Με 649 άλογα η Cadillac CTS-V έρχεται στην Ευρώπη για ατελείωτα burnouts

Συνηθως λεμε τριτη και φαρμακερη και η τριτη γενια Cadillac CTS-V προκειται για εναν Δρ Τζεκιλ και Μιστερ Χαϊντ. Mπορει να ταξιδεψει απο χωρα σε χωρα με περισσεια ανεση και την ιδια στιγμη να μετατραπει σε ενα τερας με ενα απλο πατημα του διακοπτη Track, κανοντας την Bmw M5 που εχει εδω και καιρο αγκαλια  το στεμμα της κατηγοριας, να κοιταζει και να ξανακοιταζει μη τυχον και της εχει κλαπει το στεμμα…

Η Cadillac CTS-V ερχεται στην Ευρωπη με φορα. Ειναι ετοιμη για το Nurbugring  αλλα και την autobahn .Φερνει απιστευτες επιδοσεις στην καθημερινη οδηγηση χωρις συμβιβασμους.
Η Cadillac CTS-V ειναι ετοιμη για πιστα κατευθειαν απο το εργοστασιο, αλλα με ευγενεις τροπους διατηρωντας παραλληλα την αριστη ποιοτητα κυλισης.
 Με την επομενη γενια CTS-V, Cadillac παρουσιαζει το πιο ισχυρο μοντελο στα 112 χρονια της ιστοριας της μαρκας και την  εισοδο στην ελιτ κατηγορια των premium αυτοκινητων με την υψηλοτερη αποδοση.

Το λανσαρισμα στην Ευρωπη θα γινει στις αρχες του 2016, με 649 PS (477 kW), 855 Nm ροπης και τελικη ταχυτητα 320 km / h, η νεα CTS-V αποδιδει αρκετα περισσοτερο απο τους προκατοχους του οντας πια  στην τριτη γενια του δημοφιλους  CTS,  που ξεκινησε την V-Series πριν απο μια δεκαετια – και επαναπροσδιορισε την Cadillac σε μια νεα γενια θαυμαστων.

Η νεα CTS-V θα προσφερεται με μια μεγαλη γκαμα στανταρ χαρακτηριστικων με τιμη εκκινησης τις € 98.500.

\”Η V-Series αποτελει το καλυτερο αυτοκινητο της μαρκας Cadillac – το αποκορυφωμα του σχεδιασμου μας και των τεχνικων δυνατοτητων μας», δηλωσε ο Johan de Nysschen, προεδρος της Cadillac.

Το νεο CTS-V προκειται ουσιαστικα για δυο αυτοκινητα σε ενα: ενα premium sedan με εκλεπτυσμενους τροπους στο δρομο και με δυνατοτητα για σπορ οδηγηση στην πιστα. Επισης, εισαγει ενα νεο υπερτροφοδοτουμενο 6.2L κινητηρα V-8 που υποστηριζεται απο ενα αυτοματο κιβωτιο οκτω-ταχυτητων (διαθετει paddle-shift) και με launch control..

Με αυτο το μηχανικο συνολο, η νεα CTS-V ειναι ικανη για το  0-100 km / h σε 3,7 δευτερολεπτα!

Ο Σχεδιασμος, το πλαισιο και η αναρτηση ειναι πισταδικα διαμορφωμενα και μαζι με τον υπερτροφοδοτουμενο κινητηρα ανεβαζουν την ικανοτητα, την αποδοση και τον ελεγχο του CTS-V σε νεα ορια, ενω ταυτοχρονα κλεινει πονηρα το ματι στο Νurburgring χωρις τροποποιησεις η ειδικες διαδικασιες.

Καποια απο τα κλειδια για αυτες τις επιδοσεις ειναι:
    Στανταρ καπο απο ανθρακονηματα και  αεραγωγους  επισης απο ανθρακονηματα, , πισω αεροτομη και διαχυτης για μεγαλυτερη αεροδυναμικη αποδοση

Brembo συστημα πεδησης υψηλων επιδοσεων αναπτυχθηκε για να παρεχει την απαιτουμενη αντοχη,  και τη δυνατοτητα για την μεγιστη αποδοση σε συνθηκες πιστας.    Τριτης γενιας Magnetic Ride Control παρεχοντας το 40 τοις εκατο ταχυτερη αποκριση στην αποσβεση των ανωμαλιων του οδοστρωματος.
    Η ακαμψια του πλαισιου αυξηθηκε κατα 25 τοις εκατο για βελτιωμενη οδηγικη συμπεριφορα και καλυτερο χειρισμο.

