Αν και η BMW δεν εχει δωσει λεπτομερειες για το νεο μοτερ, αναμενεται να προσφερει γιγαντιαια ιπποδυναμη σε σχεση με τα αλλα. Περιμενετε περιπου 408 ιππους και 590 pft ροπης με λογικη οικονομια.
Το αβανταζ εδω φαινεται οτι ειναι η γραμμικη αποδοση και σε μεγαλυτερο ευρος στροφων (σε μαλλον τεραστιο ευρος) της ροπης, οπως και η αμεση αποκριση του κινητηρα. Ακομα δεν ξερουμε αν αυτα τα turbo θα ειναι κανονικα η ηλεκτρικα, ομως αυτο που ξερουμε σιγουρα ειναι το set up τους, αφου θα υπαρχουν δυο μικροτερες μοναδες για τις χαμηλες στροφες και δυο μεγαλυτερες για οταν οι στροφες ανεβαινουν. Ουσιαστικα, ειναι… διπλασιασμενο το setup των biturbo κινητηρων της BMW που ξερουμε σημερα και λειτουργει διαφορετικα απο το tri-turbo που εχει μια μικρη τουρμπινα για πολυ χαμηλες στροφες, μια μεγαλυτερη που \”φουσκωνει\” περιπου στις 1.500 σαλ και και αλλη μια μικρη που ανοιγει μαζι με τη μεγαλυτερη στις υψηλοτερες στροφες. Παρα το παραξενο του πραγματος, δουλευει αρκετα καλα και δινει πιθανοτητες και το quad turbo να δουλευει καλα.
Tip: Παροτι η BMW δεν ειναι η πρωτη αυτοκινητοβιομηχανια που θα χρησιμοποιησει τεσσερα turbo σε εναν κινητηρα (το ειχε κανει η Bugatti το 1991), ποιος δεν ριγει στην ιδεα μιας εξακυλινδρης, τετρατουρμπης (πολυ μ\’ αρεσει αυτη η λεξη) M ;
Η φωτο, απο το (αλλοδαπο) Τελική ταχύτητα