Διαθέσιμο το νέο SsangYong XLV από 19.220 €


Προκειται για ενα SsangYong Tivoli κατα 24 εκατοστα μακρυτερο δημιουργωντας ενα τεραστιο πορτ μπαγκαζ 720 λιτρων.
Η SsangYong λανσαρει στην ελληνικη αγορα το νεο της πολυτελες crossover, XLV. Το νεο μοντελο ερχεται να πρωταγωνιστησει στη δημοφιλη κατηγορια των C-Segment Crossovers, διαθετοντας μοναδικα προϊοντικα και χωροταξικα πλεονεκτηματα.  

Ενα πολυχρηστικο, premium crossover που αναμειγνυει τις κομψες γραμμες με τις αυξημενες μεταφορικες ικανοτητες, με χωρο για 5 ενηλικες και το μεγαλυτερο χωρο αποσκευων στην κατηγορια με 720 λιτρα!
Διατιθεται με κινητηρες diesel 1,6 λιτρου & 1,6 βενζινης και με 6ταχυτο μηχανικο & η αυτοματο κιβωτιο της Aisin
Με εκδοσεις AWD με πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων για αυξημενες εκτος δρομου ικανοτητες και οδικη ασφαλεια και υψηλα επιπεδα παθητικης ασφαλειας με 7 αεροσακους.

H SsangYong, η παλαιοτερη κορεατικη φιρμα κατασκευης αυτοκινητων με ειδικευση στην τετρακινηση, ανοιγει το 2ο μεγαλυτερο κεφαλαιο στη συγχρονη ιστορια της, μετα το λανσαρισμα του εκρηκτικου νεου TIVOLI, με το λανσαρισμα του νεου XLV. Βασισμενο στο εντυπωσιακο πρωτοτυπο XLV-Air, το νεο SsangYong XLV «ανοιγει» τη γκαμα της φιρμας προς τα πανω. 
Το νεο XLV, που παιρνει το ονομα του απο τις λεξεις «eXciting Lifestyle Vehicle», ειναι σχεδιασμενο σαν ενα πολυτελες, πολυχρηστικο crossover, ενω με το επιπλεον μηκος του προσφερει ενα διευρυμενο χωρο αποσκευων που το καθιστα ιδανικα πρακτικο για οικογενειακη χρηση. 


Εμφανιση – χρηστικοτητα 

Εχοντας ως βαση την πλατφορμα του Tivoli, με 2,6 μετρα μεταξονιου, το νεο XLV εχει επιμηκυμενο αμαξωμα απο την 3η κολονα (C-pillar) και πισω, μια αυξηση της ταξης των 238 χλστ. Ετσι ο χωρος αποσκευων του εκτοξευεται στα 720 λιτρα (ο μεγαλυτερος στην κατηγορια), ενω η καμπινα των επιβατων εξακολουθει και προσφερει ανετο χωρο φιλοξενιας για 5 ψηλους ενηλικες, οι οποιοι μπορουν να ταξιδευουν με περισσια ανεση για τα ποδια, τους ωμους και τα κεφαλια τους. Παραλληλα, διαθετει και πολλους αποθηκευτικους χωρους μεσα στην καμπινα, οπως αναμεσα στα εμπρος καθισματα, οπου το ντουλαπακι μπορει να χωρισει μεχρι ενα iPad, ενω σε ολες τις πορτες υπαρχει ικανος χωρος για την τοποθετηση ενος μπουκαλιου 1,5 λιτρου. Φυσικα, ο αχανης χωρος αποσκευων διαθετει πολλες χρηστικες λεπτομερειες, οπως πλευρικους γαντζους για τα ψωνια, δικτυ προστασιας αποσκευων, υποδαπεδιο αποθηκευτικο χωρο, μεχρι και δυνατοτητα για κανονικη πριζα 220V/110V.  

Οι στιλιστικες λεπτομερειες που χαρακτηριζουν το Tivoli εχουν διατηρηθει και στο νεο XLV, περιλαμβανομενης της SUV σχεδιασης, του χαρακτηρα σπορ-κουπε και της δυναμικης γραμμης της οροφης, προσφεροντας ενα αποτελεσμα που αποτελει μια πολυδιαστατη και πολυχρηστικη λυση για μια ευρεια γκαμα αγοραστων, με προσαρμοστικοτητα σε πολλα και διαφορετικα lifestyle.

