Ανανεωμένο Mitsubishi ASX με 1600άρη κινητήρα πετρελαίου και μόλις 4,6 λίτρα κατανάλωση

Μετα απο 5 χρονια πετυχημενης παρουσιας στην Ευρωπαϊκη και Ελληνικη αγορα, το ASXαπεκτησε ενα νεο πετρελαιοκινητηρα diesel1.6 DiDEuro-6, οποιος αποδιδει 114 ιππους/ 3.600 r.p.m.,με ροπη 270 Nm/1750 r.p.m. και κορυφαια καταναλωση μολις 4,6lt/100 χιλιομετρα.


Το ανανεωμενο ASXαποτελει μια ολοκληρωμενη προταση στη δυναμικη κατηγορια των μικρομεσαιων crossoverπροσφεροντας τωρα μια γκαμα δυο κινητηρων στα 1.600 κυβ. εκ. του γνωστου βενζινοκινητηρα της MitsubishiMotors1.600 ccMIVECμε 117Hp/6.000 rpmκαι του νεου πετρελαιοκινητηρα 1.600 cc.

Το ανανεωμενο ASXεχει δεχτει και πληθος αλλαγων στην εσωτερικη σχεδιαση της καμπινας των επιβατων με εμφαση στην ανεση και την πολυτελεια των επιβατων. Μερικα απο τα χαρακτηριστικα του εξοπλισμου που ειναι εξοπλισμενο αναλογα με την εκδοση για να διευκολυνουν την ανεση και την ασφαλεια των επιβατων ειναι:ActiveStability& TractionControl(ASTC), ABSμε EBD& BrakeAssist, HillStartAssist(HSA), ESS(EmergencyStopSignal), Αεροσακοι εμπρος, πλευρικοι, οροφης και αεροσακος γονατου οδηγου, Συστημα ανιχνευσης και πιεσης των ελαστικων, Συστημα κινητου τηλεφωνου Bluetooth με φωνητικες εντολες και χειριστηρια στο τιμονι, Ελαστικα 225/55 R18 με ζαντες αλουμινιου νεου σχεδιασμου, Πανοραμικη γυαλινη οροφη με εσωτερικο φωτισμο LED, Μπαρες οροφης, Κεντρικος καθρεπτης με αυτοματο υποφωτισμο κ.α.
Το ανανεωμενο ΑSXειναι αμεσα διαθεσιμο μεσα απο το δικτυο των Επισημων Εμπορων MitsubishiMotorsτης εταιρειας της εταιρειας Αδελφοι Σαρακακη Α.Ε.Β.Μ.Ε.στις παρακατω εκδοσεις και τιμες:


Ο εξοπλισμος της εκδοσης Informπου ειναι διαθεσιμη με τον βεζινοκινητηρα 1.6lt4X2 περιλαμβανει: ActiveStability& TractionControl(ASTC), ABSμε EBD& BrakeAssist, HillStartAssist(HSA), ESS(EmergencyStopSignal), Αεροσακοι εμπρος, πλευρικοι, οροφης και αεροσακος γονατου οδηγου, Ηλεκτρικοι θερμ. εξωτ. καθρεφτες και εξωτ. χειρολαβες θυρων στο χρωμα του αμαξωματος, Υψηλης αντιθεσης οθονη υγρων κρυσταλλων με πολλαπλες ενδειξεις, Κεντρικη κονσολα τυπου carbon, Καθισμα οδηγου ρυθμιζομενο καθ’ υψος, AirΚατάσταση•Ηχοσυστημα R/CD, εισοδος για AudioAUX, 4 ηχεια, Ελαστικα 215/70 R16 με καλυμματα τροχων, Συστημα ανιχνευσης και πιεσης των ελαστικων.


