Είναι επίσημο: Η Mazda επαναφέρει τον Wankel!

Επιτελους! Τα καλα νεα για τα οποια το TopSpeed.gr σας εχει… ζαλισει τοσο καιρο, επιβεβαιωνονται απο τη Mazda. Η ιαπωνικη φιρμα επαναφερει, στο καινουριο sportscar που θα παρουσιασει ως concept στο Σαλονι του Τοκυο, τον θρυλικο περιστροφικο κινητηρα. Ο εξελιγμενος ροτορας, το δημιουργημα του Dr Felix Wankel, ετοιμαζεται να (ξανα)φτυσει φλογες στα μουτρα των αμφισβητιων. 

Λες και το teaser της Mazda με το καυτο κουπε δεν μας αναψε αρκετες φωτιες, η ιαπωνικη μαρκα επιβεβαιωσε οτι το concept αυτο που θα δειξει στο Τοκυο, οπως και το επερχομενο μοντελο παραγωγης, θα κινειται απο εναν ροτορα νεας γενιας.

Η επιβεβαιωση ερχεται απο τα πλεον επισημα χειλη. Αυτα του επικεφαλης του τμηματος Ερευνας και Αναπτυξης της Mazda, Kiyoshi Fujiwara (στο περιοδικο Autocar): \”Ο κοσμος πιστευει οτι ο ροτορας δεν μπορει να ικανοποιει τις μοντερνες οικολογικες απαιτησεις. Οι μηχανικοι του SkyActiv δουλεψαν επανω στο ροτορα και τον εκαναν επιτευγμα της τεχνολογιας. Ειναι ενα βασικο κομματι του DNA μας (σ.σ. ο ροτορας) και πρεπει να περασει στις μελλοντικες γενιες των μηχανικων. Ειναι συνωνυμος με τη μαρκα. Καποια στιγμη στο μελλον θα επιστρεψει και θα ονομαζεται SkyActiv-R\”, ειπε ο Fujiwara.

Στη Χιροσιμα γινεται… μαχη για το αν η επιστροφη του ροτορα θα σημανει και την επιστροφη του nameplate RX, με τον  CEO της εταιριας, Masamichi Kogai να περιγραφει το νεο concept ως \”pure sports car design\”, \”δειχνοντας\” προς την κατευθυνση του RX-7, η του RX-9.

 Ο διευθυνων συμβουλος της Mazda επιβεβαιωσε οτι το διπορτο, διθεσιο sport coupe που θα παρουσιαστει στο Τοκυο θα ειναι το μοντελο αναβιωσης του Wankel κινητηρα, τονισε ομως οτι δεν μπορει να δωσει καμια ημερομηνια παραγωγης: «Δεν θελω να ασκησω πιεση στους μηχανικους μας, που κανουν μια πραγματικα εντυπωσιακη προσπαθεια να λυσουν τα θεματα καταναλωσης αλλα και ευκολιας συντηρησης του κινητηρα Wankel. Αυτο που μας ενδιαφερει περισσοτερο αυτη τη στιγμη, ειναι να δουμε τις αντιδρασεις του κοινου αναφορικα με τη σχεδιαση του πρωτοτυπου μοντελου μας, που εχει τον κινητηρα τοποθετημενο εμπρος, ενω η κινηση μεταδιδεται στους πισω τροχους. Μια σχεδιαση δηλαδη απολυτα συμβατη με την κληρονομια των σπορ μοντελων της Mazda».

Και ο Kogai συνεχισε: \”Εχουμε το ΜΧ-5 και ενα αλλο συμβολο (της φιρμας) που ειναι το rotary sports car. Δεν εχουμε συζητησει για τον τομεα της αγορας που θα στοχευσει, αλλα αυτο (το concept) θα ειναι σε αυτο τον τομεα\”.

Θες να δεις τι λεγαμε καιρο πριν, κοντρα στο ρευμα (σε ολους δηλαδη) που ηθελε τη Mazda να εχει σκοτωσει τον ροτορα; Δες εδω, εδω  και εδω 

ΥΓ: Τωρα, ξερεις ποιον να εμπιστευεσαι, ε;

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!