Κινητηρες – κιβωτια 

Το νεο XLV προσφερεται στην Ελλαδα με κινητηρα turbo-diesel 1,6 λιτρου, προδιαγραφων Euro 6. Επισης διατιθεται και ο κινητηρας βενζινης 1,6 (μονο ως FWD – 6Μ/Τ).  

Ο κινητηρας βενζινης e-XGi160 εχει ισχυ 128 ιππων στις 6.000 σ.α.λ., ενω η μεγιστη ροπη των 160 Nm αποδιδεται στις 4.600 σ.α.λ. Το συγχρονο αυτο μοτερ εχει σχεδιαστει για αποτελεσματικη χρηση σε αστικο περιβαλλον και στον ανοιχτο δρομο, ενω εχει πολυ χαμηλο δεικτη NVH (θορυβος, δονησεις, τραχυτητα). 

Ο κινητηρας πετρελαιου e-XDi160 Euro 6 εχει ισχυ 115 ιππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. η μεγιστη ροπη του οριζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., ενω με τη βοηθεια του υπερσυμπιεστη E-VGT 5ης γενιας προσφερει μια μεταξενια, ομαλη και δυναμικη οδηγικη εμπειρια. 

Ο κινητηρας 1,6 diesel εχει εκπομπες ρυπων CO2 της ταξης των 117 γρ./χλμ. (στην εκδοση 2WD, με 6ταχυτο χειροκινητο κιβωτιο και συστημα ISG). Αξιζει να σημειωθει οτι ολες οι εκδοσεις του νεου XLV με χειροκινητο κιβωτιο, εξοπλιζονται με συστημα ISG (Idle Stop & Go). 

Παραλληλα, ο κινητηρας diesel συνδυαζεται με δυο ηδη μεταδοσης: Ενα 6ταχυτο μηχανικο κιβωτιο και ενα 6ταχυτο αυτοματο κιβωτιο της εταιρειας Aisin, με τρια προγραμματα λειτουργιας (Eco, Sport, Winter) και δυνατοτητα χειροκινητων αλλαγων.

Ασφαλεια 

Η ασφαλεια των επιβατων αποτελεσε την απολυτη προτεραιοτητα του νεου XLV, το οποιο και εξοπλιζεται στανταρ με 7 αεροσακους, που περιλαμβανουν μετωπικους, πλευρικους και κεφαλης, αλλα και αεροσακο για τα γονατα του οδηγου. Επισης εξοπλιζεται και με ενα πολυδιαστατο Συστημα Ελεγχου Ευσταθειας (ESP) που συνοδευεται απο τα Συστηματα ARP (Active Rollover Protection – Ενεργη Προστασια απο την Ανατροπη), Brake Assist (Συστημα Υποβοηθησης Φρεναρισματος), Hill Start Assist (Συστημα Υποβοηθησης Εκκινησης στην Ανηφορα), ESS (Emergency Stop Signal – Φωτα Φρεναρισματος με λειτουργια Κινδυνου), Συστημα Ελεγχου Πιεσης των Ελαστικων (TPMS), καθως και ηχητικη και οπτικη ενημερωση χρησης για ολες τις 5 ζωνες ασφαλειας στο εσωτερικο. Παραλληλα, τα φωτα ημερας LED ειναι στανταρ εξοπλισμος, ενω τα φωτα υψηλης αποδοσης (xenon) ειναι επισης διαθεσιμα. 


Τετρακινηση – ενεργητικη ασφαλεια

Το DNA της SsangYong ειναι εμποτισμενο με τετρακινητη εμπειρια ανω των 60 χρονων, οποτε και το XLV ειναι διαθεσιμο με εξυπνο συστημα τετρακινησης (Active AWD με Lock Mode). Το ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα τετρακινησης, φροντιζει για την κατανομη της ροπης μεταξυ των δυο αξονων και προσαρμοζεται αυτοματα αναλογα το ειδος του οδοστρωματος και των συνθηκων οδηγησης, προκειμενου να προσφερει τη μεγιστη επιδοση. Μεχρι τα 40 χλμ./ωρα το συστημα τετρακινησης μπορει να κλειδωσει τη ροπη αναμεσα στους αξονες, για ακομα μεγαλυτερες εκτος δρομου ικανοτητες. Μαλιστα, το νεο XLV στις τετρακινητες εκδοσεις του, εξοπλιζεται με πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων, για ανετη και ασφαλη κινηση στο δρομο, αυξημενη ελευθερια αρθρωσης των τροχων αλλα και βελτιστη προσφυση εκτος δρομου. Στανταρ στις εκδοσεις AWD ειναι και η ρεζερβα αναγκης. 

Για ακομα μεγαλυτερη ασφαλεια και σταθεροτητα, ειδικα κατα την οδηγηση σε δυσκολες εκτος δρομου συνθηκες, το συστημα τετρακινησης του XLV υποβοηθιεται απο το Hill Start Assist, που φροντιζει για τη βελτιστη κατανομη της δυναμης ανα τροχο, με βαση το αν αυτος σπιναρει η οχι. Για το βελτιστο φρεναρισμα εκτος δρομου, τα συστηματα ESP και ABS συνεργαζονται με την τετρακινηση, προσφεροντας μεγαλυτερη ασφαλεια. 

Παραλληλα το «εξυπνο» τιμονι Smart Steer, στανταρ σε ολες τις εκδοσεις του μοντελου, διαθετει ρυθμιση της υποβοηθησης σε τρια επιπεδα (Normal, Comfort & Sport), για να προσαρμοζεται στις εκαστοτε οδηγικες απαιτησεις. 
Εξοπλισμος

Το νεο XVL προσφερεται με μια εκτενη λιστα στανταρ εξοπλισμου ανεσης και ασφαλειας, που συνηθως ειναι προαιρετικη σε αλλα ανταγωνιστικα μοντελα.  Το καθισμα του οδηγου μπορει να ειναι ηλεκτρικα ρυθμιζομενο, υπαρχουν διαθεσιμα εμπρος και πισω θερμαινομενα καθισματα, θερμαινομενο τιμονι και αυτοματος κλιματισμος δυο ζωνων με 3 μνημες. 

Ενα νεο συστημα infotainment με οθονη υψηλης ευκρινειας 7 ιντσων, με θυρες AUX, USB & HDMI που επιτρεπει την αναπαραγωγη ηχου απο εξωτερικες πηγες, συστημα Buetooth, δυνατοτητα συνδεσης με iPod και iPhone, αλλα και συστημα πλοηγησης της Tom-Tom και καμερα οπισθοπορειας ειναι ολα διαθεσιμα. 

Ο πινακας οργανων (SuperVision) μπορει να προσαρμοστει στις διαθεσεις του οδηγου αλλαζοντας μεχρι και 6 χρωματα φοντου (κοκκινο, μπλε, κιτρινο, γαλαζιο, ασπρο και μαυρο), ενω υπαρχει και διακριτικος εσωτερικος κρυφος φωτισμος, που δημιουργει μια φιλοξενη ατμοσφαιρα κατα τη βραδινη οδηγηση. 

Το νεο XLV ειναι εξοπλισμενο και με αισθητηρες παρκαρισματος περιφερειακα του αμαξωματος, cruise control, αυτοματα φωτα & υαλοκαθαριστηρες και ηλεκτροχρωματικο εσωτερικο καθρεπτη. 

Χρωματα – customization 

Το νεο XLV προσφερεται με επιλογες 8 χρωματων αμαξωματος, τα οποια μπορουν να προσωποποιηθουν περαιτερω με τη επιλογη 2-tone, που εξασφαλιζει ακομα μεγαλυτερη προσαρμοστικοτητα στις ατομικες στιλιστικες επιλογες του πελατη. 

Στο εσωτερικο προσφερεται η επιλογη μεταξυ μπεζ και μαυρων χρωματισμων, που μπορουν να συνδυαστουν ειτε με υφασμα πολυτελειας, ειτε με πραγματικο δερμα, ειτε με συνδυασμο υφασματος – δερματινης (μονο σε μαυρο Geonic pattern). Παραλληλα, υπαρχει και η δυνατοτητα επιλογης δερματινου εσωτερικου σε κοκκινες αποχρωσεις.

5ετης Πληρης Καλυψη SsangYong 

Το νεο XLV συνοδευεται απο την «5ετη Πληρη Καλυψη SsangYong» που σημαινει οτι καλυπτεται απο 5ετη πληρη εργοστασιακη εγγυηση, 5ετες δωρεαν service και 5ετη δωρεαν οδικη βοηθεια.

Οι τιμες διαμορφωνονται απο τα 19.200 € για το 1.6 βενζινης με μηχανικο κιβωτιο στην εκδοση STD (συμπεριλαμβανονται εκπτωση 1.000 € και οφελος αποσυρσης 1320 €). Το XLV με τον 1.6 diesel με μηχανικο κιβωτιο κοστιζει 21.960 €, ενω το τετρακινητο μοντελο πωλειται απο 25.380 €.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!