Ο εξοπλισμος της εκδοσης InvitePlus, που ειναι διαθεσιμη σε 1,6ltpetrol4x2 & 1,6ltκαι diesel4x2 & 4x4περιλαμβανει: Ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα τετρακινησης, με επιλογες 2WD-4WD και λειτουργια κλειδωματος 4WD (μονο εκδοσεις 4WD), Δερματινο τιμονι και λεβιε ταχυτητων, Αυτοματος κλιματισμος, Cruise control με χειριστηρια στο τιμονι, Ηχοσυστημα R/CD με χειριστηρια στο τιμονι & 6 ηχεια, θυρα USB, Αισθητηρας φωτων & βροχης, DayRunningLights, Μπροστινη γριλια με επιχρωμιωμενο πλαισιο, Προβολεις ομιχλης εμπρος με επιχρωμιωμενο πλαισιο, Πισω αισθητηρες παρκαρισματος, Πινακας οργανων υψηλης αντιθεσης με εγχρωμη οθονη LCD πολλαπλων ενδειξεων, Κεντρικη κονσολα με υλικο gloss black και ασημι λεπτομερειες, Υφασματινο κεντρικο ρυθμιζομενο υποβραχιονιο εμπρος, Κεντρικο υποβραχιονιο με ποτηροθηκες στο πισω καθισμα, Ντουλαπακι με θερμαινομενη/ψυχομενη θεση, Ελαστικα 215/70 R16 με ζαντες αλουμινιου, Πλατη πισω καθισματων διαιρουμενη κατα 60:40
Τελος η κορυφαια εκδοση του ASXIntensePanoramaπου ειναι διαθεσιμη μονο με τον πετρελαιοκινητηρα 1,6 DiD4WDπεριλαμβανει επιπλεον: Συστημα λειτουργιας χωρις κλειδι (KOS / 2WD), Φιμε πισω τζαμια (παραθυρα, φινιστρινι και πισω πορτα), Ηλεκτρ. θερμ. & αναδιπλουμενοι καθρεφτες στο χρωμα του αμαξωματος με ενσωματωμενο φλας, Συστημα κινητου τηλεφωνου Bluetooth με φωνητικες εντολες και χειριστηρια στο τιμονι, Ελαστικα 225/55 R18 με ζαντες αλουμινιου νεου σχεδιασμου, Πανοραμικη γυαλινη οροφη με εσωτερικο φωτισμο LED, Μπαρες οροφης, Κεντρικος καθρεπτης με αυτοματο υποφωτισμο

Το ιδιο – ακομα καλυτερο

Στο ανανεωμενο ASXοι αναβαθμισεις περιλαμβανουν μεταξυ αλλων:
  • Μπουτον All Wheel Control (AWC) αντι περιστροφικου επιλογεα,
  • Ανανεωμενη πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων για βελτιωμενη συμπεριφορα και οδηγικη ανεση.
  • Νεα υφασματα εσωτερικου,
  • Νεο χρωμιωμενο ενθετο στις εμπρος πορτες,


Δυναμικη ποιοτητα
Στο εσωτερικο, η φιλοσοφια δυναμικης, σπορ κομψοτητας συνεχιζεται με εμφανη εμφαση στα σχηματα, την ταπετσαρια και τα υλικα, χωρις προσπαθεια εντυπωσιασμου. Σε αρμονια με το εξωτερικο, η καμπινα του ASXαντικατοπτριζει μια αισθηση ‘’δυναμικης ποιοτητας’’ οπως εκφραζεται μεσα απο το ταμπλο των οργανων, την ποιοτικη επενδυση του κεντρικου πινακα οργανων που εκτεινεται μεχρι τις πορτες η τα ενθετα που πλαισιωνουν το ηχοσυστημα η κοσμουν τις επενδυσεις των θυρων. Οι επιφανειες και τα υλικα επιλεχθηκαν για να επιτυγχανουν την καταλληλη αισθηση και εμφανιση. Αν και η χρωματικη φιλοσοφια του εσωτερικου βασιζεται στο μαυρο, η χρηση αντιθεσεων μεσα απο τη δομη των επιφανειων και τα υλικα δημιουργει μια εικονα ‘’δυναμισμου μεσα απο την απλοτητα’’.



