Το 2017, με τιμή στο όριο των 50.000 ευρώ, έρχεται το Alpine A110

Μπορει να αργησε λιγακι η Renault, ομως το εκανε το θαυμα της: Με το Alpine Vision, ενα concept που και οι πετρες ξερουν οτι χρησιμοποιησε ως πηγη εμπνευσης το θρυλικο Alpine A110, η γαλλικη εταιρεια επαναφερει τη φιρμα Alpine στα πραγματα και μαλιστα με… συνοπτικες διαδικασιες. Γιατι αυτο το πανεμορφο, πισωκινητο και εκρηκτικο σε ο,τι αφορα τις επιδοσεις coupe, θα πατησει στους δρομους, αν ολα πανε οπως τα σχεδιαζει η Renault, το 2017. Και σε τιμη… λαχταριστη, λιγο πανω απο τις 50.000 ευρω, οπως λεει η Renault.

Δε θελουμε να στο χαλασουμε, αλλα μην κανεις χαρες. Γιατι, το \”κατι παραπανω απο 50.000\”, στην Ελλαδα μετατρεπεται \”μαγικα\” σε κατι παρακατω απο 90.000 ευρω, λογω -τι αλλο;- των φορων. Οπως ακριβως εγινε με την Alfa Romeo 4C.
Εμεις, βεβαια, δεν ξενερωνουμε, μιας και η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια (που ξερεις, μπορει ο γραφων να γινει πρωθυπουργος και, τοτε, θα δεις κινητρα για την αγορα σπορ αυτοκινητων και φοροελαφρυνσεις) και γι\’ αυτο ζαχαρωνουμε ηδη το Alpine πριν το δουμε απο κοντα. Το Alpine Vision Concept, αποκαλυφθηκε σε μια ειδικη εκδηλωση στο Μονακο, κανοντας ευθεια παραπομπη στην επιτυχια της Alpine στο Rally Monte Carlo και θα μας το δειξει τον επομενο μηνα στη Γενευη, με μια εκδοση παραγωγης να αποκαλυπτεται στην εκπνοη του 2016.

Βεβαια, αυτο το concept ειναι κοντα στην παραγωγη και ετσι δεν θα πρεπει να περιμενουμε δραματικες αλλαγες σε αυτο το εκπληκτικο, με ρετρο λουκ αυτοκινητο. Θα πρεπει ωστοσο να περιμενουμε για να μαθουμε τι κρυβει κατω απο το καπο, πως παει στο δρομο και πως φαινεται απο κοντα.

Καλο ειναι παντως να κραταμε… μεγαλο καλαθι, αν λαβουμε υποψιν οτι φτιαχνεται για να χτυπησει τη BMW M2, την Porsche Cayman και την Alfa Romeo 4C, καθως και πολλα ακομα fun to drive αυτοκινητα, αλλα και οτι την εξελιξη του, οπως και την εξελιξη ολων των μοντελων (ναι, θα βγαλει και αλλα, με επομενο ενα SUV) της Alpine, ανελαβε μια νεα ομαδα, υπο τον πρωην επικεφαλης της Renault Sport, Bernard Olliver. Ε, απο αυτο τον ανθρωπο, δεν μπορεις να περιμενεις αποστειρωμενα αυτοκινητα.
Το πρωτο νεο μοντελο της Alpine μετα απο το 1995, οποτε και ειχε \”σιγησει\” η εταιρεια, θα εχει βαρος περιπου 1.100 κιλα και εναν turbo τετρακυλινδρο -πιθανοτατα ενα \”πειραγμενο- μοτερ του Clio RS, με αυτοματο σειριακο κιβωτιο, οπως υποδεικνυουν και τα paddles στο τιμονι. Και θα κανει το 0-100 χ.α.ω. σε λιγοτερα απο 4,5 δευτερολεπτα.

Και πως θα ειναι στο δρομο; \”Μια αληθινη Alpine, σημαινει (σ.σ. οτι θα εχει) το DNA της Alpine, που ειναι ελαφρια, γρηγορη και ευχαριστη στην οδηγηση\”, λεει στο περιοδικο Autocar ο Olliver και σημειωνει οτι η Renault πιστευει πως \”μια νεα Alpine θα επρεπε πρωτιστως να ειναι ενα μοντερνο αυτοκινητο, με μοντερνο σχεδιασμο και μοντερνα τεχνολογια, καθως και δευτερευοντως ενα αυτοκινητο που θα δειχνει ταυτοχρονα την κληρονομια του\”. 

C\’ est magnifique, Renault…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!