαινουριο supercharged εξακυλινδρο κινητηρα, ο οποιος θα εχει αποδοση \”τουλαχιστον 400 ιππων\”. Η ιδια πηγη αρνηθηκε να επιβεβαιωσει εαν ο κινητηρας ειναι σε διαταξη V, καθως και να σχολιασει το αν θα ειναι μεγαλυτερος στη χωρητικοτητα απο τα 2,8 λιτρα του απερχομενου OPC (απεδιδε 325 ιππους).  

Σε ο,τι αφορα τη μεταδοση της κινησης, εχουμε και εδω μεγαλα νεα. Μαθαινουμε οτι θα χρησιμοποιηθει το ολοκαινουριο 9αρι σειριακο της GM, το οποιο επιτυγχανει γρηγοροτερες αλλαγες, αλλα και μεγαλη οικονομια καυσιμου, καθως επιτρεπει το cruising με τον κινητηρα να δουλευει σε ιδιαιτερα χαμηλες στροφες. Με δεδομενο οτι το 9αρι αυτοματο δημιουργηθηκε για να χρησιμοποιηθει σε προσθιοκινητα αυτοκινητα, η (λογικη) πληροφορια οτι το Insignia OPC θα ειναι τετρακινητο, παυει να ειναι… αντικρουομενη, καθως οι ανθρωποι της General Motors σημειωνουν με νοημα οτι το συγκεκριμενο αυτοματο κιβωτιο ειναι ηδη four-wheel-drive-ready.



Βεβαια, Insignia δεν ειναι μονο το OPC, καθως το Grand Sport καθε αλλο παρα… αμελητεο ειναι. Και οι πληροφοριες γι\’ αυτο, δειχνουν οτι η Opel ξεπερασε τον εαυτο της και επαναπροσδιορισε στοχους και κατηγοριες.  

Το νεο Insignia Grand Sport βασιζεται σε μια νεα αρχιτεκτονικη. Το μεταξονιο εχει μεγαλωσει κατα 92 mm, αυξανοντας την ευρυχωρια εσωτερικου προς οφελος κυριως των πισω επιβατων. Επισης επετρεψε στους σχεδιαστες να δωσουν στο νεο Insignia Grand Sport εξαιρετικες, νεες, αθλητικες αναλογιες και την εικονα μιας γνησιας ναυαρχιδας: δειχνοντας πολυ μακρυτερο και χαμηλοτερο, διαθετει τη λεπτη, απεριττη σιλουετα ενος coupé και το τολμηρο στησιμο μοντελου ανωτερης κατηγοριας. Αυτο συνδυαζεται με κορυφαια αεροδυναμικη και CD μολις 0,26. Στο εσωτερικο, το νεο Insignia Grand Sport ικανοποιει τον οδηγο με ενα ποιοτικο, οδηγοκεντρικο ταμπλο και κατα τρια εκατοστα χαμηλοτερη θεση καθισματος, που προσφερει μεγαλυτερη αμεσοτητα και πιο συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια.
Στην πραγματικοτητα ομως, το νεο Insignia Grand Sport δεν δειχνει απλα πιο δυναμικο – ειναι πιο δυναμικο. Οπως στο Opel Astra, η αποδοση ηταν βασικο κριτηριο στη φαση εξελιξης του νεο Insignia. Η βελτιστοποιημενη διαταξη χωρων και η χρηση ελαφρων υλικων συνετελεσαν στην εξοικονομηση βαρους εως 175 kg, προς οφελος της οδηγικης ακριβειας και ευελιξιας. Νεα, high-tech χαρακτηριστικα οπως το συστημα all-wheel drive με torque vectoring (ελεγχο κατανομης ροπης) – το πιο προηγμενο στην κατηγορια – η το νεο οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο επιτρεπουν στους οδηγους να αξιοποιουν στο επακρο τις ικανοτητες τους.


Το Insignia Grand Sport ειναι δυναμικο στην οδηγηση οσο και στην εμφανιση. Θα διατιθεται με μια ευρεια γκαμα υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων και κιβωτιων τελευταιας γενιας οταν λανσαριστει επισημα του χρονου. Το πολυ αποδοτικο οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο, με χαρακτηριστικα βελτιστοποιημενης τριβης, ειναι νεο στη γκαμα. Εντυπωσιαζει με την κορυφαια ανεση αλλαγων σχεσεων και αρχικα θα διατιθεται μονο με all-wheel drive. Το νεο, ευφυες συστημα all-wheel drive του Insignia με torque vectoring (ελεγχο της κατανομης ροπης) ειναι το πιο προηγμενο στην κατηγορια του. Συνδυαζεται με νεα, high-tech πισω αναρτηση πεντε συνδεσμων. Δυο ηλεκτρονικα ελεγχομενοι πολυδισκοι συμπλεκτες στο συστημα AWD αντικαθιστουν το συνηθες πισω διαφορικο, παρεχοντας πολυ πιο ακριβη μεταδοση ισχυος σε καθε τροχο ξεχωριστα, ανεξαρτητα αν το οδοστρωμα εχει χαλικια, νερο, παγο η χιονι. Στις στροφες, προσθετη ροπη μεταδιδεται στον εξωτερικο, πισω τροχο, μειωνοντας αισθητα την υποστροφη και επιτρεποντας μεγαλυτερη ακριβεια ελεγχου. Το συστημα αντιδρα μεσα σε χιλιοστα του δευτερολεπτου, με το πατημα του γκαζιου, διασφαλιζοντας σταθεροτητα και ευκολοτερους ελιγμους διευθυνσης σε καθε περιπτωση.