Κινητηρες – Χαμηλων Περιβαλλοντικων Επιπτωσεων

Το ASX, γνησιος εκπροσωπος της στρατηγικης πρασινης τεχνολογιας της MMC, χρησιμοποιει:
  • νεο 4-κυλινδρο υπερτροφοδοτουμενο πετρελαιοκινητηρα 1.6 DiD
  • 8-valves SOHC Common rail, Αμεσου ψεκασμου Euro 6 χαμηλων περιβαλλοντικων επιπτωσεων (“low impact”), DiD”.
  • Ιπποδυναμη 114Ηρ στις 3,600 rpm,
  • ροπη 270 Νmμ στις 1,750 rpm και
  • διακρινεται για τη χαμηλη καταναλωση με μολις 4,7 lt/100 kms στο μικτο κυκλο και
  • εκπομπες CO2 119gr/km.

ClearTec
Ο DiDτης Mitsubishiαποκτα μεγαλυτερη περιβαλλοντικη συμβατοτητα με την προσθηκη (αναλογα με το μοντελο και την αγορα) ενος ολοκληρωμενου πακετου ClearTecμειωμενων εκπομπων CO2, που περιλαμβανει:
  • Συστημα “Automatic Stop & Go”
  • Electric power steering
  • Συστημα Ανακτησης Ενεργειας Πεδησης (Generation Control System)
  • Ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης
  • κ.λ.π.,…

Αναλυτικα:
1 – “Automatic Stop & Go” (AS&G):
=> Το “AutoStop& Go” σταματα και επανεκκινει αυτοματα τον κινητηρα χωρις χρηση του κλειδιου αναφλεξης οταν το οχημα ειναι σταματημενο (για παραδειγμα στα φαναρια).

=> Οταν το αυτοκινητο σταματα, ο οδηγος αφηνει το συμπλεκτη και επιλεγει νεκρα στο κιβωτιο, η ενδειξη στον πινακα οργανων αναβει και ο κινητηρας σβηνει αυτοματα. Για να ξεκινησει παλι το μονο του χρειαζεται ειναι πιεση του συμπλεκτη για επιλογη της σχεσης.

=> Το AutoStop& Goενεργοποιειται αυτοματα γυριζοντας το κλειδι αναφλεξης στη θεση “ON”. Το συστημα θα μπορει να σβησει και να ξεκινησει τον κινητηρα περιπου 3 λεπτα μετα την αρχικη εκκινηση.

=> Με ενα διακοπτη στο ταμπλο ο οδηγος μπορει να απενεργοποιησει το συστημα, εαν το επιθυμει, οπως στην περιπτωση κυκλοφοριακης συμφορησης με συνεχεις στασεις και επανεκκινησεις.

=> Η αρχη του συστηματος “AutoStop& Go” ειναι οτι προσαρμοζεται στις αναγκες του αυτοκινητου (π.χ. παροχη ενεργειας). Αυτο σημαινει οτι σε ορισμενες περιπτωσεις ο κινητηρας δε θα σβησει (εξωτερικη θερμοκρασια κατω απο 3° C, δεν επιτευχθηκε ταχυτητα ≥ 5km/hμετα απο autostart, κ.λ.π.,…), ενω σε αλλες περιπτωσεις ο κινητηρας θα ξεκινησει απο μονος του.

2 – Electricpowersteering(EPS):
Συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση. Ενα ακομα παραδειγμα της εμφυτης ευελιξιας της αρχιτεκτονικης “ProjectGlobal” της MMCειναι η δυνατοτητα επιλογης διαφορετικου τυπου συστηματων διευθυνσης για διαφορετικα αυτοκινητα, ειτε ειναι υδραυλικα με διαφορα σταδια ρυθμισης.

3 – GenerationControlSystem” (GCS):
Για βελτιωση της οικονομιας καυσιμου, το ASXεφοδιαζεται με συστημα ανακτησης ενεργειας μεσω πεδησης (η GenerationControlSystem”)που περιλαμβανει τον εναλλακτη και την μπαταρια του αυτοκινητου.

=> Αυτο το συστημα GCSεπιτρεπει την ανακτηση ηλεκτρικης ισχυος στο φρεναρισμα και την επιβραδυνση για την φορτιση της μπαταριας.

=> Η αποθηκευμενη ενεργεια χρησιμοποιειται στη συνεχεια οταν το αυτοκινητο ειναι στο ρελαντι, επιταχυνει η κινειται με ταχυτητες ταξιδιου για μειωση της παραγωγης ενεργειας σε τετοιες περιπτωσεις. Οταν μειωνεται το φορτιο του εναλλακτη αυξανεται η οικονομια καυσιμου.

4 – Ελαστικα χαμηλης αντιστασης κυλισης:
=> Τα ελαστικα που χρησιμοποιει το ASXδιαθετουν ειδικη γομα και σχεδιαση που μειωνουν την αντισταση κυλισης περιπου 5 %

Αλλα χαρακτηριστικα του ASXπου μειωνουν τις επιπτωσεις στο περιβαλλον ειναι:
– Φιλτρο σωματιδιων κλειστης ροης (με κινητηρα Diesel)
– Πισω φωτα LED
– Λαδι χαμηλου ιξωδους (0W30)
– κ.λ.π.,…

Βενζινοκινητη εκδοση
Για πελατες που αναζητουν μια βενζινοκινητη εκδοση, το ASXθα προσφερεται επισης με ενα κινητηρα 1.6 DOHC16vMIVEC.

Τα χαρακτηριστικα αυτης της οικογενειας κινητηρων ειναι:
Χαμηλο βαρος (περιπου 88 kg):
=> αλουμινενιο μπλοκ κυλινδρων, πολλαπλη εισαγωγης & καλυμμα κυλινδροκεφαλης απο ρητινη.

– Συμπαγεις διαστασεις (Πλατος: 465 mmxΜηκος: 450 mmxΥ: 615 mm):
=> Κυλινδροκεφαλη με μικρη περιεχομενη γωνια βαλβιδων,
=> μηχανισμος βαλβιδων αμεσης ενεργοποιησης,
=> Καδενα χρονισμου,
=> ενσωματωμενα περιφερειακα εξαρτηματα στο μπλοκ κυλινδρων.

– Υψηλη ισχυς (117ps):
=> Εκκεντροφοροι επικεφαλης (DOHC),
=> 4-βαλβιδες ανα κυλινδρο,
=> συστημα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων εισαγωγης MIVEC,
=> αυλος εισαγωγης υψηλης ροης,

– Χαμηλη καταναλωση καυσιμου (5,9 l/100 kmοταν φερει AS&G):
=> βασικα κινουμενα εξαρτηματα χαμηλης τριβης,
=> θαλαμος καυσης με αντι-κρουστικα χαρακτηριστικα,
=> ρηχα χιτωνια υδροψυξης,
=> ηλεκτρονικη πεταλουδα γκαζιου,
=> συστημα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων εισαγωγης MIVEC.

Το ASXθα διατιθεται επισης σε εκδοση 2-wheeldrive, με πληρες πακετο ClearTec(αναλογα με το μοντελο και την αγορα) και 5-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο.

Συνοπτικα, οι τιμες επιδοσεων του ASXδιαμορφωνονται ως εξης (τα δεδομενα υποκεινται σε τελικη εγκριση):



1.6 Di-D 2WD Euro6 1.6 petrol 2WD
(6-ταχυτοM/T) (5-ταχυτοM/T)

Κυβισμος 1.560 cc 1.590 cc
Ισχυς* 114 ps @ 3.600 rpm 117 ps @ 6.000 rpm
Ροπη* 270 Nm@ 1.750 rpm 154 Nm@ 4.000 rpm
CO2* 119g/km 131g/km
* Αποτελεσμα εσωτερικης δοκιμης

Δομη και Ασφαλεια – Ολοκληρωμενη Προστασια

Το ASX, εξελιχθηκε με βαση τη μεσαιου μεγεθους παγκοσμια πλατφορμα “ProjectGlobal” της MMC. Στοχευει στο ‘‘παντρεμα’’ της φιλοσοφιας επιβατικου δρομου του Lancerμε την επιβλητικη θεση οδηγησης του Outlanderκαι την ανεση του ευφυους ηλεκτρονικα ελεγχομενου συστηματος ΑWD(2WDκαι 4WDεκδοσεις θα διατιθενται αναλογα με την αγορα και τις προδιαγραφες ).

Αριστη προσαρμογη
Εχοντας κοινα με το Outlanderτο 70% των εξαρτηματων, το ASXχρησιμοποιει το μεγαλυτερο μερος της κατω δομης του Outlander(εξαιρουμενου του πισω πατωματος που ειναι νεο) οπως και τη βασικη αρχιτεκτονικη του πλαισιου του (αναρτηση, φρενα, συστημα 4WD…) καταλληλα προσαρμοσμενα γι’ αυτο το μικροτερο και ελαφρυτερο οχημα.

1 – ΤαγοναταMacPhersonμπροστα και η διαταξη πολλαπλων συνδεσμων με υστερουντες βραχιονες πισω εχουν επαναρυθμιστει, ενω τα δισκοφρενα (294 mmαεριζομενα μπροστα / 302 mmσυμπαγη πισω) υποστηριζονται απο ενα μηχανικο συστημα που ανιχνευει την αποτομη ενεργοποιηση των φρενων, παρεχοντας υποβοηθηση πεδησης σε περιπτωση αναγκης μεσω προσθετης υποπιεσης (servo).

2 –Το ανανεωμενο ASXχρησιμοποιει μια βελτιστοποιημενη εκδοση του AWCτηςMitsubishi,ενος ηλεκτρονικα ελεγχομενου συστηματος 4WDπου προσφερει στον οδηγο μια επιλογη τριων προγραμματων για ελεγχο της προσφυσης συμφωνα με τις προτιμησεις του η τις οδηγικες συνθηκες. Το συστημα διαθετει εναν ηλεκτρονικα ελεγχομενο συμπλεκτη που πραγματοποιει προληπτικο ελεγχο για να προσδιοριζει τη βελτιστη κατανομη ροπης εμπρος/πισω απο δεδομενα αισθητηρων για το ανοιγμα του γκαζιου, την ταχυτητα του οχηματος και τις οδικες συνθηκες, λαμβανοντας υποψη και τις εντολες του οδηγου:

  • Στη λειτουργια 2WD, η ροπη κατανεμεται μονο στους εμπρος τροχους για ευελικτη συμπεριφορα και καλυτερη οικονομια καυσιμου.
  • Στη λειτουργια 4WD AUTO, η κατανομη ροπης ελεγχεται για να επιτυγχανεται ελκτικη προσφυση και κατευθυντικοτητα σε χωματινους δρομους και / η σε αντιξοες συνθηκες δρομους (απο 98 % μπροστα / 2 % πισω μεχρι 50 % μπροστα / 50 % πισω).
  • Τελος, στη λειτουργια 4WD LOCK, η κατανομη ροπης αναμεσα στους μπροστα και στους πισω τροχους κλειδωνει στο 50-50 για βελτιωση της προσφυσης σε κακες οδικες επιφανειες και ξεκολλημα του οχηματος. Ετσι, οι υψηλες επιδοσεις 4WD ειναι εφικτες σε ολους τους δρομους και ολες τις συνθηκες.
Η σταθεροτητα του οχηματος αυξανεται περαιτερω με τη μεταδοση περισσοτερης ροπης στους πισω τροχους στα 4WDAUTOκαι 4WDLOCKmode. Επιπλεον, ο βελτιωμενος ελεγχος για αποφυγη ανεπιθυμητου φρεναρισματος σε κλειστες στροφες βελτιωνει την ελκτικη προσφυση οταν οι εμπρος τροχοι δεν βρισκονται σε ευθεια κατα την εκκινηση.

Συμπαγες και ελαφρυ, το συστημα AWCτου ASXεπιτυγχανει καλη οικονομια καυσιμου με χρηση βαλβολινης χαμηλου ιξωδους στο κιβωτιο της τετρακινησης.

3 – Το συστημα διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση electricpowersteering(EPS)συμβαλει στην περαιτερω μειωση των εκπομπων ρυπων. Η κολονα τιμονιου ρυθμιζεται τηλεσκοπικα ως προς την κλιση (κατα 40 mm) και την αποσταση (κατα 40 mm).

Το ASXεπιτυγχανει προσθετη εξοικονομηση ενεργειας, αφου το μοτερ του EPSβρισκεται μεσα στο αυτοκινητο (και οχι στο χωρο του κινητηρα οπως στα περισσοτερα οχηματα), ακριβως κατω απο το τιμονι ετσι ωστε η μοναδα να μην επηρεαζεται απο τη θερμοτητα του κινητηρα και να διασφαλιζει σταθεροτερη αποδοση.

