Το TopSpeed.gr το εγραφε (και αυτο) εγκαιρως: Η Jeep θελει να πλαισιωσει το λανσαρισμα του νεου Wrangler, το 2018, με ενα κτηνωδες pickup, φτιαγμενο για extreme offroading. Η επιβεβαιωση του ρεπορταζ μας, ερχεται με τις πρωτες spy photos που κυκλοφορησαν, απο τις δοκιμες του, στις ΗΠΑ.
To Crew Chief 715 Concept της Jeep (το βλεπουμε και στην παραπανω φωτογραφια) απο το οποιο αντλει στοιχεια το νεο Jeep.
Και, οπως αποκαλυψε ο επικεφαλης του σχεδιαστικου τμηματος της Jeep, Mark Allen, το νεο pickup θα εχει στοιχεια απο το Crew Chief 715, το ενα απο τα επτα concepts που φτιαχτηκαν στο Easter Jeep Safari του Moab, στη Utah. Tο Crew Chief 715, ειναι βασισμενο στο σημερινο Wrangler Ultimate, αλλα εχει τη διαφορα οτι, οταν παρουσιαστηκε, κυριολεκτικα αποθεωθηκε απο τον αμερικανικο ειδικο Τυπο, σε ο,τι αφορα τα looks και οχι μονο. Με σχολια του τυπου \”ειναι το concept που η Jeep πρεπει να βγαλει στην παραγωγη\” και \”αν δεν το βγαλεις στην παραγωγη με εναν 3λιτρο diesel, θα εχεις χασει μια τεραστια ευκαιρια\”. Οι σχεδιαστες της Jeep φαινεται πως ακουσαν τους δημοσιογραφους και πηραν ενα μεγαλο μερος του 715, διατηρωντας, παντως, τις χαρακτηριστικες γριλιες της Jeep στο εμπρος μερος.
Οι πρωτες spy photos του pickup της Jeep.
Το σιγουρο ειναι πως το Wrangler Pickup, το οποιο θα ονομαζεται Gladiator, θα ειναι μακρυτερο απο το 715, αλλα αν η εκπληξη που μας κρυβουν οι Αμερικανοι για το αισθητικο κομματι εχει στοιχεια απο το DNA του 715, θα μπορουμε να μιλαμε για ενα τερας της Αποκαλυψης…
(Το 715 και παλι)
Αλλα τα νεα, ειναι συγκλονιστικοτερα απ\’ οτι περιμεναμε. Γιατι, η FCA εχει, οπως μαθαινουμε, αποφασισει να χρησιμοποιησει για το Gladiator (Μονομαχος) το πατωμα του θηριωδους Dodge RAM 1500. Και εδω, τα πραγματα περιπλεκονται.
Βλεπουμε οτι ο \”Μονομαχος\” ειναι αρκετα μακρυς
Γιατι φαινεται πως ο παλιοτερος καυγας του πρωταθλητη του Baja και επισημου συνεργατη της Mopar Kent Kroeker με την Chrysler για τη δημιουργια ενος ικανοτερου Ram (εν τελει Ram Runner) για εκτος δρομου κινηση, οδηγει στη γεννηση ενος κτηνωδους pick up με φοβερες δυνατοτητες offroading.
Στο εσωτερικο θα φιλοξενουνται ολες οι ανεσεις των συγχρονων Jeep
Αν εδω, τα τεραστια φορτηγακια μας φαινονται υπερβολικα, στην αλλη ακρη του Ατλαντικου, δεν ειναι μονο δημοφιλη, αλλα και συνεχες θεμα συζητησης: Ειναι το Ram καλυτερο απο το Ford Raptor; Η FCA βαζει τη Jeep σε αυτα τα νερα, με σκοπο οχι μονο το κερδος (διεκδικει ενα μεγαλο μεριδιο πωλησεων) αλλα και το γοητρο, του pick up με τις μεγαλυτερες δυνατοτητες για κινηση εκτος δρομου, τη μεγαλυτερη αντοχη, τη μεγαλυτερη ελκτικη ικανοτητα και πολλα ακομα. Γιατι στην Αμερικη, το μεγεθος μετραει.
To 715, σε περιπτωση που δεν το προσεξες
Σε ο,τι αφορα τους κινητηρες, εδω ειναι τα πιο ενδιαφεροντα: Απο τις ΗΠΑ μαθαινουμε, οτι σε πρωτη φαση, τα νεα Wrangler θα παρουσιαστουν με μια ανανεωμενη εκδοση του υπαρχοντος 3,6 λιτρων V6 Pentastar, αποδοσης περιπου 300 ιππων και 28 κιλων ροπης. Και με τον 3λιτρο EcoDiesel με 200 ιππους και 45 κιλα ροπης (!), καθως η ντηζελ εκδοση του Wrangler θα ειναι ειδικα φτιαγμενη για ρυμουλκηση και μεταφορα βαρεων αντικειμενων, εκτος απο extreme off roading.
Το Ram Runner, στο πατωμα του οποιου θα παταει το Gladiator
Και οι δυο κινητηρες θα φορανε το γνωστο οκταταχυτο κιβωτιο της φιρμας. Το κιβωτιο θα εχει τη δυνατοτητα απεμπλοκης των δυο τροχων (εννοειται πως η τετρακινηση θα ειναι στανταρ) για κινηση σε ασφαλτο, εκτος απο τις γνωστες επιλογες των Jeep.
Στο εσωτερικο, θα υπαρχει το Chrysler Uconnect 8.4 και αρκετα στοιχεια ανεσης απο τα συγχρονα Jeep. Τα περισσοτερα απο τα εξωτερικα μερη του, θα τα μοιραζεται με το \”απλο\” Wrangler, ενω θα ακολουθησει και αρκετες λυσεις απο το Ram Runner με στοχο να κρατηθουν τα κοστη χαμηλα.