Το αναβαθμισμενο πλαισιο FlexRide αποτελει τη βαση για τη βελτιστη οδηγικη συμπεριφορα αναλογα με τις συνθηκες. Αυτο προσαρμοζει τους αποσβεστηρες, το συστημα διευθυνσης, την αποκριση του γκαζιου και τα σημεια αλλαγων σχεσεων (στα αυτοματα κιβωτια) ανεξαρτητα η μεσω των επιλεξιμων προγραμματων ‘Standard’, ‘Sport’ και ‘Tour’. Αναλογα με το επιλεγμενο mode, η αποκριση του συστηματος διευθυνσης και του γκαζιου ειναι πιο αμεσα και το συστημα ευσταθειας ESP παρεμβαινει νωριτερα η αργοτερα. Το νεο λογισμικο ‘Drive Mode Control’ ειναι η καρδια και η ψυχη του προσαρμοζομενου πλαισιου. Αυτο αναλυει συνεχως τις πληροφοριες που παρεχουν οι αισθητηρες και οι ρυθμισεις και αναγνωριζει το ατομικο οδηγικο στυλ.


«Η Opel κανει και παλι μια κινηση ματ με το νεο Insignia Grand Sport. Η νεα μας ναυαρχιδα προαγει τις αναγνωρισμενες αρετες του επιτυχημενου Astra στο επομενο επιπεδο. Κανενα αλλο αυτοκινητο στην κατηγορια του Insignia δεν διαθετει τοσες πολλες υπερσυγχρονες τεχνολογιες. Το καναμε ελαφρυ, ευελικτο και καταπληκτικο στην οδηγηση. Και οι σχεδιαστες μας δημιουργησαν εναν εξαιρετικο συνδυασμο φινετσας και σπορτιφ στυλ που θα κανει ακομα και μοντελα ανωτερων κατηγοριων και τιμων να ζηλεψουν. Το νεο Insignia πραγματικα αγγιζει νεα υψη. Ειναι ενα Grand Sport με ολη τη σημασια της λεξης,» δηλωσε ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann.


Το Insignia Grand Sport ερχεται εξοπλισμενο με μια σειρα κορυφαιων τεχνολογιων που κανουν την οδηγηση ασφαλεστερη, πιο ξεκουραστη και πιο ανετη απο ποτε.  Βασισμενοι στο αναγνωρισμενο συστημα προσαρμοζομενου φωτισμου LED matrix του Astra, οι μηχανικοι της Opel εχουν ηδη εξελιξει τη δευτερη γενια φωτων IntelliLux LED® για το Insignia: ειναι ταχυτερη, ακριβεστερη και ισχυροτερη με εμβελεια μεχρι 400 m για τη μεγαλη σκαλα. Συστημα Διατηρησης Λωριδας Κυκλοφοριας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημενη διορθωση διευθυνσης, νεο συστημα head-up display και καμερα 360° προστιθενται σε αλλα χαρακτηριστικα οπως τα premium καθισματα με πιστοποιηση AGR, τα εμπρος / πισω θερμαινομενα καθισματα και το θερμαινομενο παρμπριζ και αναβαθμιζουν τα προτυπα ανεσης του νεου Insignia. Το οχημα προσφερει εξαιρετικα επιπεδα infotainment και συνδεσιμοτητας χαρη στην τελευταια γενια συστηματων IntelliLink και το συστημα προσωπικης υποστηριξης και συνδεσιμοτητας Opel OnStar, που, με το λανσαρισμα του Insignia, θα προσφερει τη νεα υπηρεσια Personal Assistant. Ομως το νεο Insignia Grand Sport δεν ενδιαφερεται μονο για την ασφαλεια των δικων του επιβατων: ειναι το πρωτο Opel με ενεργο αλουμινενιο καπο, που σε περιπτωση συγκρουσης με πεζο, ανασηκωνεται σε χιλιοστα του δευτερολεπτου, για να αυξησει την αποσταση απο τα σκληρα εξαρτηματα του κινητηρα, βελτιωνοντας αισθητα την προστασια των πεζων.


Ηταν απολυτα φυσιολογικο, το διασημο Monza Concept να λειτουργησει σαν πηγη εμπνευσης για τη σχεδιαση εσωτερικου και εξωτερικου του νεου Insignia Grand Sport: το Monza ηταν το μοντελο – προτυπο για τους σχεδιαστες στο στουντιο, στη φαση δημιουργιας της νεας ναυαρχιδας της Opel. Αποστολη τους ηταν να αποτυπωσουν στο νεο Insignia το πολυτελες, απεριττο αλλα και αθλητικο στυλ του πρωτοτυπου.