Ισχυρο…
Οπως ολα τα μελη της οικογενειας “ProjectGlobal”, το ASXεχει το πλεονεκτημα μιας εξαιρετικα ακαμπτης δομης αμαξωματος που εγγυαται δυναμικη οδικη συμπεριφορα, παθητικη ασφαλεια, ανεση (συμπερ. ΝVH) και αντοχη.

Επομενως, μεγαλη προσπαθεια αφιερωθηκε στην ιδια τη δομη, ακολουθωντας μερικες πολυ λογικες αρχες:

  • Χαρη στην υψηλη ακαμψια του αμαξωματος η αναρτηση αντιδρα με ακριβεια στις ανωμαλιες του οδοστρωματος, για να μπορει ο οδηγος να ακολουθει την πορεια που εχει επιλεξει.
  • Το αμαξωμα πρεπει να διαθετει πρακτικες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης και εναν στιβαρο χωρο επιβιωσης για την προστασια των επιβατων σε περιπτωσεις συγκρουσεων απο καθε κατευθυνση.
  • Η σχεδιαση πρεπει να προσφερει ενα σημαντικο επιπεδο προστασιας για τους πεζους.
  • Το αμαξωμα πρεπει να ειναι σχεδιασμενο με γνωμονα τη λεγομενη συμβατοτητα συγκρουσης, ωστε να ελαχιστοποιειται η ζημια σε αλλα ελαφρυτερα οχηματα σε περιπτωση συγκρουσης.
  • Ωστοσο, εαν η εφαρμογη τετοιων μετρων επιφερει αυξηση βαρους, αυτο θα επηρεασει δυσμενως τις οδηγικες επιδοσεις και την οικονομια του καυσιμου. Επομενως, ειναι ζωτικης σημασιας το αμαξωμα να σχεδιαζεται οσο το δυνατον ελαφρυτερο αλλα παραλληλα να πληροι τις βασικες απαιτησεις.

Το πλευρικο πλαισιο της πορτας αποτελειται απο μια ενισχυμενη δομη τυπου δακτυλιου, ενω οι γωνιες των ανοιγματων οπως οι πισω πλαϊνες και η πισω πορτα ειναι ιδιαιτερα ενισχυμενες για να επιτυγχανεται ενα υψηλο επιπεδο ακαμψιας.

Επιπλεον αυτων, στο αμαξωμα του ASXχρησιμοποιειται μια σημαντικη αναλογια ατσαλιου υψηλης αντοχης για τη μειωση του βαρους και την αυξηση της ακαμψιας, με ατσαλι 590 MPaσε ποσοστο 14% και 980 MPaστο 5% της δομης.


Ασφαλες…
Οπως εγινε και με το Outlander, στο αμαξωμα του ASXεχουν εφαρμοσθει μετρα για το περιορισμο των επιπτωσεων σε συγκρουσεις απο ολες τις κατευθυνσεις:
– Βελτιστοποιηση σχηματος των οκταγωνικης διατομης ευθυγραμμων εμπρος πλαϊνων δοκων για καλυτερη απορροφηση ενεργειας
– Φερουσα δομη τριων-διαδρομων που συνδεει το πισω ακρο της εμπρος πλευρικης δοκου με αυτη του ταμπλο και τα κατω στοιχεια για αποτελεσματικη διαχυση της ενεργειας σε μια μετωπικη συγκρουση.
– Το εμπρος τμημα των πλαϊνων δοκων εχει δομη crushboxπου απορροφα την ενεργεια κρουσης για να αποτρεπει τη μεταδοση της σε ολο το μηκος της δοκου σε μικροσυγκρουσεις. Αυτο ελαχιστοποιει τις ζημιες στο αμαξωμα και μειωνει το κοστος επισκευων.
– Ενισχυμενη δομη αμαξωματος τυπου ζωνων απορροφησης – στην οποια οι ενισχυσεις των πλαϊνων δοκων συγκολλωνται μεταξυ τους – πολυ αποτελεσματικη μεθοδος απορροφηση ενεργειας κρουσεις σε μετωπικες, οπισθιες και πλευρικες συγκρουσεις.
– Η χρηση ατσαλιου υψηλης αντοχης (βλεπε παραπανω) μειωνει το βαρος και αυξανει την ακαμψια.

