Το νέο Hyundai i30 πιο όμορφο και με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Τρια χρονια μετα το Ευρωπαϊκο λανσαρισμα της δευτερης γενιας του Hyundai i30, η Hyundai λανσαρει μια νεα γκαμα μοντελων i30.

Η νεα γκαμα i30 θα διαθετει δυο τυπους αμαξωματος (πενταθυρο και wagon), βελτιωμενη σχεδιαση, βελτιωμενη αποδοση κινητηρα, νεο κιβωτιο ταχυτητων, νεα χαρακτηριστικα ασφαλειας και ανεσης. Με τη νεα γκαμα της κατηγοριας C, η καταναλωση καυσιμου μπορει να ειναι τοσο χαμηλα οσο 3,6 l / km και οι εκπομπες CO2 τοσο χαμηλα οσο 94 g / km.

Το Νεο i30 εχει σχεδιαστει και κατασκευαστει στο Ευρωπαϊκο Τεχνολογικο Κεντρο της Hyundai Motor, στο Rüsselsheim της Γερμανιας και θα παραγεται στο εργοστασιο της εταιρειας στην Nošovice της Τσεχικης Δημοκρατιας.

Σχεδιασμος
• Ο σχεδιασμος της δευτερης γενιας i30 αξιολογηθηκε ως Νο 1 λογος για την αγορα του.
• Ανανεωμενη, εκλεπτυσμενη εξωτερικη σχεδιαση που αναδεικνυει το νεο οικογενειακο προσωπο της Hyundai.

Ερευνες στους κατοχους και τους πιθανους αγοραστες του i30 επιβεβαιωνουν οτι η χυτη γλυπτικη σχεδιαστικη φιλοσοφια ειναι θαυμαστη. Οι ρεουσες φυσικες γραμμες τους καθρεφτες, προσδιδουν ευστοχος στα οχηματα Hyundai τρισδιαστατη παρουσια. Το i30 δευτερης γενιας θεωρηθηκε ως \”κομψο και μοντερνο\”, \”με σχεδιασμο που μαγνητιζει το βλεμμα\” και \”συνδυασμος κομψοτητας και δυναμισμου\”, καθιστωντας το ενα οροσημο για την μαρκα οταν οι πελατες αξιολογουν το σχεδιασμο του ως το Νο 1 λογο για την αγορα του.

Η σχεδιαση του εξωτερικου και εσωτερικου εχουν ανανεωθει για το νεο i30. Στο μπροστινο μερος τονιζεται απο μια νεα εξαγωνικη μασκα, ενω το προφιλ ανανεωνεται με νεα σχεδιαση στα καλυμματα τροχων (15 ιντσων) και στις ζαντες αλουμινιου (16, 17, 18-ιντσων). Οι νεοι προβολεις Bi-Xenon προσδισουν στο μοντελο του 2015 μια νεα ματια.

Ο Επικεφαλης Σχεδιασης του Κεντρου Σχεδιασμου της Hyundai Motor Europe, ο κ. Tomas Bürkle, σχολιασε: «Κατα το σχεδιασμο του i30 δευτερης γενιας, χρησιμοποιησαμε ισχυρες, χυτες γραμμες για να δημιουργησουμε ενα αυτοκινητο που αποπνεει μια αισθηση συνεχους κινησης, ακομα και οταν ειναι ακινητο. Δωσαμε στο αυτοκινητο μια τολμηρη σχεδιαση ωστε να μεταδιδει αυτοπεποιθηση συνδιαζοντας  σπορ χαρακτηριστικα και δυναμικες αναλογιες.
\”Η νεας σχεδιασης εξαγωνικη μασκα ειναι ενα μοναδικο αναγνωριστικο στοιχειο για τη μαρκα μας και καθοριζει το νεο i30 ως μελος της οικογενειας της Hyundai. Οι μπροστινοι προβολεις μας παρεπεμπουν σε πολυτιμους λιθους, πλαισιωνουν τη γριλια και προσθετουν μια ισχυρη προσωπικοτητα στο οχημα, καθως επισης και μια αισθηση φινετσας και πολυτελειας. \”

Το νεο i30 ειναι διαθεσιμο στην Ευρωπη σε μια σειρα απο 9 εξωτερικες αποχρωσεις – Στο εσωτερικο, τα καθισματα και η καμπινα ειναι διαθεσιμα σε μαυρο χρωμα και προεραιτικα μπεζ.


Ασφαλεια & Ανεση

• Νεα χαρακτηριστικα ασφαλειας και ανεσης απο το Genesis και το i40
• Το συστημα Lane Departure Warning προσθετει επιπλεον ασφαλεια
• Το πρωτο στην κατηγορια του με αεριζομενα καθισματα που παρεχουν αυξημενη ανεση

Ανταποκρινομενο στις αυξανομενες απαιτησεις των πελατων, το Νεο i30 επεκτεινει την ηδη ολοκληρωμενη λιστα των διαθεσιμων στοιχειων ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας του εξοπλισμου με την προσθηκη τριων νεων τεχνολογιων.

Επιπλεον, στις προαιρετικες τεχνολογιες περιλαμβανονται  και οι ακολουθες :
   Οι νεοι προβολεις Bi-Xenon, οι οποιοι διατεθουν εντονοτερο φωτισμο, προσφερουν μεγαλυτερη σαφηνεια και βελτιωμενη ορατοτητα στη διαρκεια της νυχτας.
 


   Για βελτιωμενη ενεργητικη ασφαλεια εχει προστεθει στον εξοπλισμο του οχηματος το συστημα της Hyundai Lane Departure Warning System (LDWS). Το LDWS ειδοποιει τον οδηγο εαν το αυτοκινητο αρχιζει να αποκλινει απο τη λωριδα του χωρις να εχει ενεργοποιηθει το φλας.

\”Για μας ειναι σημαντικο να φερουμε αυτα τα προηγμενα χαρακτηριστικα ασφαλειας στις μικροτερες κατηγοριες, ετσι ωστε περισσοτεροι καταναλωτες να μπορουν να επωφεληθουν απο αυτες τις τεχνολογιες, συμβαλλοντας στην αποφυγη ατυχηματων,\” δηλωσε ο κ. Christian Löer, Head of Product Management & Pricing της Hyundai Motor Europe.
 
   Τα νεα χαρακτηριστικα περιλαμβανουν τo Smart Parking Assist System (SPAS) της Hyundai, που προσφερει βοηθεια στον οδηγο στο χωρο σταθμευσης. Αισθητηρες παρακολουθουν τη διαδικασια σταθμευσης και τη θεση του αυτοκινητου, ενω ενας υπολογιστης ταξιδιου ελεγχει το τιμονι. Ο ελεγχος της επιταχυνσης και πεδησης παραμενουν στον οδηγο.
 

  Τα νεα αεριζομενα εμπρος καθισματα, στοιχειο που συνανταμε σε πιο premium οχηματα, οπως το All-New Genesis η το νεο i40, ειναι διαθεσιμα για πρωτη φορα στο νεο i30. Αυτα τα νεα αεριζομενα εμπρος καθισματα προσφερουν μεγαλυτερη ανεση τις ζεστες μερες του καλοκαιριου, προσφεροντας φρεσκο
δροσερο αερα στην  πλατη του οδηγου. Σε συνδυασμο με τη λειτουργια θερμανσης, οι εμπρος επιβατες μπορουν παντα να προσαρμοσουν τα καθισματα στις τρεχουσες αναγκες με τρια διαφορετικα σταδια εντασης.

Επιπροσθετως, η νεα σειρα i30 θα φερει πλουσιο εξοπλισμο που περιλαμβανει: το συστημα πολυμεσων iView με συστημα πλοηγησης με ελληνικο μενου και οθονη αφης 7 ιντσων, ραδιοCD με MP3, iPod, Aux και USB, DVD-Player, εγχρωμη καμερα οπισθοπορειας και δυνατοτητες για internet browsing και ψηφιακη τηλεοραση.

Τα διαθεσιμα χαρακτηριστικα ενεργητικης ασφαλειας περιλαμβανουν : ESC (Electronic Stability Control), VSM (Vehicle Stability Management), ABS (Anti-Lock Braking System), BAS (Emergency Brake Assist System), HAC (Hill Assist Control) για την υποβοηθηση εκκινησης σε δρομο με κλιση και ESS (Emergency Stop Signal), το οποιο αναβοσβηνει τα φωτα φρενων οταν ανιχνευτει σταση εκτακτης αναγκης.

Οσον αφορα την παθητικη ασφαλεια, καθε νεο i30 στην Ευρωπη ειναι εξοπλισμενο με εξι αεροσακους – εμπρος, πλευρικους και τυπου κουρτινας πληρους μηκους – στο στανταρ εξοπλισμο ενω προαιρετικα προσφερεται αεροσακος γονατου οδηγου. Το i30 δευτερης γενιας κατεκτησε τη μεγιστη διακριση στον τομεα της ασφαλειας των πεντε αστερων στο Euro NCAP διαθετοντας δομικη ακεραιοτητα.

Το νεο i30 διατηρει τις βασικες διαστασεις του πρωτοτυπου, με ενα γενναιοδωρο μεταξονιο (2.650 χιλιοστου) και συνολικου πλατους (1.780 χιλιοστου χωρις τους καθρεπτες), που δημιουργει μια καμπινα με εντυπωσιακη ανεση και ευρυχωρια. Χωρος για τους εμπρος επιβατες ειναι απο τους καλυτερους στην κατηγορια του με διαστασεις 1.021 χιλιοστα για το κεφαλι, για τα ποδια 1.067 χιλιοστων και για τους  ωμους 1420 χιλιοστων. Χωρητικοτητα του πορτ-μπαγκαζ παραμενει ιδιαιτερα ανταγωνιστικη – 378 λιτρα (hatch) και 528 λιτρα (wagon) με τα πισω καθισματα σε ορθια θεση.

Υψηλη Ποιοτητα Παραγωγης

Το νεο i30 παραγεται, οπως και ο προκατοχος του, στο Nosovice της Τσεχιας. Η υψηλη ποιοτητα κατασκευης του νεου i30 συνδεεται με ορισμενα ασυνηθιστα πρωτοκολλα δοκιμων που ακολουθουνται στο εν λογω εργοστασιο. Σε αντιθεση με τυπικες διαδικασιες ελεγχου παραγωγης (οπως π.χ. η δοκιμη ενος ανα 20 η και 30 οχηματα στη γραμμη παραγωγης), στο Nosovice υπαρχει κανονικη πιστα δοκιμης, μεταξυ σιλο εργοστασιου και χωρου φορτωσεως, στην οποια δοκιμαζονται οδηγικα, ενα προς ενα, ολα τα οχηματα που βγαινουν απο τη γραμμη παραγωγης. Ορισμενα σημεια μαλιστα της πιστας δοκιμης εχουν τραχεια διαμορφωση για δοκιμη των αναρτησεων, ενω αλλα σημεια (π.χ. με επιφανειες πολυ χαμηλης προσφυσης μονο απο τους δεξιους τροχους) δοκιμαζουν τα συστηματα ευσταθειας (Vehicle Stability Management, ESP, Traction Control κ.λπ.). Αποτελεσμα της παραπανω διαδιακασιας ειναι οτι καθε μοναδικο i30 εχει ηδη δοκιμαστει απο ειδικο προσωπικο του εργοστασιου, προτου φορτωθει και παραδοθει στον πελατη.

Κινητηρες & Κιβωτια ταχυτητων

• Νεας σχεδιασης κινητηρας βενζινης 1,4 λιτρων με βελτιωμενη αποδοση
• Νεο Diesel Auto με επτα-ταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη για καλυτερη αποδοση και οδηγικη ανεση

Το νεο i30 ειναι διαθεσιμο με μια εκτεταμενη επιλογη κινητηρων και κιβωτια με προδιαγραφες Euro6 και με ιπποδυναμεις που κυμαινονται απο 90 εως 136 ps και τις εκπομπες CO2 απο τοσο χαμηλα οσο 94 g / km.
Οι αγοραστες θα μπορουν να επιλεξουν απο τρεις κινητηρες diesel, ενα 1,4-λιτρων με 90 PS και δυο 1,6 λιτρων ισχυος 110 PS και 136 ps, ενω υπαρχει και ο βελτιωμενος ατμοσφαιρικος βενζινοκινητηρας  ισχυος 100 PS.

Για το νεο i30, ο κινητηρας Gamma 100 ps 1,4 λιτρων εχει αντικατασταθει απο ενα προσφατως ανεπτυγμενο τετρακυλινδρο Kappa κινητηρα. Αυτος ο 1368 cc κινητηρας ειναι σημαντικα ελαφρυτερος απο τον προκατοχο του. Με μολις 87 κιλα βαρος,  το βαρος της βασης του κινητηρα εχει μειωθει κατα 14 κιλα, με αποτελεσμα χαμηλοτερη καταναλωση καυσιμου και εκπομπες CO2 της ταξεως των 5,6 l / 100 km και 129 g / km CO2, αντιστοιχα.

Οι δυο πετρελαιοκινητηρες 1,6 λιτρων και ο βενζινοκινητηρας GDI 1.6-λιτρων ειναι διαθεσιμοι με το νεο επταταχυτο DCT (Dual Clutch Transmission) κιβωτιο ταχυτητων. Το νεο 7-ταχυτο DCT προσφερει στους οδηγους πληρως αυτοματη λειτουργια (ιδανικο για οδηγηση στην πολη) η διαδοχικη χειροκινητη αλλαγη ταχυτητων για μεγαλυτερη εμπλοκη του οδηγου. Η ροπη του 1,6lt diesel κινητηρα φθανει τα 300 Nm με 7-DCT απο 1.750-2.500 σ.α.λ. και το μηχανικο 1,6lt 6-ταχυτο κιβωτιο φθανει τα 280 Nm απο 1.500-3.000 σ.α.λ.

Οσον αφορα στις τεχνολογιες εξοικονομησης καυσιμου, τα νεα χαρακτηριστικα του i30 προστιθενται: ISG, ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης καθως και το συστημα AMS.
Αξιζει να σημεωθει οτι το εργοστασιακο προγραμμα τακτικης συντηρησης προβλεπει διαστηματα ανα 2 ετη η 30.000χλμ. (οποιο ερθει πρωτο) καθιστωντας το i30 μοναδικο σε χαμηλα κοστη συντηρησης.

Παρεχοντας μια εξαιρετικη εμπειρια οδηγησης

Στην ομαδα των μηχανικων της Hyundai ζητηθηκε για το νεο i30 να βρει τροπους βελτιωσης στις ηδη εξαιρετικες επιδοσεις στο τομεα ride/handling του αρχικου μοντελου, ενισχυοντας παραλληλα τη φινετσα του οχηματος.

Η καμπινα του νεου i30 ειναι τωρα ακομη πιο αθορυβη με βελτιωμενα επιπεδα απομονωσης θορυβου και κραδασμων παρεχοντας μεγαλυτερη ανεση σε ολους τους επιβατες. Το ηλεκτρομαγνητικα ελεγχομενο και υποβοηθουμενο συστημα διευθυνσης εχει αναβαθμιστει για υψηλοτερη ακριβεια διευθυνσης και βελτιωμενα χαρακτηριστικα χειρισμου.

Το στιβαρο αμαξωμα, το μακρυ μεταξονιο (2.650mm) και το φαρδυ μετατροχιο (εως 1.571mm) παρεμειναν αμεταβλητα καθως παρεχουν μια εξαιρετικη βαση για τη λειτουργια της πληρως ανεξαρτητης αναρτησης με γονατα MacPherson μπροστα και ενα συστημα αναρτησης πολλαπλων συνδεσμων πισω.

Οπως ολα τα μοντελα της Hyundai που κυκλοφορουν στην Ευρωπη, ετσι και το νεο i30 του 2015 υποστηριζεται απο το μοναδικο πακετο Πενταετους εγγυησης Hyundai με Απεριοριστα Χιλιομετρα. Αυτο το προγραμμα φροντιδας παρεχει στους πελατες  εγγυηση πεντε ετων χωρις περιορισμο χιλιομετρων, πεντε χρονια οδικη βοηθεια και πεντε χρονια οπτικους ελεγχους των οχηματων.

Τεχνικα Χαρακτηριστικα & Εξοπλισμοι


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!