Προηγμενες τεχνολογιες ασφαλειας και σταθμευσης, καθως και συστημα εμπρος καμερας για… το πεζοδρομιο, με θεα που παρεχει μια οπτικη ενδειξη των κρασπεδων για την προστασια της μασκας .Αυτοματη σταθμευση, και καταγραφη βιντεο υψηλης ευκρινειας που επιτρεπει στους οδηγους να δειχνουν τις εμπειριες τους σχετικα με την οδηγηση εντος και εκτος πιστας, και επιτρεπει την ανταλλαγη στα social media, μεσα απο το μενου της οθονης του.  Αυτα ειναι μονο λιγα, απο τον υπερπλουσιο εξοπλισμο του και με πολλες πρωτοτυπιες που δεν τα συνανταμε σε καμια κατηγορια. Ολα αυτα τα καλουδια κανουν την συμβιωση μαζι με την Cadillac απολαυση.

Η καρδια του τερατος
Πανισχυρος υπερτροφοδοτουμενος κινητηρας V-8
Η δυναμη πισω απο τις ικανοτητες της νεας CTS-V ειναι ενας πιο ισχυρος 6.2L υπερτροφοδοτουμενος κινητηρα V-8, που προσφερει περισσοτερη ισχυ και μεγαλυτερη αποτελεσματικοτητα απο ο, τι η προηγουμενη Cadillac.
Παντως με τα εν λογω στοιχεια φαινεται οτι θα ριξει μια κατραπακια στους 560 ιππους της M5 και τους 577 ιππους που προσφερει η Mercedes-Benz AMG E63.
Το κιβωτιο οπως προαναφεραμε ειναι οκταταχυτο αυτοματο, ταχυτατο στις αλλαγες, ελαφρυτερο απο τον προκατοχο και παρα το γεγονος οτι εχει δυο ακομη γραναζια. Οι μοχλοι πισω απο το τιμονι για τις αλλαγες  ειναι κατασκευασμενα απο αυθεντικο τιτανιο!

Διαθετει επισης τρια προγραμματα Drive, Sport και Track  και αν εισαι πραγματικα τολμηρος, μπορεις να κλεισεις ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα στο off για να χαρεις burnout και πλαγιολισθηση.
Συνηθως οταν ενα αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για την πιστα εχει ως αποτελεσμα να ειναι χαλια στο δρομο. Ουτε αυτο συμβαινει στην CTS-V λογω του  magnetic Ride Control που ελεγχει την αποσβεση και μετατρεπει τους δρομους σε χαλι. Παλι καλα που υπαρχει και αυτο το γουργουρητο του θηριωδους κινητηρα για να σου θυμιζει οτι οδηγας ενα supercar και οχι μια λιμουζινα…

Καμπινα εστιασμενη στην οδηγικη απολαυση
«Με τις επιδοσεις της νεας CTS-V ειναι ευνοητο οτι και το εσωτερικο πρεπει να ειναι σπορ, με το δερματινο τιμονι τα φοβερα δερματινα αεριζομενα καθισματα Recaro και τον λεβιε ταχυτητων με τα πενταλ να εχουν σχεδιαστει ετσι ωστε να κανουν την εμπειρια οδηγησης ολοκληρωτικη.

Η CTS-V διαθετει μια τεραστια οθονη 12,3 ιντσων με Apple CarPlay που σημαινει οτι δεχεται φωνητικες εντολες μεσω Siri. Αξιοθαυμαστο ειναι και το Head-Up Display το οποιο ειναι εγχρωμο!


Το βιντεο που καταγραφεται για να βλεπεις πως το οδηγεις στην πιστα ελεγχεται και αυτο απο την εγχρωμη οθονη αφης αλλα τα επεξεργαζεσαι μονο οταν το οχημα ειναι σταθμευμενο για ευνοητους λογους.
Συνηθως λεμε τριτη και φαρμακερη και η τριτη γενια Cadillac CTS-V προκειται για εναν Δρ Τζεκιλ και Μιστερ Χαϊντ οπου μπορει να ταξιδεψει απο χωρα σε χωρα με περισσεια ανεση και την ιδια στιγμη να μετατραπει σε ενα τερας με ενα απλο πατημα του διακοπτη Track, κανοντας την Bmw M5 που εχει εδω και καιρο αγκαλια  το στεμμα της κατηγοριας, να κοιταζει και να ξανακοιταζει μη τυχον και εχει κλαπει το στεμμα…

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=IzbDzlUWjLw]

Cadillac CTS-V donuts .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Jbes2KcVvRg]

Τα burnouts που λεγαμε .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ZBaoIeMFl4Y]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!