Με το Intelligent Vehicle Towing (IVT), η Nissan υιοθετει στο εργοστασιο της Oppama ενα πληρως αυτοματοποιημενο συστημα ρυμουλκησης οχηματων.
Με το οραμα του Intelligent Mobility, η Nissan υλοποιει την στρατηγικης της για τη βιωσιμη κινητικοτητα σχετικα με το πως τα αυτοκινητα θα κινουνται και θα ενσωματωθουν στην κοινωνια. Με το νεο εγχειρημα του IVT, η Nissan χρησιμοποιει τεχνολογιες χαρτογραφησης και επικοινωνιας για να συνδεσει ενα εξυπνο και αμιγως ηλεκτροκινητο αυτοκινητο σε μια υπαρχουσα υποδομη, κανοντας ενα βημα προς την υλοποιηση της Ευφυους Ολοκληρωσης (Nissan Intelligent Intergration).
Το συστημα IVT χρησιμοποιει ενα τροποποιημενο Nissan LEAF που ελκει αυτονομα (χωρις την παρουσια οδηγου) τρεϊλερ μεταφορας οχηματων, μεταξυ των καθορισμενων σημειων φορτωσης και εκφορτωσης στο εργοστασιο Oppama στην Ιαπωνια.
Σε αντιθεση με τα συμβατικα αυτοματα συστηματα οχηματων για τη μεταφορα υλικων, τα οποια συχνα απαιτουν την εγκατασταση σιδηροτροχιων η την εκτεταμενη χρηση μαγνητικης ταινιας, το συστημα αυτο δεν χρειαζεται καμια ειδικη υποδομη για να λειτουργησει. Το αυτοκινητο ρυμουλκησης ειναι εξοπλισμενο με μια σειρα απο καμερες και σαρωτες λεϊζερ που ανιχνευουν σημανσεις λωριδων κυκλοφοριας, κρασπεδα, οπως και τα πιθανα εμποδια η τυχον κινδυνους. Διασταυρωνοντας τα δεδομενα που λαμβανει το οχημα με αυτα που υπαρχουν στο συστημα πλοηγησης, το αυτοκινητο – ρυμουλκο προσδιοριζει τη θεση του, υπολογιζοντας αυτοματα τη διαδρομη προς τον προορισμο του. Το αυτοκινητο – ρυμουλκο ταξιδευει εντος των οριων ταχυτητας του εργοστασιου και σταματα αυτοματα, εαν εντοπισει ενα εμποδιο η κινδυνο. Στη συνεχεια θα ξεκινησει και παλι, οταν εχει επαληθευσει οτι ο δρομος δεν εχει εμποδια.
Η διαδρομη της ρυμουλκησης μπορει ευκολα να τροποποιηθει για να υιοθετησει τις αλλαγες στις διαδικασιες παραγωγης και μεταφορας των οχηματων. Ολα τα αυτονομα αυτοκινητα – ρυμουλκα, συνδεονται με ενα κεντρικο συστημα ελεγχου της κυκλοφοριας, το οποια μπορει να παρακολουθει τη θεση τους, την ταχυτητα τους, την κατασταση της μπαταριας τους, αλλα και την κατασταση της λειτουργιας τους. Στην περιπτωση που δυο απο αυτα τα αυτονομα αυτοκινητα – ρυμουλκα συναντηθουν σε μια διασταυρωση, ο αλγοριθμος του συστηματος ελεγχου καθοριζει σε ποιο αυτοκινητο θα πρεπει να δοθει προτεραιοτητα και σε περιπτωση εκτακτης αναγκης, το συστημα μπορει να σταματησει τα αυτοκινητα απο αποσταση.
Το συγκεκριμενο συστημα τεθηκε σε δοκιμαστικη λειτουργια πριν απο περιπου ενα χρονο, πραγματοποιωντας περισσοτερες απο 1.600 δοκιμες στο εργοστασιο της Nissan στην Oppama. Τα δεδομενα που συλλεχθηκαν σε αυτο το διαστημα, εχουν αξιοποιηθει στο επακρο για να εξασφαλιστει οτι το συστημα μπορει να λειτουργησει αξιοπιστα εντος των εγκαταστασεων του εργοστασιου. Επιπλεον, η Nissan εχει αναπτυξει ενα συστημα ασφαλειας για την αντιμετωπιση πιθανων κινδυνων η απροσδοκητων συνθηκων που ενδεχομενως το συστημα IVT κληθει να αντιμετωπισει, συμπεριλαμβανομενων των αντιξοων καιρικων συνθηκων, αλλα και των συνθηκων χαμηλου φωτισμου. Η Nissan θα συνεχισει να δοκιμαζει το συγκεκριμενο συστημα στο εργοστασιο της Oppama, ενω θα εξετασει τη δυνατοτητα εφαρμογης και σε αλλες παραγωγικες εγκαταστασεις, τοσο εντος οσο και εκτος Ιαπωνιας.
Τα δεδομενα και η τεχνογνωσια που λαμβανονται μεσω αυτου του καινοτομου εργου, θα βοηθησουν την Nissan στο να καταστησει δυνατη την ευρυτερη υιοθετηση της τεχνολογιας αυτονομης οδηγησης, προσφεροντας νεες λυσεις στους πελατες της αλλα και στην κοινωνια.
Δες το Video με το συστημα IVT της Nissan σε λειτουργια
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }