Η εξελιξη της γκαμας μοντελων MINI επικεντρωνεται τωρα στην ηλεκτροκινηση με σκοπο να προσφερει νεες ευκαιριες για διασκεδαστικη οδηγηση – διευρυνοντας παραλληλα τους οριζοντες δυνατοτητων για την John Cooper Works. Οι μελλοντικες αρχιτεκτονικες οχηματων ΜΙΝΙ θα συνδυαζουν εξαιρετικα σπορ επιδοσεις και γνησια διασκεδαστικη οδηγηση με ηλεκτροκινηση και κινητηρες εσωτερικης καυσης.
Η MINI κανει ηδη αλματα στον τομεα της ηλεκτροκινησης. Το plug-in υβριδικο MINI Cooper SE Countryman ALL4 (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 2,0 – 1,7 l/100 km, καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας στο μικτο κυκλο: 14,0 – 13,1 kWh/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 45 – 40 g/km) χαρισε στη μαρκα ενα ποσοστο πωλησεων ηλεκτροκινητων οχηματων 5% επι του συνολου των πωλησεων. Μετα το ιδιαιτερα επιτυχημενο λανσαρισμα του αμιγως ηλεκτρικου MINI Cooper SE (καταναλωση καυσιμου στο μικτο κυκλο: 0,0 l/100 km, καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας στο μικτο κυκλο: 16,8 – 14,8 kWh/100 km, εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο: 0 g/km), το ποσοστο αυτο διπλασιαστηκε στο 10% περιπου μεσα σε λιγους μηνες. Βασει αυτων των δεδομενων, και σκεπτομενη το μελλον, η MINI προετοιμαζει τωρα το επομενο βημα στην εξελιξη ηλεκτρικων μοντελων John Cooper Works.
«Με το ηλεκτρικο ΜΙΝΙ, εχουμε αποδειξει ποσο καλα μπορει να συνδυαστει η διασκεδαστικη οδηγηση, το σημα κατατεθεν της μαρκας, με την ηλεκτροκινηση», δηλωσε ο Bernd Körber, Επικεφαλης της μαρκας MINI. «Τωρα ηρθε η ωρα να μεταφερουμε το παθος της John Cooper Works για υψηλες επιδοσεις στο χωρο της ηλεκτροκινησης. Γι’ αυτο δουλευουμε συστηματικα πανω στην αναπτυξη νεων φιλοσοφιων για ηλεκτρικα μοντελα John Cooper Works».
Η επικεντρωση τωρα στη δημιουργια ενος ηλεκτρικου MINI John Cooper Works δειχνει ποσο σημαντικη ειναι η ηλεκτροκινηση για τη μελλοντικη κατευθυνση της μαρκας – στοχος ειναι ενα μοναδικο μιγμα βιωσιμοτητας, επιδοσεων και παθους. «Μοντελα John Cooper Works με συμβατικους κινητηρες εσωτερικης καυσης θα συνεχισουν να διαδραματιζουν σημαντικο ρολο ωστε να διασφαλιζεται η ικανοποιηση ολων των αναγκων και επιθυμιων των φιλων των σπορ επιδοσεων ανα τον κοσμο», σχολιασε ο Bernd Körber. «Με τις νεες φιλοδοξιες μας στο χωρο των ηλεκτρικωνεπιδοσεων, δημιουργουνται επισης απεριοριστες ευκαιριες για την ενισχυση του ξεχωριστου προφιλ της John Cooper Works».
Οι τιμες καταναλωσης καυσιμου, εκπομπων CO2, ηλεκτρικης καταναλωσης και αυτονομιας καθοριστηκαν συμφωνα με την Ευρωπαϊκη Οδηγια (EC) 715/2007 στην ισχυουσα εκδοση. Οι τιμες αναφερονται σε ενα οχημα με βασικο εξοπλισμο στη Γερμανια. Η αυτονομια λαμβανει υποψη τις διαφορετικες διαστασεις ζαντων / ελαστικων και επιλεγμενων στοιχειων προαιρετικου εξοπλισμου και ενδεχεται να παρουσιαζει διαφορες.
Οι τιμες εχουν ηδη υπολογιστει με βαση το νεο κυκλο WLTP και εχει γινει αναγωγη στις αντιστοιχες τιμες NEDC για λογους συγκρισης. Στα οχηματα αυτα, ενδεχεται να ισχυουν διαφορετικες τιμες απο αυτες που δημοσιευονται εδω για την επιβολη φορων και λοιπων ειδικων τελων που βασιζονται (επισης) σε εκπομπες CO2.