Με δίλιτρο turbo μπόξερ 300 ίππων η Porsche 718 Boxster

Porsche 718 Boxster: Το νεο roadster της Porsche με τον κινητηρα στο κεντρο και τους τετρακυλινδρους υπερτροφοδοτουμενους boxer των 2.0 και 2.5 λιτρων.

Εικοσι χρονια μετα το ντεμπουτο της πρωτης Boxster, η Porsche παρουσιαζει τις νεες εκδοσεις αυτων των roadster με τον κινητηρα να ειναι τοποθετημενος παντα στο κεντρο. Τα μοντελα της νεας γενιας ονομαζονται 718 Boxster και 718 Boxster S.


     Αυξημενη ισχυς κατα 35 ιππους – 14% μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου

Τα διθεσια αυτοκινητα ειναι πλεον πιο ισχυρα, αλλα και πιο οικονομικα στην καταναλωση καυσιμου. Ταυτοχρονα αποτελουν και ενα «φορο τιμης» στους τετρακυλινδρους κινητηρες μποξερ που χρησιμοποιηθηκαν στην Porsche 718 ενα αυτοκινητο που διακριθηκε στους αγωνες τη δεκαετια του \’60. 

Το σημαντικοτερο χαρακτηριστικο της νεας σειρας μοντελων ειναι ο νεος τετρακυλινδρος, υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας μποξερ.

Η 718 Boxster αποδιδει 300 ιππους με χωρητικοτητα 2 λιτρων, ενω η 718 Boxster S αποδιδει 350 ιππους με χωρητικοτητα 2,5 λιτρων.


Στο μοντελο S, η Porsche χρησιμοποιει και εναν υπερσυμπιεστη με μεταβλητη γεωμετρια στροβιλου. Αυτο που εντυπωσιαζει στα νεα μοντελα ειναι η σημαντικη αυξηση ισχυος (κατα 35 ιππους) σε συγκριση με τα προηγουμενα μοντελα Boxster, αλλα και η αποδοτικοτητα των νεων υπετροφοδοτουμενων κινητηρων.


Η βελτιωση στην οικονομια καυσιμου των νεων 718 Boxster αγγιζει το ποσοστο του 14%.

Με το λανσαρισμα της νεας γενιας της Boxster 718, η Porsche υλοποιει και παλι τη φιλοσοφια του σπορ αυτοκινητου με τετρακυλινδρο κινητηρα. Ο διλιτρος κινητηρας της 718 Boxster εχει μεγιστη ροπη 380 Nm (αυξημενη κατα 100 Nm), και η ροπη αυτη ειναι διαθεσιμη απο τις 1.950 εως τις 4.500 σ.α.λ. Η ροπη του κινητηρα 2,5 λιτρων της 718 Boxster S αγγιζει τα 420 Nm (αυξημενη κατα 60 Nm), απο τις 1.900 εως τις 4.500 σ.α.λ.

Ετσι, τα νεα μοντελα 718 Boxster εχουν ακομα καλυτερη επιταχυνση. Η 718 Boxster – με το κιβωτιο PDK και το πακετο εξοπλισμου Sport Chrono – επιταχυνεται απο τα 0 στα 100 χλμ./ωρα σε 4,7 δευτερολεπτα (0,8 δευτερολεπτα ταχυτερα). Η 718 Boxster S με τον ιδιο εξοπλισμο ολοκληρωνει την ιδια επιταχυνση σε 4,2 δευτερολεπτα (0,6 δευτερολεπτα ταχυτερα). Η τελικη ταχυτητα της Boxster S ειναι 275 χλμ./ωρα, ενω η 718 Boxster S εχει τελικη ταχυτητα 285 χλμ./ωρα.


Με την υπερτροφοδοτηση στους κινητηρες της Porsche, οι οδηγικες επιδοσεις αναβαθμιζονται, ενω ταυτοχρονα βελτιωνεται η οικονομια καυσιμου. Στην 718 Boxster, ο τετρακυλινδρος κινητηρας με το κιβωτιο PDK πετυχαινει τιμη καταναλωσης κατα NEDC που δεν υπερβαινει τα 6,9 λ./χλμ. (μειωμενη κατα 1,0 λ./100 χλμ.).  Στην 718 Boxster S, ο κινητηρας μποξερ των 2,5 λιτρων με το κιβωτιο PDK καταναλωνει μολις 7,3 λ./100 χλμ. (0,9 λ./100 χλμ. λιγοτερο).

Τα μοντελα 718 διαθετουν στο βασικο τους εξοπλισμο ενα εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων.

Το κιβωτιο ταχυτητων Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) διατιθεται προαιρετικα.



Νεος σχεδιασμος που τονιζει το εντονοτερο προφιλ

Τα μοντελα 718 ξεχωριζουν με την πρωτη ματια. Το εμπρος τμημα του νεου roadster εχει μια πολυ πιο εντονα «σμιλευμενη» φορμα. Οι πολυ μεγαλυτερες εισαγωγες αερα μπροστα ειναι το χαρακτηριστικο που δηλωνει την υπαρξη των νεων υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων. Η εικονα της 718 Boxster απο επρος, ολοκληρωνεται με τους νεους προβολεις bi-xenon που διαθετουν ενσωματωμενα φωτα ημερας LED.

Οι προβολεις LED με φωτα ημερας τεσσαρων σημειων αποτελουν μερος του νεου προαιρετικου εξοπλισμου.

Κοιτωντας τα απο το πλαϊ, τα νεα μοντελα ξεχωριζουν με τα νεα, ανεξαρτητα σχεδιασμενα φτερα και τα πλευρικα μαρσπιε τους. Οι πορτες πλεον ειναι σχεδιασμενες χωρις καλυμματα εσοχης στις χειρολαβες. Οι νεοι τροχοι 19 ιντσων περιλαμβανονται στο βασικο εξοπλισμο της 718 Boxster S, ενω προαιρετικα διατιθενται και τροχοι 20 ιντσων.

Το επισης νεο πισω τμημα της 718 Boxster εχει πολυ φαρδυτερη εμφανιση, κυριως λογω της τονισμενης λωριδας με ενσωματωμενο το λογοτυπο Porsche αναμεσα στα πισω φωτα, τα οποια ξεχωριζουν με την τρισδιαστατη τεχνολογια LED και τα stop τεσσαρων σημειων που διαθετουν.



Πιο σπορ ρυθμιση της αναρτησης για μεγαλυτερη ευελιξια

Σε ο,τι αφορα τα δυναμικα χαρακτηριστικα οδηγησης, το νεο roadster ακολουθει τα βηματα της πρωτης 718. Η εντελως νεα ρυθμιση της αναρτησης εξασφαλιζει τις επιδοσεις στις στροφες και τη γρηγορη οδηγηση σε επαρχιακους δρονους ενω το ηλεκτρομηχανικο συστημα διευθυνσης ειναι διαμορφωμενο ετσι ωστε να ειναι δεκα φορες πιο αμεσο.

Ετσι, η 718 Boxster αποκτα ακομα μεγαλυτερη ευελιξια και ο ελεγχος της με το τιμονι γινεται ευκολοτερος, τοσο στην αγωνιστικη πιστα, οσο και στην καθημερινη οδηγηση.



Μειον 10 και μειον 20: Αναρτηση PASM

Προαιρετικα διατιθεται η αναρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), με την οποια το αμαξωμα χαμηλωνει κατα δεκα χιλιοστα. Για πρωτη φορα, η σπορ αναρτηση PASM που χαμηλωνει το αμαξωμα κατα 20 χιλιοστα διατιθεται προαιρετικα για την 718 Boxster S.

Η ενεργη αυτη αναρτηση, ο οποια επισης ειναι ρυθμισμενη διαφορετικα, προσφερει εναν ακομα καλυτερο συνδυασμο μεταξυ ανεσης στις μεγαλες αποστασεις και σκληροτητας για σπορ οδηγηση.



Πλουσιο πακετο εξοπλισμου Sport Chrono για δυναμικη οδηγηση

Οπως και στην 911, το προαιρετικο πακετο εξοπλισμου Sport Chrono διαθετει πλεον, εκτος απο τα τρια προγραμματα Normal, Sport και Sport Plus, το προγραμμα ξεχωριστων επιμερους ρυθμισεων Individual. Στα μοντελα με το κιβωτιο PDK εχει προστεθει ο διακοπτης Sport Response. Εμπνευσμενο απο τους αγωνες αυτοκινητου, το μπουτον αυτο επιτρεπει στον οδηγο να διαμορφωνει το βαθμο αποκρισης του κινητηρα και του κιβωτιου PDK, ετσι ωστε να ειναι πολυ αμεσος.



Εσωτερικο με το νεο Συστημα Διαχειρισης Επικοινωνιων PCM στο βασικο εξοπλισμο
Στο εσωτερικο της 718 Boxster, τον οδηγο υποδεχεται το γνωριμο περιβαλλον Porsche, το οποιο πλεον ειναι αναβαθμισμενο με νεα στοιχεια, οπως ο πινακας οργανων. Ενα καθοριστικης σημασιας στοιχειο στη νεα διαταξη του εσωτερικου ειναι το Συστημα Διαχειρισης Επικοινωνιων (PCM) με προεγκατασταση για κινητο τηλεφωνο, υποδοχες για μοναδες ηχου και το πακετο Sound Package Plus με ισχυ 110 W. Το συστημα PCM μπορει να αναβαθμιστει με προαιρετικες μοναδες, ετσι ωστε να προσαρμοστει εκτενως στις προσωπικες σας απαιτησεις. Για παραδειγμα, προσφερεται η μοναδα πλοηγησης με φωνητικο ελεγχο που διευκολυνει την εισαγωγη προορισμων. Επιπλεον, προσφερεται η μοναδα Connect Plus που αποτελει επεκταση της μοναδας πλοηγησης και προσφερει εκτεταμενες υπηρεσιες μεσω διαδικτυου.



718 Boxster: μεικτη καταναλωση καυσιμου: 7,4-6,9 λ./100 χλμ. – αστικος κυκλος: 9,9-9,0 λ./100 χλμ. – υπεραστικος κυκλος: 6,0-5,7 λ./100 χλμ. Εκπομπες CO2: 168 – 158 γρ./χλμ., κατηγορια αποδοτικοτητας (Γερμανια): E-D.

718 Boxster S: μεικτη καταναλωση καυσιμου: 8,1-7,3 λ./100 χλμ. – αστικος κυκλος: 10,7-9,5 λ./100 χλμ. – υπεραστικος κυκλος: 6,5-9,0 λ./100 χλμ. Εκπομπες CO2: 184 – 167 γρ./χλμ., κατηγορια αποδοτικοτητας (Γερμανια): F-E.




Η ιστορια της 718

Οι τετρακυλινδροι κινητηρες μποξερ εχουν μακρα παραδοση στην Porsche – και εχουν σημειωσει απιστευτη επιτυχια. Στα τελη της δεκαετιας του \’50, η 718 – διαδοχος της θρυλικης Porsche 550 Spyder – ηταν το αυτοκινητο οπου τοποθετηθηκε ο τετρακυλινδρος κινητηρας μποξερ στην ισχυροτερη εκδοση της ιστοριας του. Ειτε με τη συμμετοχη της στον 12ωρο αγωνα του Sebring το 1960, ειτε αγωνιζομενη στο Ευρωπαϊκο Πρωταθλημα Αναβασεων που διηρκεσε απο το 1958 εως το 1961, η Porsche 718 κυριαρχησε απεναντι στους πολλους ανταγωνιστες της, χαρη στον αποδοτικο τετρακυλινδρο κινητηρα μποξερ που \”φορουσε\”. Η 718 κατελαβε την πρωτη θεση τρεις φορες απο το 1959 εως το 1960 στο θρυλικο Targa Florio της Σικελιας. Στο Ραλι 24 Ωρων του Λε Μαν το 1958, η 718 RSΚ με τον τετρακυλινδρο κινητηρα των 142 λιτρων κατεκτησε τη νικη στην κατηγορια της.



.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=xIp13ZvDJgk]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!