Τo Νεο DS 4 Γεννιέται !

 


  Ενα αυτοκινητο της κατηγοριας των Premium “C”, το νεο DS 4, ειναι το σημειο οπου συναντωνται η γαλλικη πολυτελεια και η προηγμενη τεχνολογια, με μια τολμηρη σχεδιαση. Εχει σχεδιαστει για πελατες που αναζητουν το ιδιαιτερο στυλ, καθαρες γραμμες, διαισθητικοτητα, τεχνολογια και απολαυση οδηγησης. Το συγκεκριμενο concept, ετσι οπως “παντρευει” τις αξιες της DS, αναμενεται να προσελκυσει πολλες διαφορετικες κατηγοριες πελατων.

 

  Η επιλογη της τεχνολογιας στο νεο DS 4 εχει σχεδιαστει ειδικα για να ξεχωριζει σε τεσσερις σημαντικους τομεις: Ηλεκτροκινηση E-TENSE, συνδεσιμοτητα για ενα κομψο και ψηφιακο εσωτερικο, ανεση και δυναμικη ηρεμια, αλλα και τη νεα φωτιστικη υπογραφη DS.

 

 

Τεχνολογια E-TENSE: Το μελλον της ηλεκτροκινησης

 


  Η πρωτη και πολυ σημαντικη εφαρμογη που χαρακτηριζει το νεο μοντελο, ειναι η εξελιξη μιας νεας εκδοσης της πλατφορμας EMP2. Μια –και παλι- αρθρωτη πλατφορμα που επιτρεπει τη χρηση διαφορετικων κινητηρων, με σταθερα χαρακτηριστικα την απολυτη ασφαλεια και την αναδειξη των δυναμικων χαρακτηριστικων του νεου DS 4 για το οποιο εξελιχθηκε αποκλειστικα.

 

  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 επετρεψε τη βελτιωση πολλων χρησιμων χαρακτηριστικων, ενω ταυτοχρονα “απελευθερωνει” το σχεδιασμο και την αισθητικη εκφραση, η οποια εχει επιτρεψει στους σχεδιαστες να παρουσιασουν ενα σχημα με πρωτοφανεις αναλογιες.

 

 

Αρχιτεκτονικη

 

  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 εχει εξελιχθει για να επιτυχει τις επιθυμητες αναλογιες και τη μεγιστη αεροδυναμικη αποδοση. Η αισθητικη ισορροπια αναμεσα στο μεγεθος των τροχων και του αμαξωματος, ειναι μοναδικη στη συγκεκριμενη κατηγορια των Premium C μοντελων. Η εμφανιση της σιλουετας που ειναι ταυτοχρονα δυναμικη, αλλα και πρακτικη, με το καπο να ειναι ιδιαιτερα χαμηλα και την αυξηση του υψους προς το πισω μερος να αποτελει ενα ειδος δυναμικης υπογραφης στην εμφανιση του νεου DS 4.

 

 

Μειωση βαρους

 

  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 επιτρεπει την εισαγωγη στη διαδικασια της συναρμολογησης, νεων εξαρτηματων κατασκευασμενων απο συνθετικα υλικα. Τα δομικα στοιχεια της ειναι θερμικα συμπιεσμενα, ενω και με τη χρηση νεων στοιχειων οπως ειναι η κεντρικη μοναδα του κλιματισμου που εχει περιορισμενες διαστασεις, απελευθερωνεται περισσοτερος χωρος για εκμεταλλευση, ως αποθηκευτικος, για τους επιβαινοντες, ενω περιοριζεται και το συνολικο βαρος του οχηματος. 

 

 

 

Ασφαλεια

 

  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 σχεδιαστηκε για να συμμορφωνεται με τα πιο προσφατα και αυστηροτερα προτυπα ασφαλειας για τους καταναλωτες, χωρις να επηρεαζεται η αποδοση της απο το συνολικο βαρος του αυτοκινητου.

 

 

Δυναμικες και ακουστικες ιδιοτητες

 

  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 υιοθετει την ιδεα της δυναμικης ηρεμιας που ειναι τοσο αγαπητη στα μοντελα της DS Automobiles. Η χρηση τεχνικων λυσεων, οπως η νεα τεχνολογια συγκολλησης των μερων μεταξυ τους, καθως και πληρως επανασχεδιασμενα εξαρτηματα της αναρτησης και του συστηματος διευθυνσης, εγγυωνται ασυγκριτη ανεση κατα την οδηγηση. Παραλληλα, μεσω της βελτιστης ακαμψιας του αμαξωματος, η αποκριση στις εντολες του οδηγου ειναι αμεση και ετσι διαμορφωνεται το προφιλ της κορυφαιας οδηγικης απολαυσης.

 

 

Plug-in Hybrid

 


  Η νεα εκδοση της πλατφορμας EMP2 σχεδιαστηκε για να φιλοξενησει μια νεα γενια plug-in υβριδικη τεχνολογια, χωρις να αλλαζει ο χωρος της καμπινας. Ενας τετρακυλινδρος κινητηρας 180 ιππων με Turbo, συνδυαζεται με ηλεκτροκινητηρα αποδοσης 110 ιππων και το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων EAT8, παρουσιαζοντας συνδυασμενη ισχυ 225 ιππων. Το μηχανικο συνολο τροφοδοτειται απο μια πιο αποδοτικη μπαταρια με νεες πιο συμπαγεις και μεγαλυτερες ενεργειακες κυψελες, που δινουν μια αυτονομια ανω των 50 χιλιομετρων σε λειτουργια μηδενικων εκπομπων (συνδυασμενος κυκλος WLTP).

 

 

Συνδεσιμοτητα για κομψο και ψηφιακο εσωτερικο

 

  Αναφορικα με τη συνδεσιμοτητα, προτεραιοτητα ηταν η παροχη λυσης προκειμενου ο οδηγος να μην χρειαζεται να απομακρυνει τα ματια του απο το δρομο, κατι που θα αποτελουσε ενα αδιαμφισβητητο οφελος για την ασφαλεια. Με την ονομασια DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY, αυτη η πρωτοποριακη οπτικη εμπειρια ειναι το πρωτο βημα προς την επαυξημενη πραγματικοτητα (Augmented Reality). Με αυτη τη νεα και πραγματικα συναρπαστικη τεχνολογια, οι ζωτικες πληροφοριες που χρειαζεται ο οδηγος προβαλλονται απευθειας στο δρομο. Χρησιμοποιωντας μια οπτικη ψευδαισθηση, τα δεδομενα εμφανιζονται τεσσερα μετρα μπροστα απο το παρμπριζ για να “συναντησουν” το βλεμμα του οδηγου διαγωνια, με μια μεγαλη προβολη 21 ιντσων που παρουσιαζεται για πρωτη φορα στη συγκεκριμενη κατηγορια. Βασικες πληροφοριες οπως ταχυτητα, βοηθητικα προγραμματα οδηγησης, πλοηγηση, προειδοποιητικα μηνυματα η ακομη και η συχνοτητα του ραδιοφωνικου σταθμου η το κομματι που παιζει απο το MP3, αλλα και τα στοιχεια για τυχον τηλεφωνικη κληση στο smartphone, προβαλλονται πλεον στο δρομο.

 

  Αυτη η διαισθητικη και βιωματικη τεχνολογια αποτελει μερος μιας ευρυτερης αντιληψης, στην καρδια ενος εντελως επανασχεδιασμενου συστηματος ψυχαγωγιας: του DS IRIS SYSTEM. Η νεα μορφη διασυνδεσης, βασιζεται στην χρηστικοτητα ενος smartphone με απλη, απροσκοπτη και γρηγορη διεπαφη που βασιζεται στην ιδεα των προφιλ που εξατομικευονται πληρως με εικονιδια. Οι ρυθμισεις και η οθονη φορτωνουν αυτοματα οταν ο χρηστης μπαινει στο αυτοκινητο. Η ιδεα πισω απο αυτο το επιπεδο εξατομικευσης ειναι να μπορει ο καθενας να προσαρμοζει το περιεχομενο στις απαιτησεις του.

 

  Το DS IRIS SYSTEM μπορει να ελεγχθει με φωνητικες εντολες, αλλα και με κινηση. Ενας πρωτοπορος κατασκευαστης, η DS περασε τα ορια της αυτοκινητοβιομηχανιας για να βρει εναν συνεργατη ικανο να προσφερει στους πελατες του την καλυτερη λυση φωνητικης αναγνωρισης στη μητρικη γλωσσα του καθε χρηστη. Το DS IRIS SYSTEMδιαθετει εναν προσωπικο βοηθο ικανο να αναγνωριζει καθε εντολη που εχει δοθει φωνητικα, ετσι ωστε το συστημα να μπορει να εκτελει τα αιτηματα.

 

  Το DS SMART TOUCH, που βρισκεται στην κεντρικη κονσολα, ειναι μια οθονη που μπορειτε να χρησιμοποιησετε διαισθητικα με την κινηση του χεριου, χωρις να χρειαζεται επαφη με την οθονη. Η οθονη αναγνωριζει επισης κανονικες κινησεις που χρησιμοποιουνται σε tablet και smartphones, οπως μεγεθυνση, σμικρυνση και ανιχνευση χειρογραφου.

 

  Προκειμενου το συστημα και η χαρτογραφηση του να λειτουργει παντα στο υψηλοτερο επιπεδο, οι ενημερωσεις θα γινονται αμεσως μεσω του cloud.

 

 

Ανεση και δυναμικη ηρεμια

 

  Ηδη προσφερεται στα DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK και DS 9, αυτονομη οδηγηση επιπεδου 2, που ειναι αυτη τη στιγμη το υψηλοτερο επιπεδο που επιτρεπεται στην Ευρωπη. Για το νεο DS 4 με το DS DRIVE ASSIST 2.0, υπαρχει μια σημαντικη αναβαθμιση.

 

  Αυτο σημαινει πως η ακριβης θεση του αυτοκινητου στη λωριδα της επιλογης του οδηγου, συμπληρωνεται απο νεες λειτουργιες οπως ημι-αυτονομη προσπεραση, ρυθμιση ταχυτητας για στροφες και προσαρμογη στην ταχυτητα που οριζει ο Κ.Ο.Κ. με πινακιδες στο δρομο.

 

  Το DS DRIVE ASSIST 2.0 περιλαμβανει αισθητηρες που καταγραφουν ολα οσα συμβαινουν μεσα και γυρω απο το αυτοκινητο για να βοηθησουν τον οδηγο. Πληρως εξοπλισμενο, με μετωπικο ρανταρ, αλλα και αισθητηρες στις τεσσερις γωνιες του αυτοκινητου και μια καμερα στο πανω μερος του παρμπριζ, το νεο DS 4 τοποθετειται εκει οπου ο οδηγος του θελει μεσω τεχνητης νοημοσυνης, η οποια αναλυει πληροφοριες που συλλεγονται σε πραγματικο χρονο.

 

  Η DS Automobiles ασχολειται ιδιαιτερα και με την εννοια της δυναμικης ηρεμιας. Με το νεο DS 4, αυτο μεταφραζεται σε κορυφαια για τα δεδομενα της κατηγοριας αποκριση απο τα χειριστηρια. Ενα απο τα πιο δυνατα σημεια του νεου μοντελου ειναι η ελεγχομενη με τη συνδρομη καμερας καταγραφης δεδομενων, αποσβεση απο την αναρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, που ειναι αλλη μια αποκλειστικη τεχνολογια για το νεο DS 4 στην κατηγορια. Η καμερα ειναι τοποθετημενη στο πανω μερος του παρμπριζ, συλλεγει πληροφοριες σε πραγματικο χρονο για την κατασταση του δρομου που ειναι μπροστα απο το αυτοκινητο και μεταδιδει τα δεδομενα σε εναν υπολογιστη. Με τη συνδρομη τεσσαρων αισθητηρων που προσφερουν δεδομενα αναφορικα με την κατασταση του καθε σημειου του αυτοκινητου και τριων μετρητων επιταχυνσης, το συστημα ελεγχει ανεξαρτητα καθε τροχο. Χρησιμοποιωντας τις πληροφοριες που λαμβανει, κανει την αναρτηση πιο σκληρη η πιο μαλακη αναλογα με το τι απαιτειται ανα περιπτωση. Το αποτελεσμα ειναι οι επιβατες του νεου DS 4 να απολαμβανουν αυξημενη ανεση ανεξαρτητα απο την κατασταση του δρομου.

 

 

DS NIGHT VISION: Μια ακομα τεχνολογια που επιτρεπει στα μοντελα της DS Automobiles να ξεχωριζουν απο τον ανταγωνισμο. Το συστημα καθιστα τον δρομο και τους κινδυνους του, οσο το δυνατον πιο ορατους. Μια καμερα υπερυθρης ακτινοβολιας, που βρισκεται στη μασκα, εντοπιζει τους πεζους και τα ζωα εως 200 μετρα μπροστα απο το αυτοκινητο κατα τη διαρκεια της νυχτας και σε συνθηκες περιορισμενης ορατοτητας. Ο οδηγος βλεπει το δρομο στον ψηφιακο πινακα των οργανων και βλεπει οτι οι κινδυνοι εμφανιζονται ως προειδοποιησεις στην οθονη DS EXTENDED HEAD UP, επιτρεποντας του να αντιδρασει αναλογα.

 

 

 

Φωτιστικη Υπογραφη DS

 


  Με μια νεα γενια προβολεων DS MATRIX LED VISION που ειναι πιο στενοι και πιο μοντερνοι, οι τεχνολογιες Matrix Beam και Dynamic Bending Lightσυνδυαστηκαν στο ιδιο συστημα για να προσφερουν εκτος των αλλων, μια ξεχωριστη και μοναδικη φωτιστικη ταυτοτητα.

 

  Οι προβολεις DS MATRIX LED VISION εξακολουθουν να αποτελουνται απο τρεις μοναδες LED που ειναι η υπογραφη DS Automobiles:

 

Η εσωτερικη μοναδα του προβολεα που χρησιμοποιειται αφορα τα φωτα πορειας.

 

  Η περιστρεφομενη κεντρικη μοναδα μπορει να γυρισει σε γωνια 33,5° και φωτιζει τις πλευρες του οδοστρωματος, ενω ακολουθει και το στριψιμο του αυτοκινητου. Το συστημα προσαρμοζεται στις συνθηκες κυκλοφοριας, τη γωνια του τιμονιου, την ταχυτητα και τις καιρικες συνθηκες με πεντε προκαθορισμενες λειτουργιες: town (αστικο περιβαλλον), country (επαρχιακο οδικο δικτυο), motorway (εθνικο οδικο δικτυο), poor weather (κακοκαιρια) και fog (ομιχλη- συνθηκες περιορισμενης ορατοτητας). Η τεχνολογια αυτη ειναι ταυτοχρονα και ενα “νευμα” στους πρωτοποριακους κατευθυντικους προβολεις της DS του 1967.

 

  Η εξωτερικη μοναδα Matrix Beam ενεργοποιειται για οδηγηση, χωριζεται σε δεκαπεντε τμηματα που ενεργοποιουνται και απενεργοποιουνται ανεξαρτητα, αναλογα με τις συνθηκες οδηγησης που αναγνωριζουν οι αισθητηρες του συστηματος.

 

  Οι προβολεις προσαρμοζονται στις συνθηκες κυκλοφοριας, τη γωνια του τιμονιου, την ταχυτητα και τις καιρικες συνθηκες με πεντε προκαθορισμενες λειτουργιες και δινουν τη δυνατοτητα στον οδηγο να εχει διαρκως ενεργοποιημενη τη “μεγαλη σκαλα” χωρις ποτε να ενοχλουνται οι αλλοι χρηστες του δρομου. Χρησιμοποιωντας την καμερα που βρισκεται στο πανω μερος του παρμπριζ, αυτοι οι εξυπνοι προβολεις προσαρμοζουν αυτοματα τη δεσμη φωτος τους σε αποσταση εως και 300 μετρων, αναλογα με τις συνθηκες κυκλοφοριας.

 

  Οι προβολεις DS MATRIX LED VISION συμπληρωνονται με τα φωτα ημερας που αποτελουνται απο 98 LED. Εκτος απο τη χαρακτηριστικη “φωτιστικη υπογραφη” τα 98 αυτα LEDs εκτελουν μια νεα “χορογραφια καλωσορισματος”, υπογραμμιζοντας την υψηλη τους τεχνολογια καθε φορα που ο οδηγος ξεκλειδωνει το νεο DS 4.

 

  Για την καμπινα, αξιζει να σημειωθει πως η τεχνολογια εξυπηρετει επισης το ιδιαιτερο στυλ, καθως απο την DS Automobiles εξελιχθηκε ενα καινοτομο συστημα εξαερισμου με πολυ συμπαγεις αεραγωγους τοποθετημενους ψηλα και εφοδιασμενους με αορατα πτερυγια κατευθυνσης της δεσμης.

 

  Η αρχη πισω απο το DS AIR ειναι μια ροη αερα που στοχευει σε εναν κωνο απο τον οποιοι προκυπτει η καλυτερη δυνατη ροη του αερα στο χωρο, προς την κατευθυνση που επιθυμει ο οδηγος η ο συνοδηγος. Η χρηση ειναι ιδια με αυτη των κλασικων αεραγωγων. Χαρη στην διακριτικη τοποθετηση των αεραγωγων, η σχεδιαση του ταμπλο ειναι καθαρη και με ιδιαιτερο στυλ, δινοντας ενα ακομα σημειο υπεροχης στο νεο DS 4.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!