Με μια ακομη καινοτομια που αποσκοπει στην παροχη υπηρεσιων εξαιρετικης ποιοτητας προς τους πελατες της, η Nissan εφαρμοζει απο το 2016 το πρωτοποριακο προγραμμα Πανευρωπαϊκης Αξιολογησης Δεξιοτητων και Γνωσεων, για τους Συμβουλους Πωλησεων και Service της Nissan.
Το συγκεκριμενο προγραμμα αποτελει μερος του ολοκληρωμενου συστηματος εκπαιδευσης της Ακαδημιας Nissan (Nissan Academy) και στοχος του ειναι η αξιολογηση των γνωσεων, αλλα και η συνεχης εκπαιδευση καθε συμβουλου πωλησεων και Service της Nissan. Με το προγραμμα αυτο, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαρακης Α.Ε εξοπλιζει το προσωπικο του εξουσιοδοτημενου δικτυου της με τις απαραιτητες δεξιοτητες, ετσι ωστε οι πελατες της σε πωλησεις αλλα και service, να απολαμβανουν τα προνομια μοναδικων υπηρεσιων που καθε φορα θα ξεπερνουν τις προσδοκιες και τις αναγκες τους !
Στο πλαισιο των παραπανω, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαρακης Α.Ε προχωρησε ηδη στην αξιολογηση του συνολου του προσωπικου που εχει αμεση και καθημερινη επαφη με τους πελατες της. Στο επομενο σταδιο του προγραμματος, θα διεξαχθει ατομικη εκπαιδευση για καθε εργαζομενο, στη βαση των αποτελεσματων της αξιολογησης του, με γνωμονα τη περαιτερω ενδυναμωση των ικανοτητων του.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }