Ήρθε το νέο Hyundai i20 1.0Lt Turbo με 100 PS και 120 άλογα !


Τρικυλινδρος υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας αμεσου ψεκασμου με
ισχυρη ροπη 17,5 κιλων σε μεγαλο ευρος στροφων 1500-4000 σαλ., με εκπομπες CO2 απο 99g

Στην εισαγωγη ενος νεου κινητηρα για την οικογενεια των i20 προχωρησε η Hyundai. Στοχευοντας στη δυναμικη και αποδοτικη οδηγηση, ο νεος Kappa 1.0Lt T-GDI τρικυλινδρος υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας αμεσου ψεκασμου ειναι αμεσα διαθεσιμος στο i20 New Generation.

Ο κινητηρας T-GDI 1.0Lt διατιθεται σε δυο επιπεδα ιπποδυναμεων. Με ισχυ 100 PS που στοχευει στη μεγιστοποιηση της οικονομιας καυσιμου και εστιαζει στην ανεση και με 120 PS που εχει αναπτυχθει για να διευκολυνει την πιο σπορ οδηγηση, χωρις να θυσιαζεται η αποδοση.

\”Ο νεος 1.0Lt T-GDI ταιριαζει απολυτα στην οικογενεια i20», δηλωνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκου Τεχνονολικου Κεντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανιας. \”Ενας συμπαγης 1.0L κινητηρας 3-κυλινδρος με αμεσο ψεκασμο βενζινης σε συνδυασμο με ενα ηλεκτρικα ρυθμιζομενο υπερσυμπιεστη, προσφερει στους πελατες οχι μονο την οικονομια καυσιμου, αλλα και την οδηγικη απολαυση.\”


Οι νεοι Turbo-GDI κινητηρες του i20 διαθετουν στανταρ συστημα ISG (stop-start) και επιτυγχανουν οικονομια καυσιμου με καταναλωση εως και 4,3lt/100km και εκπομπες ρυπων CO2 τοσο χαμηλα οσο 99g/km. Ειναι οι πρωτοι της νεας γενιας μικρων, υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων που κατασκευαζονται στη Νοτιο Κορεα για την Ευρωπαϊκη αγορα. Το Ευρωπαϊκο Τεχνολογικο Κεντρο της Hyundai Motor στη Γερμανια επαιξε καθοριστικο ρολο στην ερευνα, στην αναπτυξη, στη μηχανικη αλλα και τις δοκιμες του νεου κινητηρα, στοχευοντας στη χρηση τους στους ευρωπαϊκους δρομους.


Ο νεος κινητηρας διαθετει εξαιρετικα αποδοτικη καυση και δυναμικες επιδοσεις εκπληρωνοντας τη δεσμεση της Hyundai στη δημιουργια μικροτερων κινητηρων με στοχο την τεχνολογια εξοικονομησης καυσιμου. Οι εκδοσεις των 100 PS και 120 PS αποδιδουν και οι δυο μεγιστη ροπη 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρεχοντας ενα τελειο συνδυασμο δυναμισμου και αποτελεσματικοτητας.

Ενας υπερτροφοδοτης με ηλεκτρονικο ρυθμιστη πιεσης βελτιωνει την αποδοτικοτητα των καυσιμων με τη μειωση των απωλειων αντλησης, καθως και τη βελτιωση της αποκρισης του γκαζιου και της ροπης στις χαμηλες στροφες. Μια βελτιστοποιημενη δομη διαχωρισμενης ψυξης για την κυλινδροκεφαλη και το μπλοκ, βελτιωνει την καλη λειτουργια του κινητηρα μεσω πιεσης των τριβων.


Ο κινητηρας εχει παραμεινει κατα το δυνατον συμπαγεστερος, καθως η πολλαπλη εξαγωγη ειναι ενσωματωμενη μεσα στην κεφαλη του κυλινδρου και μπορει συνεπως να ψυχεται αποτελεσματικα χρησιμοποιωντας το συστημα ψυξης του νερου της κυλινδροκεφαλης. Οι προσπαθειες αυτες οδηγουν σε ταχυτερη προθερμανση του καταλυτη και εν τελει στη βελτιωση της καταναλωσης καυσιμου και των εκπομπων ρυπων.

Η προσθηκη των νεων 1,0Lt Turbo 100 ps και 120 ps ερχεται να εμπλουτισει τη γκαμα των διαθεσιμων κινητηρων 1,2Lt 75ps & 84ps βενζινης, 1,1Lt Turbo Diesel 75ps και 1,4Lt Turbo Diesel 90ps.
Ετσι η βενζινοκινηση για το  i20 ξεκινα σημερα απο 11.990€ και η πετρελαιοκινηση απο 13.200€


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!