Ολα αυτα τα μετρα (και ακομα περισσοτερα) συμπληρωνουν τη δομη RISEπου αποτελει πατεντα της MitsubishiMotors(“ReinforcedImpactSafetyEvolution”). Υπενθυμιζουμε οτι η δομη RISEενσωματωνει και συνδεει μεταξυ τους δομικα στοιχεια για ενεργη προστασια των επιβατων σε ενα ατυχημα. Αυτη η σχεδιαση αυξανει σημαντικα την ασφαλεια σε μια συγκρουση πολλαπλων κατευθυνσεων, διαχεοντας τα φορτια της ενεργειας σε μετωπικες, πλευρικες και οπισθιες συγκρουσεις και ελεγχοντας την παραμορφωση.

Αλλα χαρακτηριστικα παθητικης ασφαλειας του ASXπεριλαμβανουν:
– Συστημα αποσυνδεσης πενταλ φρενου:
Αυτος ο μηχανισμος στοχο εχει να αποτρεψει τη διεισδυση του πενταλ φρενου σε μια συγκρουση υψηλη ταχυτητα για προστασια των ποδιων του οδηγου.
– Καθισματα αυχενικης προστασιας:
Η θεση και το μεγεθος των προσκεφαλων επιτρεπει στο σωμα των επιβατων να βυθιζεται ταχυτερα στο καθισμα και να περιοριζεται η προς τα πισω υπερεκταση της κεφαλης, υποστηριζοντας ταυτοχρονα το κεφαλι και την πλατη πανω στο προσκεφαλο και την πλατη του καθισματος. Ετσι δεν καταπονειται η περιοχη του αυχενα σε μια οπισθια συγκρουση.

Παραλληλα, η ασφαλεια των πεζων οδηγησε στην εφαρμογη περαιτερω μετρων οπως:
– Σχεδιαση καπο με διπλη εξοχη (που δημιουργει μια ζωνη παραμορφωσης για τους πεζους),
– Δομη βασεων παρμπριζ ανοικτης διατομης,
– Πλαστικα εμπρος φτερα,
– Εμπρος προφυλακτηρας που απορροφα ενεργεια (περιορισμος τραυματισμου ποδιων)

Περαν αυτων – στο πλαισιο της ολοκληρωμενης ηλεκτρονικης αρχιτεκτονικης της πλατφορμας “ProjectGlobal” – το ASXπροσφερει επισης ολη τη γκαμα συστηματων ενεργητικης & παθητικης ασφαλειας, οπως (διαθεσιμοτητα αναλογα με το μοντελο και την αγορα):

  • Active Stability Control,
  • Traction Control,
  • Hill Start Assist system,
  • ABS,
  • Electronic Brake Distribution,
  • Brake Assist,
  • Emergency Stop signal System,
  • Μεχρι 7 αεροσακους (συμπερ. αεροσακου γονατων οδηγου) αναλογα με την αγορα και την εκδοση κ.λ.π.,…

Τεχνικα Χαρακτηριστικα


Αμαξωμα (Ευρωπαϊκων προδιαγραφων.):
  • Μηκος: 4,295 mm (ιδιο με του MY12)
  • Πλατος: 1,770 mm
  • Υψος: 1,625 mm (με ραγες οροφης)
  • Μεταξονιο: 2,670 mm


Συστημα κινησης:

Κινητηρες
Κιβωτιο
AS&G*
2WD η 4WD*
1.6 Βενζινης

  • 86 kW
(117 ps)
@ 6.000 rpm
  • 154 Nm
@ 4.000 rpm
  • CO2Απο 131 g/km
1.6 DiD
  • 84 kW
(114 ps)
@ 3,600 rpm
  • 270 Nm
@ 1,750 rpm
  • Απο 119 g/km
5 M/T








6 M/T





διατιθεται








διατιθεται











2WD






2WD η 4WD






Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!