Το αποτελεσμα μιλα απο μονο του. Το νεο Insignia Grand Sport δειχνει λεπτο και παναλαφρο. Παρα την ελαχιστη αυξηση μηκους (4897 mm) συγκριτικα με τον προκατοχο του, καταφερε να απαλλαγει απο 60 kg μονο απο το αμαξωμα. Συνολικα, η νεα γενια ζυγιζει 175 kg λιγοτερα απο το απερχομενο μοντελο. Ενω το μεταξονιο εχει αυξηθει κατα 92 mm, οι εμπρος και πισω προβολοι εχουν μειωθει αισθητα και τα μετατροχια εχουν διευρυνθει κατα 11 mm. Το γεγονος αυτο χαριζει στο Insignia Grand Sport αναλογιες εφαμιλλες πισωκινητων μοντελων ανωτερων κατηγοριων. Μια αεροδυναμικη οροφη χαμηλωμενη κατα 29 mm συντελει στη συναρπαστικη σχεδιαση του Insignia: διαθετει την αθλητικη και κομψη σιλουετα ενος coupé.

Η περιοπτη μασκα και οι λεπτοι προβολεις, εμπνευσμενοι κατευθειαν απο το Monza Concept αναδεικνυουν το φαρδυ, οριζοντιο εμπρος τμημα και του προσδιδουν μια τολμηρη εμφανιση. Η μασκα τοποθετειται χαμηλοτερα και τονιζει το στιβαρο στησιμο.


Τα παραθυρα φερουν πανω χρωμιωμενη λωριδα αντι για ολοκληρο πλαισιο, με αποτελεσμα η οροφη τυπου coupé να μειωνει οπτικα το υψος και να αυξανει το μηκος του αμαξωματος. Η χαρακτηριστικη ‘λεπιδα’ παιζει με το φως στο κατω τμημα των θυρων, οδηγωντας το βλεμμα προς τα πισω. Το νεο Insignia Grand Sport ειναι αεροδυναμικο οσο φαινεται: με συντελεστη οπισθελκουσας 0,26 προκειται για ενα απο τα πιο αεροδυναμικα οχηματα στην κατηγορια του.

Πισω, καθαρες και απλες γραμμες σε συνδυασμο με τα χαρακτηριστικα ‘διπλα φτερα’ των φωτων LED χαριζουν στο οχημα μεγαλυτερο οπτικο πλατος. Το νεας σχεδιασης, κεντρικα και ψηλα τοποθετημενο φως στοπ LED εχει ενσωματωθει στη γραμμη οροφης. Αυτο προσδιδει στο πισω τμημα μια πιο high-tech εμφανιση, που παραπεμπει σε premium μοντελα.


Σε ο,τι αφορα τον εξοπλισμο, το νεο Insignia εχει τα εξης προσθετα συστηματα υποστηριξης οδηγου:

Head-up-Display: πληροφοριες για την ταχυτητα, τα σηματα της κυκλοφοριας, τα ορια ταχυτητας στον περιοριστη η την κατευθυνση πλοηγησης προβαλλονται στο παρμπριζ και στο αμεσο οπτικο πεδιο του οδηγου, ωστε οτι ο ιδιος να παραμενει προσηλωμενος στο δρομο.
Καμερα 360°: αποτελειται απο τεσσερις ατομικες καμερες σε καθε πλευρα του αυτοκινητου. Ετσι επιτυγχανεται μια πανοραμικη εικονα 360 μοιρων που διευκολυνει τον οποιο ελιγμο παρκαρισματος.


Adaptive Cruise Control (ACC): μετρα την αποσταση απο το προπορευομενο οχημα και προσαρμοζει αναλογα την ταχυτητα. Το ACC θα ενεργοποιησει το φρεναρισμα εκτακτης αναγκης εαν η αποσταση μειωθει αποτομα.
Lane Keep Assist με αυτοματοποιημενη διορθωση διευθυνσης και Lane Departure Warning (LDW): προσφερει διακριτικες διορθωτικες παρεμβασεις μεσω του τιμονιου (και προειδοποιησεις LDW αν χρειαστει) για να βοηθησει τους οδηγους να αποφυγουν την τυχαια απομακρυνση απο τη λωριδα τους.
Rear Cross Traffic Alert: το συστημα χρησιμοποιει αισθητηρες ρανταρ στον πισω προφυλακτηρα για την ανιχνευση αντικειμενων σε αποσταση εως 20 m σε γωνια 90 μοιρων αριστερα η δεξια πισω απο το αυτοκινητο, μια εξαιρετικα χρησιμη λειτουργια βγαινοντας με οπισθεν απο ενα χωρο σταθμευσης με περιορισμενη ορατοτητα.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!