Ένα προηγμένο αγωνιστικό trike από τιτάνιο δημιούργησε η Nissan για τον χρυσό παραολυμπιονίκη David Stone

H Nissan, ως περηφανος  συνεργατης της Bρετανικης Παραολυμπιακης Oμοσπονδιας (BPA), χρησιμοποιησε την εμπειρια της ως κορυφαια αυτοκινητοβιομηχανια, προκειμενου  να υποστηριξει καποιους απο τους Βρετανους αθλητες που θα αγωνιστουν στους Παραολυμπιακους Αγωνες του Rio 2016. Σε συνεργασια με το  Αγγλικο Ινστιτουτο Αθλητισμου (EIS) και την Βρετανικη ομοσπονδια ποδηλασιας,  η Ομαδα Καινοτομιας της Nissan που εδρευει στο Ευρωπαϊκο Τεχνικο Κεντρο της φιρμας (NTCE), ανεπτυξε ενα νεο trike για τον τρεις φορες χρυσο Παραολυμπιονικη David Stone MBE .

Η Ομαδα Καινοτομιας της Nissan ξεκινησε το συγκεκριμενο εργο το 2014, ακολουθωντας πολλες απο τις ιδιες διαδικασιες που εμπλεκονται στο σχεδιασμο ενος αυτοκινητου. Μετα απο μια πληρη τρισδιαστατη σαρωση με λεϊζερ του υφισταμενου trike tου αθλητη απο το Κεντρο Σχεδιασμου της Nissan στην Ευρωπη, μια διαδικασια που συνηθως απαιτειται για τη διαμορφωση των πρωτοτυπων μοντελων απο πηλο (καλουπι), η ομαδα  της Nissan κατασκευασε  το νεο trike με χαμηλοτερο βαρος σε σχεση με το υπαρχον, ενω και η νεα χαμηλωμενη θεση οδηγησης θα βελτιωσει σημαντικα την ταχυτητα και σταθεροτητα του.


Η ομαδα της Nissan επελεξε να σχεδιασει το νεο trike με τη χρηση τιτανιου Grade9, επιτυγχανοντας εξοικονομηση βαρους κατα  18%. Η προσεγγιση που ακολουθησε, βασιζεται στο ιδιο υλικο αλλα και σχεδιαστικη φιλοσοφια που εφαρμοστηκε στο ελαφρυ συστημα εξατμισης απο τιτανιο για το Nissan GT-R NISMO. Κατα τον ιδιο τροπο που ο οδηγος ενος Nissan GT-R θα αντιληφθει το μειωμενο βαρος και την βελτιωμενη επιταχυνση, ο David θα δει το  νεο του trike να επιταχυνει πιο γρηγορα απο τη γραμμη εκκινησης και εξω απο αργες στροφες.

Χρησιμοποιωντας τιτανιο πανω σε χαλυβα, η Nissan  καταφερε να αυξησει το βαθμο ακαμψιας του πλαισιου,  το οποιο αποτελει “κλειδι” για τη μεταδοση της δυναμης απο τον αναβατη στο δρομο. Για να μετρηθει η ακαμψια του τρεχοντος  trike του David, πραγματοποιηθηκε απο τους μηχανικους της Nissan μια ακρως εξειδικευμενη αναλυση, με τοποθετηση αισθητηρων κατα μηκος του πλαισιου για τη μετρηση του συντονισμου του. Αξιζει να σημειωθει οτι με  την ιδια ακριβως μεθοδο  ελεγχθηκε και κατασκευαστηκε  το  Nissan GT-R NISMO.  Παραλληλα, το νεο trike ενσωματωνει ενα διπλο συστημα κινησης που επιτρεπει και στους δυο τροχους να κινουνται ανεξαρτητα, κατι παρομοιο με το πισω διαφορικο σε ενα αυτοκινητο.

Καθ\’ ολη τη διαδικασια αναπτυξης του νεου trike, η Nissan υιοθετησε πολλες πρωτοποριακες τεχνικες, παρομοιες με αυτες που χρησιμοποιουνται στον υπολογισμο της αεροδυναμικης αποδοσης των αυτοκινητων. Για τον λογο αυτο, η Nissan επετρεψε στον David να εχει προσβαση στον περιβαλλοντικο θαλαμο δοκιμων που διατηρει, οπου και ο ιδιος ασκηθηκε σε συνθηκες υψηλων θερμοκρασιων, ως μερος του προπονητικου του προγραμματος. 


Εκτος απο την αναπτυξη του συγκεκριμενου trike, η Nissan παρεχει και συμβουλευτικες υπηρεσιες στο Αγγλικο Ινστιτουτο Αθλητισμου, με σκοπο την βελτιστοποιηση του εξοπλισμου της Βρετανικης Παραολυμπιακης ομαδας που συμμετεχει στους Παραολυμπιακους του  Rio. Μεταξυ αλλων, παρεχει υποστηριξη για την αναπτυξη ενος νεου τυπου αναπηρικου αμαξιδιου για το ζεσταμα των αθλητων πριν απο τους αγωνες, πολυτιμες συμβουλες σχετικα με τα υλικα για τα ειδικα γαντια των αθλητων, αλλα και για τις καλυτερες μεθοδους δοκιμων σε θεματα ελεγχου προσφυσης των ελαστικων των  αναπηρικων αμαξιδιων, σε  διαφορες καιρικες συνθηκες.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!